• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Best' mompel ik, en spring gemakkelijk van het dak. Een scherpe pijn gaat door mijn enkel, maar ik negeer het. Ik gooi het kauwgompje in zijn gezicht, en loop dan mank weg. Ik loop naar het meer, waar ik mijn enkel ik het koude water doe. Ik zucht, en leun naar achter.


    El Diablo.

    Annabelle codnis

    "zoals ik al tegen sasha gezegd had, ik zit in 4. ik heb trowens nog geen begeleider ofzo gezien. Dus al zou je nu een sigaretje roken, hoe groot is de kans dat je gesnapt wordt?" Zeg ik terwijl we om ons heen kijken naar slaapzaal 4.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:21 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mignon Deferière

    "Vluchten zou mogelijk zijn," zegt Maya.
    Donker kijk ik haar aan.
    "Vluchten?" vraag ik hees.
    "Ik vlucht niet voor dit soort barbaren. Ik laat hen wel eens zien wat goed is voor mij. Wat goed is voor mij is misschien in hun ogen niet goed maar dat maakt mij niet uit. Ik vlucht niet. Vluchten doe je alleen voor problemen en die heb ik niet. Zij moeten vluchten want als zo ook maar iets bij mij doen hebben ze problemen."
    Dit alles kwam er feller uit dan ik wilde maar het doet er niet toe. Zo opgefokt ben ik nu, op dit moment, eenmaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jace Dream Duval
    'Jace.' De jongen kijkt niet erg blij, maar hij heeft zijn fotoboek tenminste nog. Ik hou mijn boek tegen me aangedrukt, blij dat dit niet als slecht werd gezien. 'jace Duval. En jij?'
    Ik had Patrick wel een naam horen zeggen, maar echt luisteren deed ik niet.

    Patrick
    Geïrriteerd veeg ik de kaugom weg. Nog één verkeerde stap voor dat kind en het is de isolatiekamer. Met een lichte grijns liep ik richting de volgende zaal.

    [Jullie mogen zelf lekke uitmaken welke dat is /lui]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''..Dus al zou je nu een sigaretje roken, hoe groot is de kans dat je gesnapt wordt?'' zei Annabelle, en ik haalde mijn schouders op. ''Niet zo groot, denk ik. Ik rook er zometeen wel één, is te lang geleden'' mompelde ik. Ik had zo'n 2 dagen niet gerookt, en ik werd er gestresst van. Ik vond het niet erg om te roken, ik had geen drang om te stoppen ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya
    Het kwam er nogal 'wreed' uit, ik schrok er zelfs van, uit pure schrik zette ik een stap achteruit, waardoor ik door iets struikelde.
    "Je hebt gelijk," zei ik.
    Ik stond weer op en voelde een nogal felle pijn bij mijn schouder, maar negeerde het. Ik was gewend aan dit en dan vooral omdat ik bij gym wel altijd viel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sasha

    "Zoals ik al tegen sasha gezegd had, ik zit in 4. ik heb trowens nog geen begeleider ofzo gezien. Dus al zou je nu een sigaretje roken, hoe groot is de kans dat je gesnapt wordt?"
    Ik schud lachend mijn hoofd omdat ik Patje achter me hoor schreeuwen tegen een meisje dat blijkbaar Alexis heet.
    "Van mij mag je, maar Patrick vindt het niet prettig."
    Eigenlijk moedig ik haar hiermee alleen maar aan. Plots valt er me iets in. Mijn condooms zitten nog in mijn koffer.
    "Dames, excuseer me even, ik ben zo terug," zeg ik met een knipoog.
    Ik ren naar mijn slaapzaal en gooi mijn koffer open, snel moffel ik een handjevol condooms bij de sloffen sigaretten. Opnieuw laat ik er een paar zitten. Ik wil trouwens wel eens weten hoe goedgelovig Patje is en waar ik me allemaal uit kan lullen. Ik sluit mijn koffer opnieuw, kijk of de plank goed dicht is en begeef me dan terug naar de meisjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga even wandelen met de -trage- hond, dus ik ben in zo'n 10 minuutjes terug, :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Als je Maya en Mignon roept kan je naar zaal 4 gaan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    Ik kijk naar mijn enkel, die al behoorlijk dik is geworden. Waarom moest ik ook van 6 meter hoog springen? Ach ja, ik been onhandelbaar. Even vergeten.


    El Diablo.

    Julian Dan Forli
    "Jace Duval," stelt de jongen zich voor.
    "Julian Dan Forli," antwoord ik dan. "Ik vraag me af waar de rest is. Dit is een slaapkamer voor 8, maar we zijn nog steeds met z'n tweeën. Dat klopt toch niet?" Het valt me ineens op. Buiten hoorde ik net wel geluiden, dus er moeten er al veel meer zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mignon Deferière

    "Je hebt gelijk."
    Ik haal mijn schouder op.
    Weet ik toch.
    Met een klein lachje kijk ik naar Maya.
    "Wat wilde je hier eigenlijk doen?" vraag ik.
    Mijn haren haal ik uit mijn gezicht en vlecht ze netjes in zodat het over mijn schouder valt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Zaal vier is leeg, wat net zo goed is. ik haal mijn schouders op en begin koffers te doorzoeken. Er hoeven geen mensen bij te zijn, hier hebben hun ouders voor getekent. ik smijt verschillende spullen de tas in en schud mijn hoofd. Arme kinderen.

    Jace Dream Duval
    'Misschien is de rest nog buiten,' antwoord ik, hoewel dat duidelijk is. ik hoef niet per se vrienden te maken hier. Ik wil dit verdomde kamp gewoon overleven, zonder te moeten veranderen... Met een zucht ruim ik mijn koffer weer op, Patrick heeft hem helemaal overhoop gegooid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle codnis
    Ik kijk nog eens goed om me heen om te kijken of ik geen begeleder zie en pak dan de sigaretten uit mijn tas. Ik pak een sigaret uit het doosje en zoek naar een aansteker in mijn tas. Zodra ik er een gevonden heb steek ik de sigaret aan.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    "Ja, misschien wel. Zullen we de omgeving gaan verkennen?" Dit hok maakte mijn humeur er niet echt beter op en ik had zwaar behoefte aan de buitenlucht. Ik hoopte dat de zee hier in de buurt was, of een groot meer, of desnoods een vijver; dat zijn mijn humeur meteen opkrikken. Maar de buitenlucht was over het algemeen altijd wel goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen