• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    louize
    ''eten zoeken? weet je het zeker?''sarah bewoog haar kop op en neer. ''okee, we kunnen planten zoeken, jagen -teminste ik kan jagen, ik denk niet dat zo'n rein dier als een pegasus kan doden- en we hebben water nodig. okee, het water uit het meer moeten we koken dat doen we vanavond wel, okee?'' sarah bewoog haar hooft weer op en neer.'' omdat jij een betere planten kennis hebt dan ik kun je dan planten gaan zoeken dan jaag ik wel.'' sarah bewoog haar kop weer en we vertrokken naar het bos. we gingen uitelkaar omdat sarah's hoefgetrappel te luid was. ik bleef een beekje volgen en uiteindelijk zag ik een konijn. ik sloop nog een stap dichterbij, nog een. ik bukte bij de struikjes, pakte mijn mes, hief mijn arm. het konijn schrok op en sprong weg. nog geen seconde later vloog er een schaduw over de grond. ik keek omhoog en zag een pegasus vliegen. sarah? nee deze was anders, groter. ach ja, het jagen kan wel wachten en ik klom in een boom maakte me snel vast en vloog met mijn ziel de pegasus achterna.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik schud mijn hoofd, maar Louize luistert al niet meer. Pegasussen kunnen wel doden. Verschillende dieren, soms mensen jagen op ze. Verdedigen is soms noodzakelijk. Maar bij de gedachte aan iemand doden gaat er een rilling door mijn grote paardenlichaam heen. Even later is Louize uit mijn gedachteleesveld, en hoor ik haar gedachte niet meer. Ik loop naar het beekje, en kijk rond. Dan zie ik bessen staan bij een struikje aan het vijvertje. Paternosterboontjes! Ik ren erheen, en bestudeer ze. Deze zijn zwaar giftig. Ik voel een afkeer voor de besjes. Hoe kan ik zorgen dat niemand hiervan eet? Dan zie ik verderop Romanesco, en ik pluk wat plantjes. Dan zie ik een grote schaduw over me heen en kort daarna een rilling. Die had ik al eerder gevoelt, en toen kwam Louize. Snel stijg ik op, en ga de schaduw achterna. Een Pegasus!


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik vlieg al een tijdje achter de pegasus aan als we over sarah. heen vliegen ze stijgt op en vliegt met ons mee. blijkbaar kan de pagasus mij niet voelen wand zijn (of haar) gedrag veranderd pas als sarah ons ook komt volgen. de andere pegasus kijkt achterom en zet uitendelijk de landing. in de pegasus en sarah landden op de bemoste grond en ik blijf in een boom hangen.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    De pegasus land, en ik zet de achtervolging in. Als hij op de grond staat, schud hij zijn manen, en rent de bossen in. Ik bries. Daar ben ik dus mooi klaar mee. Ik zak met een enorme bons op mijn kont.

    Dan verschijnt de pegasus ineens weer. Met statige passen loopt hij naar me toe. Hij heeft een zakje in zijn mond. "Sorry, ik wou dit nog even halen." ik knik. "Dus, heb je wat problemen?" zegt hij. Nu ik een pegasus ben, lijkt het net alsof hij praat en hoef ik zijn gedachte niet meer te lezen. "Nou..." begin ik aarzelend. "Ik kan niet meer terugveranderen, ik heb alles geprobeert. Een tussenfase, of meteen, met mijn vriendin, alles! Maar niks werkt!" ratel ik door. Hij glimlacht, als een paard. "Je kan het wel, je gelooft alleen niet in jezelf." ik kijk hem paniekerig aan. "Nee, het lukt niet! Alsjeblieft help me!" maar hij vliegt al weg. Ik bries weer uit frustratie, en besluit terug te lopen naar Louize.


    Tijd voor koffie.

