• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    Ik grijnsde terwijl ik meeging in de kus en was deels hyper, omdat Pat zo boos zou worden.
    Ik opende mijn mond en geniet stiekem wel van de zoen. Het was eigenlijk best fijn en geweldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Okay, Rani staat in het topic, ik ga even een postje maken ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Annabelle

    Ik kijk hoe een van de meisjes iets in patrick's oor fluisterd en dan een kus op zijn wang drukt, om zich vervolgens om te draaien en het andere meisje begint te zoenen. Ik denk zomaar dat dit een plan was om Patrick door te laten draaien. een een van de meisjes kreunde zacht. Een klein lachje kon ik niet onderdrukken.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathway
    Ik voel mezelf gewoon zien worden als Mignon naar het andere meisjes toebuigt en zodra hun lippen elkaar aanraken pak ik beiden meiden in hun kraag. Zonder pardon trek ik ze uit elkaar, mijn gezicht vertrokken van wode en walging.
    'Ik denk dat jullie dames het verkeerde idee hebben van dit kamp,' sis ik. Ik trek ze naar buiten, dit was een perfecte kans.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon Deferière

    Ik voel hoe Patrick ons ruw uit elkaar trekt. Lachend kijk ik hem aan. Op dit moment maakt het me niets uit.
    'Ik denk dat jullie dames het verkeerde idee hebben van dit kamp," sist hij.
    Lachend druk ik weer een klein kusje op zijn wang.
    "Patje," zeg ik honend.
    "Je weet toch dat je ons niet kan veranderen. Wij kunnen jou wel veranderen. Doe gezellig mee," fluister ik in zijn oor.
    Ik druk weer een kusje op zijn wang en daarna eentje op zijn kaaklijn.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    Patrick Hathway
    Ik voel mezelf gewoon zien worden als Mignon naar het andere meisjes toebuigt en zodra hun lippen elkaar aanraken pak ik beiden meiden in hun kraag. Zonder pardon trek ik ze uit elkaar, mijn gezicht vertrokken van wode en walging.
    'Ik denk dat jullie dames het verkeerde idee hebben van dit kamp,' sis ik. Ik trek ze naar buiten, dit was een perfecte kans.


    Patrick has no feelings(cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik pas hem even aan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (rose, je zit in Zaal 2, story is bijgewerkt. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Iets te laat kwam ik het terrein op geslenterd. Mijn ouders hadden zich verslapen, omdat hun wekker het niet deed. Mogelijk kwam dat doordat ik de kabels had gesloopt, maar dat kon natuurlijk toeval zijn. In ieder geval hadden ze dat kleine detail nog niet ontdekt en had het ook niet geholpen - ik stond desondanks met mijn oerlelijke koffer bij dit klotekamp. Op zoek naar andere mensen liep ik naar een willekeurige hut, waar ik twee meisjes zag zoenen. De man achter hen leek er... niet zo blij mee te zijn. Ik grijnsde breed en likte even over mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    Ik kijk op als 2 meiden naar buiten worden getrokken. Een woedende Pat erachteraan. Ik grinnik, en kijk dan naar mijn opgezwollen enkel. Mooizo, met deze enkel kan ik niet mee doen met activiteiten. Perfect.


    El Diablo.

    (Ik vind dat Rani gewoon net op tijd was om ze te zien zoenen, want ik ben echt te lui om de post aan te passen. Puh.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Met één beweging sla ik het wicht in haar gezicht en tegen de betonnen muur aan. Walgelijk, zeker als ik er aan dacht waar die lippen twee minuten geleden nog waren.
    'Ik denk dat het tijd is om jullie twee kennis te laten maken met mijn favoriete deel van het kamp,' ga ik verder. Ik grijp Mignon ditmaal bij haar nekvel vast, en niet zachtjes ook, waarna ik haar en Maya richting het meer sleur.
    'Isolatie.'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Nee, jij hebt een verkeerd idee van het leven," zei ik tegen Patrick.
    Mooi niet dat ik nu bang was. Ik zou desnoods wel nog een keer met Mignon willen zoenen. Het was gewoon geweldig, de zoen zelf en Pat zijn reactie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Annabelle
    Terwijl de 2 meisjes naar buiten worden getrokken door patrick, loop ik naar het meisje dat in de deuropening stond. "Hoi" zei ik. "Ik ben Annabelle".


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rani
    Met een geamuseerde blik in mijn ogen schraapte ik mijn keel. 'Hallo?' Misschien was dit zo erg nog niet - als er meer mensen open stonden voor ideeën. Die twee hadden het in ieder geval gezellig gehad. De man leek echter niet al te blij, en aangezien hij iets zei over isolatie vermoedde ik dat hij een begeleider was. Mijn aandacht werd echter snel getrokken door een ander meisje, dat zich voorstelde als Annabelle. Ik nam haar even in me op en glimlach dan. 'Ranaela Maeve Bones, maar doe me een lol en noem me Rani.'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:34 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.