• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    {hoezo, 'sure' geloof je me niet ofzo? ps leuk plaatje stuur me de linkXD}
    louize
    ''goed idee, een vuurplek'' zij sarah. ik glimlag. ik keek naar boven, mijn hut zat best wel hoog boven de grond. wat een geluk dat ik zo ben gevallen. anders zou ik wel eens iets bezeerd kunnen hebben of erger... maar ja. ik verzameld hout en begon een trap te maken die als een wenteltrap helemaal om de boom heen zat. ''hey, sarah!'' sarah keek op. ''hoe gaan we de hutten verbinden? met een brug of een touwladder? of heb jij nog andere ideeen.''


    welkome to my garden of fantasy

    {Nee, dat zei ik niet?
    Plaatje is een gif :-P,
    Ugh, ik heb een hekel aan deze --> :P , smiley. Ik bedoel, het is net alsof je dat "nananana" doet weetje? Waarom doen ze niet gewoon een gewone, zoals Deze
    }

    Sariah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik keek naar beneden, naar Louize's hut, hij zat in een boom wat verder weg, iets onder de mijne. Dan hoor ik Louize's stem ineens. "Hey, Sarah, hoe gaan we de hutten verbinden? Met een brug of een touwladder? Of heb jij nog andere ideeen?" ik loop naar mijn platform, kijk naar beneden. Wat ben ik blij dat ik geen hoogtevrees heb, als ik dat zou hebben, dan had ik het wel afgeleerd in de uurtjes dat ik vogel was. Ik pak wat bladertouw, 5 strengen, ineen gevlochten. "Touwladder zou wel handig zijn, maar dan kunnen we gewoon twee touwen onder elkaar hangen, dat is makkelijker." schreeuw ik terug.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:35 ]


    Tijd voor koffie.

    {bladertouw?! jij zeurt over mijn kampvuur (dat mogelijk is) en dan kom jij aan met bladertouw? oh, en onze hutten zitten toch op gelijke hoogte?}
    louize
    ''oof we maken een houte stevige brug die van een hut naar die boom in het midden naar de andere hut gaat. een touwladder is te veel geklooi''


    welkome to my garden of fantasy

    {wow sorry hoor! bladeren in elkaar vlechten. Ik zei het alleen maar, en ik weet dat het kan, mijn hut heeft het toch ook}

    Sariah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik knik, "Is goed!" ik glimlach. "Trouwens, wil je nog een stuk zwijn?" roep ik


    Tijd voor koffie.

    {*zoek het op* okee, kun je het dan uitleggen hoe het moet? ik ben nieuwschierig}
    louize
    ''nee, dankje ik heb mijn eigen hert.'' plotseling kwam er een idee in me op. ''hey, sara. warom maken we ook niet een hut in de boom tussen ons in. een soort gezamelijke woonkamer ofzo?''


    welkome to my garden of fantasy

    {Weet ik veel, sorry hoor. Maargoed, ik moet gaan, fijne vakantie verder nog!}


    Tijd voor koffie.

    {Misschien kunnen we later nog wat afspreken!}


    Tijd voor koffie.

    {ik moe gaan. maar ja quizletze. (ik probeer het een beetje realisties te houden.)}


    welkome to my garden of fantasy

    {sorry kan niet, ben de rest van de vakantie bezig met begravenis en zo}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ja heel, heel, heel veel succes, en veel sterkte! (H)}


    Tijd voor koffie.

    Sarah Alexandra McPark || Gedaante veranderen & Gedachte lezen
    Ik glimlach en knik. "Oke, ik wil best nog wel wat hout planken snijden." het is een vervelend werkje, maar na een tijdje raak je er wel aan gewend. Maar het blijft saai.


    Tijd voor koffie.

    {ik zag enorm tegen de begravenis op. blij dat het er op zit. het begon als een begravenis maar het eindigde eigenlijk een beetje als een fammilie reunie XD}
    louize
    ''ik ga de boom alvast bouwklaar maken''zij ik ''okee''zij sarah. toen ik in de boom zat te zagen en zij op de grond planken zat de zagen begon ik te nurieen. het was een willekeurig melodietje. op een gegevenmoment begon sarah mee te zingen. eerst heel zacht maar langzaam aan wat harder. ik stopte met nurieen en begon ook te zingen.


    welkome to my garden of fantasy

    {Awh, ik zat vandaag nog aan je te denken, en wou je een smsje sturen, maar ik dacht; straks gaat je mobiel nog af in de kerk, dan zou genant zijn :P}

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    We zongen het hele liedje af, en lieten ons werk liggen. Toen we klaar waren, keek ik verschrikt op, met nog een plank in mijn hand. "S-sorry," stamelde ik, en ik rende weg, de bossen in. Daar klom ik in het topje van een boom, verborgen door het bladerdek.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:37 ]


    Tijd voor koffie.

    {Heb trouwens een nieuwe quiz gemaakt :) }


    Tijd voor koffie.

    {oh, ga ik doen (reageer)}


    welkome to my garden of fantasy