• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik sluit mijn ogen, en concentreer me harder dan ooit.
    Een Meermin.
    Harder concentreren.
    Harder concentreren.

    Een grote pegasus verstoord mijn beeld. Hij wil me aanvallen. Snel open ik mijn ogen, en ren weg, alsof mijn leven ervan afhangt.


    Tijd voor koffie.

    ''hey wacht!!!'' ik stond op om haar achterna te rennen maar sarah was -natuurlijk- veel sneller. probeeren inhalen had toch geen zin dus ging ik weer zitten. wat zou het kunnen zijn waar ze zo van schrok.


    welkome to my garden of fantasy

    {Zullen we naar volgende ochtend springen?}

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Als ik een heel eind gerend heb, kijk ik om me heen. Ik ben helemaal in paniek. Ik ren weer een andere kant op, maar sta dan stil, en val op de grond, slapend.


    Tijd voor koffie.

    {okee XDXDXD}

    louize
    ik likte aan mijn vinger en stak hem in de lucht, draaide wat rond tot ik de wind richting wist. het zuiden, keek ernaar geen wolkje aan de lucht. maar goed, daar kon je niet te veel op vertrouwen. ik keek naar de vogels. die vlogen hoog. geen regen dus vanacht. ik greep mijn ruchzak en maakte hem open, misschien moet ik de inhoud controleren. goed een even kijken,
    - een zakmes.
    - een klein los mesje.
    - een groot kapmes.
    - een boek over planten.
    - een slaapzak. (helaas aleen voor de zomer)
    - een naaisetje.
    - heel veel touw.
    - mijn teken spullen.
    - wat vuurstenen.
    - nog een boek over planten.
    - een verband doos.
    - een bikinie.
    - nog wat ondergoed.
    - wat stevige kleren met schudkleuren.
    - een pannetje.
    - een keteltje.
    - drie plastic vlessen water.
    - een stel stevige laarzen.
    - een bijl.
    - twee watervaste zeilen.
    - een vouwschep.
    - een heel stel tandenborstels.
    - een ruwe borstel.
    - een tasje met haarborstel, elastickjes, klipjes, een reserve haarband, en een nagelvijl plus schaartje.
    - mijn lege schrijfboek plus mijn al volle schrijfboek.
    - mijn etui.
    - een hamer.
    - een set werpmessen.
    - een dikke jas
    - een kleine zaag.
    - een grote zaag.
    ik verbaas me er nog steeds over dat, dat allemaal in die rugzak past. okee, de ruzak was enorm, maar toch. ik pakte het zeil spreide het nog half opgevouwen op het gras en legde mijn slaapzak er op. ik pakte de rest weer in mijn slaapzak en keek naar sarah. die was intussen uitgerend en inslaapgevallen. ik ging ook liggen en zat na te denken over alle gebeurtenissen van de laatste tijd. uiteidelijk viel ik in een onrustige slaap.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 7:38 ]


    welkome to my garden of fantasy

    {Sarah is nog in het bos hoor :P, btw boek over planten staat er twee keer in xD}

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Langzaam word ik wakker en hef ik mijn hoofd op. De bomen kijken me onheilspellend aan. Snel sta ik op, en ren ik richting de open plek. Gelukkig heeft mijn paardenlichaam een beter navigatiesystem. Daar zie ik Louize. Ze ligt nog te slapen. Aan de zon te zien is het nog zo rond 6 uur 's ochtends.


    Tijd voor koffie.

    {i know, deel 1 en deel 2. khep er nog wat aan toegevoegd.}

    louize
    mijn ogen gaan open en ik zie gras. hoe komt er nou gras in mijn kamer? ik kijk op mijn horloge en het is 06.05. heeft vader zich verslapen. ik grinnik, hij is zijn soldaten tijd vergeten. maar goed, hoe komt dat gras hier, en waarom is mijn bed een zijl. ach ja, wie boeid het, en ik slaap weer verder.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik zie Louize wakker worden. Even kijkt ze versuft om zich heen, kijkt op haar horloge, en slaapt weer verder. "Trusten," denk ik.
    Ik ga liggen, en wacht tot ze wakker word.


