• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Louize valt in slaap, maar ik heb nog geen zin om te slapen. Ik ben nog steeds niet over mijn opwinding over het mens zijn heen. Ik loop iets verder naar het meertje toe, en begin in het zand te krabbelen, en te tekenen. Het word een grote tekening van een roos, en hij word groter dan 5 mensen die in het zand liggen. Als de hemel rood begint te kleuren, kijk ik op.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz''


    welkome to my garden of fantasy

    {Daar kan ik niet echt op reageren...}


    Tijd voor koffie.

    {dat doe ik omdat jij opkijkt of is dat niks ik kweet het nie}


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Ik hoor Louize en ik glimlach. Ik ga weer verder met mijn tekening, tot de hele hemel rood is gekleurd, dan sta ik op.


    Tijd voor koffie.

    louize
    langzaam word ik wakker. ik doe mijn ogen open en zie een rode lucht, het is vroeg in de ochtend. ik ga zitten, het vuur is uit en al mijn botten zijn stijf. ik kijk opzij en zie dat sarah naast een tekening in slaap is gevallen*. ik loop naar haar toe en zie dat het een mooie roos is. onwillekeurig denk ik aan mijn eigen tekeningen.dan loop ik naar het vuur en bekijk de etens resten van gisteravond. er is nog wat over tot ongeveer de middag. ik loop naar de hut en pak mijn laarzen en mijn werpmessen. dan loop ik richting het bos. sara slaapt nog, ik laat haar slapen en loop het bos in. heel stil sluip ik door de bosjes. een eindje verderop zie ik een fazant, ik heb gehoord dat fazanten overheerlijk zijn. ik begin al te watertanden en pakte een van mijn messen. sloop nog wat dichterbij en KRAK. het geluid deed de fazant opschrikken en het rende weg. ik zuchte. hey, wacht eens. ik ben veel stiller als ik een geest ben. en als geest kon ik ook de boomtoppen laten buigen mischien kan ik ook jagen als geest. ik rende terug naar het kamp om daar mijn lichaam te laten.
    * sarah heeft ook slaap nodig


    welkome to my garden of fantasy

    {:-P Ja maar ze bleef die nacht gewoon wakker}


    Tijd voor koffie.

    {okee, maar dan zal ze wel heel moe zijn}


    welkome to my garden of fantasy

    {Tja, valt wel mee, in het gekkenhuis bleef ze ook vaak wakker. Soms om te ontsnappen enz.}


    Tijd voor koffie.

    {okee, dus ze is het gewend. okee, schrijf, schrijf!}


    welkome to my garden of fantasy

    {Owh, kdacht dat je je stukje ging veranderen :P}

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Als ik terugkom van de bessen verzamelen, zie ik Louize's lichaam liggen. Niet op de plek waar ze eerst lag, maar op een veiligere plek. Ik voel haar hals. Ze dwaalt waarschijnlijk ergens door het bos.

    De bladeren zijn groen; de lente loopt ten einde. De dagen worden langer, en de warmte steeds warmer. Het zal bijna zomer zijn. Ik vraag me af hoe lang ik hier al ben. Ik leg de bessen op een blad, en loop naar het meer. Ik steek mijn hand er in, en er gaat een rilling door mijn lichaam. Het is ijskoud. Ik trek mijn t-shirt over mijn hoofd, en doe mijn broek uit. Ik sta in mijn ondergoed. Ik neem een aanloop en duik in het meer. Onderwater voel ik me helemaal thuis. Ik laat me zweven, en open mijn ogen op een kiertje. Het is donker, met boven me een kiertje licht. De koelte is aanwezig, maar daar zal ik wel aan wennen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 13:20 ]


    Tijd voor koffie.

    {Trouwens je moet mijn nieuwe quiz zien :)



    Klik!
    }

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 13:22 ]


    Tijd voor koffie.

    {hey! het is nog lang niet bijna zomer:O}
    louize
    nu ik met mijn geest door de bossen vlieg ben ik veel stiller. sommige dieren merken mijn aanwezigheid op en andere niet. ik denk dat de gave om geesten te zien ook bij dieren voorkomt, maar dat iets meer dan bij mensen. ik zie een konijntje maar die spingt weg als ik dichter bij kom. ook zie ik een hert, maar dat is te zwaar om te dragen. uiteindelijk vind ik weer een vazant. ik vlieg dichterbij en maak er met een snelle haal een einde aan. daarna pak ik de fazant bijzijn nek en vlieg ik terug naar het kamp. als ik aangekomen ben vlieg ik terug naar mijn lichaam en begin de vazant te villen. de veren leg ik opzij, ik maak de ingewanden schoon en leg ze te drogen en braad het vlees alvas voor, dan bederft het minder snel. het enige wat ik intakt laat is de kop. als ik klaar ben met villen. leg ik alles in de hut en zorg ervoor dat er geen dieren binnen kunnen komen door een groot stuk drijfhoud voor de ingang te leggen. ik pak de kop en loop naar de rand van het bos aan de andere kant van het meer. daar graaf ik met mijn handen een kuil en leg de vazantenkop er in. ik gooi het zand er weer op en bedek de plek met mos. ik heb gelezen dat een andere geestenziende was aangevallen door een geest van een beer omdat hij op de beer had gejaagt en hem geen goed graf had gegeven. ik zech ook we dat sarah dat moest doen. de geesten hebben dan wel geen effect op haar maar ik heb geen zin om haar achtervolgt te zien worden door geesten.


    welkome to my garden of fantasy

    {know, ik had die test al eerder gedaan. ik ben patty voor de tweede keerXDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || Van gedaante veranderen & Gedachten lezen
    Mijn longen voelen alsof ze kleiner en kleiner worden. Ik stel het moment zo lang als het kan uit, maar na een tijdje moet ik het toch doen; bovenwater komen. Ik proest het water uit mijn mond, en dan besef en voel ik pas hoe koud het water eigenlijk is, gelukkig ben ik er al redelijk aan gewend. Ik haal diep adem en duik weer onder. Als ik bovenkom, zie ik Louize, die een graf graaft voor een fazantenkop. Nobel, denk ik. "Goeie jacht gehad?" vraag ik aan Louize.


    Tijd voor koffie.