• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Patrick Hathaway
    ik verstijf helemaal als het meisje me naar zicht toetrekt en haar zachte lippen op de mijnen drukt. Ze is goed, dat moet ik toegeven, maar het rationele deel van mijn brein geeft me een schop waardoor ik haar uiteindelijk toch weg duw.
    'Alexis, ik snap dat dit moeilijk is,' zeg ik zachtjes. 'Je bent al op de goede weg naar genezing, maar ik zal je als eerste op de therapy lijst zetten.'
    Net dan klinkt, godzijdank, de lunchbel over het hele terrein.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Julian Dan Forli
    "Nee hoor," zegt Jace en hij draait zijn hoofd weg. "Maar ik denk dat ik zo terug ga."
    Ik zwem richting de kant, tot ik de modderige bodem weer onder mijn voeten voel en nog tot mijn borst in het water sta.
    "Oh, waarom? Je gaat toch niet binnen zitten?"
    Lag het aan mij? Had ik iets fout gedaan? Misschien was hij hier wel vrijwillig en wilde hij ieder contact met een andere jongen vermijden, om te genezen. Ik zou het niet weten.
    Op dat moment schalt er één of andere bel over het terrein en ik denk terug aan Patrick die iets had gezegd over een lunchbel en neem aan dat dit dat is.
    "Aw jammer," zeg ik, terecht teleurgesteld. Ik had graag nog wat langer in het water willen blijven. Maar in plaats daarvan duik ik nog één keer onder en klim daarna aan de kant.
    "Kom, volgens mij moeten we ergens daar zijn," zeg ik tegen Jace en ik wijs naar het grootste gebouw, maar Jace is al opgestaan en gaat er vandoor.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:32 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:28 ]

Now life has killed the dream I dreamed

[Oh wait, even aanpassen, hoor]

Rani
    'Ik ga mijn spullen even dumpen, die koffer is zwaar - en bovendien is hij oerlelijk,' grinnikte ik. Plotseling zag ik de man tussen de bomen verschijnen, en hij werd bijna onmiddellijk vol op z'n mond gezoend door een meisje. Ik schaterde het uit en pas toen ik na een halve minuut of zo weer was uitgelachen, zwaaide ik even naar Annabelle en liep toen zijn kant op. 'Hallo?'

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:29 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Aanpastijd.]

Alexis

'Jegenoot er wel van' grijns ik, en loop dan heupwiegend naar het cafeteria. Waar ik zelfvoldaan aan een tafel ging zitten. O ja, dit ging goed.

El Diablo.

Jace Dream Duval
    'Uhm, de lunchbel gaat,' mompel ik, terwijl ik snel overeind krabbel. ik heb geen medelijden en al helemaal geen aandacht nodig. Zodra ik op mijn benen sta voel ik de duizeligheid toenemen, waardoor ik bijna val. Ik voel me nu zelfs misselijk door de constante warmte.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:30 ]

[Ja zeg, dan ga ik het aanpassen, verwijder jij je post! D:]

WAIT, ik moet hem wéér aanpassen, Jace ran away D:

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:32 ]

Catherine

Ik nam plaats naast Alexis. ''En dit nu even volhouden'' grinnikte ik. ''Vanavond is het mijn beurt'' voegde ik eraan toe, en lachte even. ''Hoe gaat het met je enkel?'' vroeg ik toen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

(We fail. o.o)

Escritura schreef:
    Patrick Hathaway
    Verdomd kind. Geírriteerd veeg ik mijn mond af en loop ik de cafetaria in, waar het behoorlijk koud is vergeleken met buiten. De kok heeft één pan met havermout pap op diere tafel gezet, met kleine kommetjes en lepels er naast. tijd voor lunch.

Negeer Rani niet (no_chears)

Marethyu schreef:
    (...)
    Negeer Rani niet (no_chears)

Sorry o.o *maakt nieuwe post*