    Tijd voor koffie.

    louize
    het is 8 uur als ik eindelijk wakker word. thuis werd ik altijd om 6 uur wakker gemaakt, ook in het weekend. ik doe mijn ogen weer open en zie gras. gras, weer gras, en weer verslapen, en weer een zijl als bed. ik ga zitten en kijk om mij heen. langzaam komen de herinnenringen van de laatste tijd terug. ''WAAAAAAAAAAAAAA!!!" ik spring op en zie dan dat al in het bos ben. ik kalmeer en ga zitten en pakkte alles weer in mijn tas. die had ik al sinds ik me kon herinderen ingepakt. ik verving en herpakte de spullen in de loop van de jaren. vaak stond ik op het punt om te vertrekken maar het is er nooit van gekomen. tot nu.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ze word wakker, en springt op, waarna ze weer gaat zitten. Voorzichtig geef ik haar een duw met mijn neus, en leg een pakje neer dat ik in mijn mond hield. In het pakje zitten bessen en wortels. Nog met steeltjes, anders kon ik ze niet in mijn mond pakken. Ik bries.


    Tijd voor koffie.

    louize
    sarah tikte me aan en legde een pakje voor me neer. ik voude de bladeren open en ik vond bessen en wortels. ''WAT!!!je hebt ze toch niet gegeten!!!" sarah schud haar hoofd en ik ontspan. ''gelukkig, ze zouden wel giftig kunnen zijn, maar ik denk eigenlijk niet dat je een pegasus kunt vergiftigen.'' ik haalde de twee boeken uit mijn tas en controleerde de bessen en wortels. save. ik slaakte een diepe zucht en stopte er een in mijn mond. ''bedankt.'' wat een geweldige manier om je ochtend te beginnen. als het mogenlijk was zou ik zeggen dat ik me meer dan een keer ben doodgeschrokken.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik keek haar aan.
    N33, 1k h3b pl4ntenk3nnis
    Schreef ik.
    WaT g44n w3 d0en v4ndaAg?

    schreef ik eronder.


    Tijd voor koffie.

    louize
    WaT g44n w3 d0en v4ndaAg? schreef sarah. ''eeehhm, zoizo een onderkomen bouwen, proberen jou terug te veranderen en voedsel verzamelen. en deze jongen -ik klopte op mijn enorme rugzak- gaat ons helpen'' ik grijnste.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik brieste en schudde met mijn hoofd. Ik keek in de richting waar al wat hutten stonden.
    Ik boog mijn hoofd, zo onder Louize door, en zette haar zo op mijn rug. Toen gallopeerde ik naar de hutten. Het waren er nog te weinig, maa Chiya had al mooie hutten gebouwd. Ik ging zitten zodat Louize van me af gleed, en ik hinnikte als lach.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik landde op mijn kond en schaterde het uit. toen ik me uit de zware greep van mijn rugzak had gewurmt ging ik de hutten inspecteren. het waren kleine vluggeboude gevallen, niet erg stevig en waarscheinlijk niet bestand tegen een grote regenbui of sterke wind. maar het kon er voorlopig mee door. ik legde mijn ruzak neer en ging zitten. waar zou sarah gisteravond nou zo van kunnen schrikken. het leek toen ze wou transvormeren dat iets haar ervan tegenhoude. mischien iets in haar. nou, als dat het geval is dan kan ik het maar beter niet terspraken brengen. ik ging naarbuiten. ''wat wil je eerst doen, eten zoeken, of jou helpen?''


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik hoorde haar denken over de hutten. Persoonlijk vond ik dat Chiya goed werk had verricht. De exemplaren zagen er goed uit.
    "wat wil je eerst doen, eten zoeken, of jou helpen?"
    Mij helpen? Verbouwereert keek ik haar aan. Mij helpen? Hoe dan? Persoonlijk vond ik het al knap dat ze me uit kon houden. Mijn vader had me vaak genoeg verteld hoe onbelangrijk en smiezerig persoontje ik was. Ik liep naar een struik dichtbij. De bessen waren donkerblauw. Voorzichtig pakte ik een takje, en plette de bes die eraan zaten voorzichtig met mijn hoef. Ik liet mijn hoofd tot op grondhoogte zakken. Verblijd keek ik ernaar; Bosbessen. Ik pakte meerdere takjes en gooide ze voor Louize neer. Eten zoeken? Bedoelde ik ermee.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 21:27 ]


    Tijd voor koffie.