• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Gewoon de pijn negeren' grinnik ik. 'Margoed hij wilt dus dat we straight worden?' grinnik ik. 'Dan hb ik wel een plan.'


    El Diablo.

    Julian Dan Forli
    Jace ging aan de rand zitten, met zijn voeten in het water, maar ik liep gewoon door, tot ik tot aan mijn middel in het water stond en dook vervolgens kopje onder. De aanwezigheid van het meer maakte mijn verblijf hier een stuk aangenamer, hoewel het nog verre van 'leuk' was. Het was een tegenvaller dat dit een stil meer was en dat er geen golven waren, maar hé, ik kon tenminste wel zwemmen.
    Na een tijdje liet ik mezelf op mijn rug drijven, met de zon op mijn lijf en mijn ogen gesloten.
    "Waar kom jij eigenlijk vandaan, Jace? Van bij de zee of uit de stad?" Of misschien wel vanuit het dorp.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Annabelle praatte toch met Rani? Want ik ben ook weer terug ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Catherine

    ''Gewoon de pijn negeren'' grinnikte ze, en ik keek haar eventjes bezorgd aan. Nu maar hopen dat het goed komt.. ''Maargoed, hij wilt dus dat we straight worden?'' vervolgde ze. ''Dan heb ik wel een plan''.
    Ik keek haar enthousiast aan. ''Vertel!'' zei ik, en ik ging even goed zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jace Dream Duval
    'Mijn ouders wonen in de stad,' antwoord ik. Ergens vind ik dit behoorlijk ironish, Straight kamp met allemaal knappe mensen, die dan ook nog eens gaan zwemmen. Ze hebben hier neit echt goed over nagedacht.
    'In een klein apartement,' ga ik verder. En jij?'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Maya, speak to Pat. D: )

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [She will, she will, but ehe she's making a choice and that's kinda hard.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexis

    Ik grinnik door haar enthousiasme, en begin dan te vertellen. 'Als het goed is is hij een dude' grinnik ik. 'Dus ik vrag me af wat er gebeurt al ik hem zoen' grijns ik


    El Diablo.

    Maya
    "Loop naar de hel, zieke rotzak," zeg ik woedend.
    Ik zou samen boeten en Patje gaat daar niks aan veranderen, nooit, maar dan ook nooit.
    "Ik zal nooit maar dan ook nooit kiezen voor verontschuldiging terwijl ik iets normaal deed," zei ik.

    [Met dank aan Rebecca, die me hielp met deze moeilijke keuze.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Julian is not wearing any shirt, dear. He threw it back in the room.]

    Julian Dan Forli
    "Aan de zee. Ik woon praktisch op het water," lach ik. In het water was ik altijd met meest ontspannen, helemaal mezelf en áltijd goedgehumeurd. Hoe kon het ook anders? Ik open mijn ogen, kijk even recht in de zon, knipper met mijn ogen om de vlekken weg te krijgen en kijk dan naar Jace, die nog altijd aan de kant zit.
    "Kom erbij! Het is toch veel te warm op het land?"
    Ik verbaas me erover dat er verder nog niemand bij het meer is, op zo'n warme dag. Maar misschien hebben ze het gewoon nog helemaal niet ontdekt.

    [Of zijn er wel anderen?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (Marethyu klopt)
    Annabelle
    "Ik denk dat die 2 naar de isaolatiekamer moeten." zei ik over mijn 2 zoenende kamergenoten. "Het was vast een plannetje van ze." Het was wel een goed plan, een plan dat ik niet had afgewezen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    'Jouw keuze,' zeg ik simpel weg. we lopen inmiddels door het bos, mijn hand ligt nog altijd op haar schouder. Dit deel van het bos is dichtbegroeid en behoorlijk donker, ookal schijnt de zon. al snel komt eenzelfde gebouwtje in zicht. zonder een woord duw ik het meisje er is.
    'als je geluiden hoort, wees niet bang. Er zijn al in geen maanden wilde beesten gesignaleerd.'
    En met die woorden sluit ik de deur end raai hem op slot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *past aan* shh, i knew that o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Als het goed is is hij een dude'' grinnikte ze, en ook ik lachte even. ''Dus ik vraag me af wat er gebeurt als ik hem zoen'' grijnsde ze toen, en ik kreeg een lach op mijn gezicht. ''Dat idee staat me wel aan'' grinnik ik, en zie al voor me hoe Alexis en ik Patrick verleiden. Maar de vraag is nog of het ons lukt..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jace Dream Duval
    'oh, nee bedankt,' zeg ik snel, struikelend over mijn woorden. Dan zou ik mijn trui moeten uit doen. En de hitte was bijna dragelijk met mijn voeten in het water. Bijna.
    Julian leek tenminste veel gelukkiger in het water, het was leuk om te zien en ik moet er toch wel om glimlachen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.