• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Patrick Hathaway
    'Vraag maar,' zucht ik. achter me stop het geschreeuw eindelijk. de isolatiekamer krijgt iedereen stil. Ze kunnen nauwelijks staan, zitten is ongemakkelijk, het is pikkedonker... En alleen ik heb de sleutel. ongeduldig wacht ik tot Maya haar vraag stelt.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Alexis

'Hai' antwoord ik glimlachend. 'Was even koppig tegen Patie, sprong van het dak, en toen gebeurde dit' grinnik ik, en wees naar mijn enkel. 'Ik ben Alexis by the way'.

El Diablo.

Maya
    "Waarom geef je mij een keuze en Mignon niet?" vraag ik.
    Mignon en ik hebben dit samen gedaan, dus zou het niet eerlijk zijn als ik er ook voor zou boeten? Ik weet niet wat ik moet doen en dat is het moeilijkste, samen boeten of braaf zijn?

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Mignon Deferière

Mijn ademhaling wordt korter en sneller achter elkaar. Ik voel mijn borst snel op en neer gaan. Hij gaat me hier net zo lang houden totdat ik toegeef. Ik heb de adem er simpelweg niet meer voor om te schreeuwen. Ik sla nog wel op de muren. Zachtjes scheld ik nog tegen mijn geliefde Patrick maar het zal wel niet uitmaken.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Je vais manger. Geef me dertig minuutjes.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathway
    'Jij bleef kalm,' zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn hand op haar schouder leg en haar wegleidt van het isolatie gebouw. 'Dat bewijst alleen maar dat je volwassener bent dan Bijou, begrijp je? Ze doet zich voor als een grote rebel om aandacht te krijgen, kinderachtig als je eht mij vraagt. Terwijl jij hier alleen bent zodat wij je kunnen helpen. Dus, wat mag het zijn? Krijg ik een verontschuldiging?'

[GVD Lizz, why, oh why? I'm sitting here, slapping myself, because I don't know what Maya is going to do.]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

(weet iemand wat ik met Annabelle kan doen??)

Now life has killed the dream I dreamed

What did I miss? Oh and hai, I'm back :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Jace Dream Duval
    Julian deed zelfs nog andere kleren aan, wat me deed wensen dat ik hetzelfde kon doen. Ik zag was bossen, de cafetaria en nog wat andere grijze zalen. Wat Julian precies wilde verkennen wist ik niet, dus volgde ik hem maar gewoon. Het was bloedheet en mijn wangen waren al rood.
    samen liepen we wat verder, langs de verschillende zalen. mijn oog viel op iets blauws in de verte.
    'Een meer?' mompel ik hardop tegen mezelf.

Catherine

'Was even koppig tegen Patie, sprong van het dak, en toen gebeurde dit' Grinnikte het meisje, wijzend naar haar enkel. 'Ik ben Alexis by the way'. voegde ze er nog aan toe, en ik lachte even. ''Het lijkt me leuk om Patje uit te lokken'' grijnsde ik. ''Hij reageert altijd zo leuk'' vervolgde ik, en dacht even aan de meisjes die net op hun donder kregen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Julian Dan Forli
    "En meer? Waar?" vroeg ik opgewekt en ik keek naar Jace en vervolgens in de richting waarin hij keek. Ja, dat was ongetwijfeld een meer. Het fonkelde uitnodigend in het felle zonlicht. Daar ging ik mijn weken in dit kamp doorbrengen: bij het meer.
    "Zullen we daarheen gaan?" vroeg ik gretig.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alexis

'Weet ik' grijns ik. 'We kunnen anders nu wat bij hem flikken' grijns ik. O ja, gebroken enkel of niet. Alexis verpest je leven!

El Diablo.

Catherine

''Weet ik'' grijnsde ze. ''We kunnen anders nu wat bij hem flikken'' vervolgde ze, en ik keek haar lachend aan, maar toen bedacht ik me iets. ''Hoe wil je dat doen met je enkel?'' vroeg ik haar.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jace Dream Duval
    'Okay?' hij leek erg blij met het meer, en ik kon wel wat verkoeling gebruiken. Ik begon duizelig te worden van de hitte en mijn trui begon aan mijn huid te plakken.
    Dus liepen we samen richting het felblauwe meer, onringd aan alle andere katen door bosgebied. Het water was zeer helder, dus schopte ik mijn slippers uit en ging ik dankbaar aan de rand zitten, mijn voeten in het koude water. Oh godzijdank.