    louize
    sarah loopt naar mij toe en ik maak duidelijk dat ik terug naar mijn ligaam ga. ze knikt en loopt weg. waarschijnlijk naar het kamp. tijdens het vliegen kom ik drie bomen tegen die boven de rest uitsteekt, het zijn dennenbomen. ik kan het niet laten en spring op een van de bomen en hij buigt door. dan schiet hij weer terug en ik vlieg de lucht in. ''jippie'' schreeuw ik. ongeveer halverwege een wolk zie ik door de vlareden wolk het meer. hoe zou sarah zich voelen? ik denk dat ze het gewoon nog eens moet proberen.en als dat niet lukt dan moet ik iets zien te doen zodat ze haar zelfvertrouwen terug krijgt. uiteindelijk vlieg ik terug naar mijn ligaam. ik kijk om me heen en alle dieren zijn al gevlucht. ik ben namelijk uit de boom gevallentoen ik in mijn lichaam schoot. blijkbaar heb ik in mijn haast de pegasus te volgen mijzelf niet goed vastgemaakt. nou ja, dan maar geroosterde eikels en wortels als eten. en ik rende terug naar het kamp.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    De tranen stromen over mijn wangen als ik het bos uit loop het kamp in. Louize komt naar me toe. "Wat is er?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. 1K b3n n0g ste3ds geeN MenS. schrijf ik. Het mislukt, en ik kras erover heen.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik laat mijn schouders zakken. ''weet je, je kan het wel. ik weet het gewoon. en zoizo hoe zou je het anders eerst gedaan kunnen hebben?'' sarah kijkt mij aan en buigt dan haar hoofd. haar gezicht was vertrokken in een grimas van consentratie. dan opent ze haar ogen en schud haar hoofd. ik zucht. mischien moet ik met een andere benadering beginnen. ik recht mijn rug, zet mijn handen in mijn zij en ga voor haar staan. ''hoor eens, jij kan transvormeren en jij gaat dan ook doen. begrepen'' ze schrikt een beetje terug. ik vind het echt niet leuk om dit te doen, maar het moet. ik zie nu geen andere keus. en uiteindelijk komen al die uren zo -maar dan erger- behandeld worden. en al die uren spioneren toch van pas.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik hoor haar gedachten, niet expres natuurlijk. Ze wilt het niet doen. Ik knijp mijn ogen dicht. Ik stamp op de grond met mijn hoeven uit frustratie, als ineens de pegasus uit het bos verschijnt. Ik blijf staan, en zie dat Louize zich ook verbaasd. Het blijft stil, hij zegt niks. Ik knijp mijn ogen dicht.

    Ik voel twee benen onder me, en ik val om, maar ik val op mijn handen. Ik krijg grote ogen van verbazing. "I-ik ben weer een mens!" roep ik, en ik spring op. De pegasus is weg. Een paar seconden blijf ik naar het bos staren, maar kijk dan naar een blije Louize, en ik besef me dat ze me eigenlijk nooit als mens had gezien. Ik glimlach.


    Tijd voor koffie.

    louize
    er staad een pegasus aan de rand van het bos. dan valt sarah, als mens. mijn gezicht klaart op. ik kijk nog een keer naar de bosrand -die nu leeg is- en dan geef ik sarah een dikke knuffel. ''eeh, louize... je plet me.'' ''oh, sorry sorry sorry'' snel spring ik op. sarah kijkt nog steeds een beetje verbaast naar haar handen. ik help haar overeind met een grote grijns op mijn gezicht. ''voor voorlopig hebben we eten een hut, maar nog geen enorm vuur om te vieren dat jij weer mens bent'' ik trek haar mee naar het strand en trek een grote cirkel van ongeveer anderhalve meter in het zand. ''hier is vuur ongevaarlijk en ik begin houd te verzamelen. sarah helpt mij en in no time laait er een groot vuur ik plof neer en rijg de nootjes aan een stok (i know dat is onmogelijk).


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik hou van het feit dat ik weer mens ben, en ik draai een rondje en plof op de grond neer. Ik laat me even op mijn rug vallen. "Ik ben weer mens," mijn stem is nog schor. Niet dat ik het alleen maar stom was dat ik Pegasus was, maar mens zijn vond ik toch weer fijn. Ik grijp wat wortels, en begin te eten. "Waar kom jij eigenlijk vandaan?" vraag ik later.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik kijk weg en mompel''van de stad''


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Er valt een stilte, en ik lees in haar gedachte dat ze er niet over wilt praten. Ik ga overeind zitten en er valt een stilte, en ik begin ook wat noten te roosteren.


    Tijd voor koffie.

    louize
    er valt een lange stilte. sarah concentreert zich op het noten rosteren. of ze is heel goed in mijn gevoelens aflezen of het is iets anders.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Als de noten geroosterd zijn, stop ik er twee in mijn mond. Awkward silence! Ik hoor dat ze aan het denken is over gevoelens aflezen. Ik besluit het later misschien te vertellen. Of niet.


    Tijd voor koffie.

    louize
    we staren allebij loom in het vuur. langzaam gaat het vuur uit en blijft er alleen maar het gloeiende as over dat af en toe opwakkert als er een briesje voorbij gaat maar langzaam uit gaat. ik ga liggen op mijn rug en val uiteindelijk in slaap.


    welkome to my garden of fantasy