• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    louize
    ''kom nou maar. anders word...'' ze keek nogsteeds emotieloos voor zich uit. ''oh, dat is het. natuurlijk hoe kon ik zo egoisties zijn...'' met trieste ogen kijk ik naar de grond. de leegte in mijn hard die was opgevuld me een tere laag vriendschap leek nu verdwenen te zijn een onverdragelijk gevoel.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik zie dat Louize gehuild heeft. Ik wend mijn blik af en denk aan de laatste keer dat ik gehuild heb. Het was nog bij mijn vader. Ik was het gewoon afgeleerd- zo makkelijk gaat het. Fuck! De fazant! Ik spring de boomhut uit (pijnlijk, daar was hij te hoog voor) maar kom wel gewoon op mijn voeten terecht. Ik ren naar het vuurtje en grijp de fazant. Ik denk een fractie van een seconde na of ik hem aan zou laten, maar ik gooi er voor de zekerheid nog water over. De fazant is een beetje zwart aan sommige kanten, maar nog wel goed. Ik kijk naar de boomhut, en klim er weer in.


    Tijd voor koffie.

    {waaaaacht, hebt ge mijn reactie wel gelezen?}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ja natuurlijk! Maar ik dacht dat ze meer tegen zichzelf praatte?}


    Tijd voor koffie.

    {in het begin niet maar het andere wel maar je kon het toch horen?}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ja... ik verander hem dan wel even}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik zie dat Louize gehuild heeft. Ik wend mijn blik af en denk aan de laatste keer dat ik gehuild heb. Het was nog bij mijn vader. Ik was het gewoon afgeleerd- zo makkelijk gaat het. Fuck! De fazant! Ik spring de boomhut uit (pijnlijk, daar was hij te hoog voor) maar kom wel gewoon op mijn voeten terecht. Ik ren naar het vuurtje en grijp de fazant. Ik denk een fractie van een seconde na of ik hem aan zou laten, maar ik gooi er voor de zekerheid nog water over. De fazant is een beetje zwart aan sommige kanten, maar nog wel goed. Ik kijk naar de boomhut, en klim er weer in.Dan herinner ik me iets, "Wat is het?" zeg ik ineens.


    Tijd voor koffie.

    louize
    na dat sarah zo plotseling de boomhut was uitgerend dacht ik dat het was omdat ik er was. ''wat is het?'' ik keek op. ze had een nogal half verbrande fazant bij zich. ''oh, eeeh. ja, ik dacht dat... dat... dat je weg ging omdat ik er was en dat je niet dichterbij wou komen omdat ik er was.''


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik glimlach, weer vreugdeloos. "Nee dat is het echt niet." ik kijk weemoedig naar buiten. "Misschien kun je beter alles wat ik gister zei beter vergeten," zeg ik, doelend op mijn verledenverhaal.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''wil je... wil je dan ook mijn achtergrond vergeten?'' ik had het gevoel dat ik heel egoisties bezig was.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik kijk haar aan, "Nee, zo bedoelde ik het niet! Ik bedoel-" wanhopig sta ik op. "dat..." ik weet niks te zeggen.


    Tijd voor koffie.

    {Moet gaan :S

    Bye!}


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''zullen we het gewoon vergeten, ik bedoel dat heb ik liever. en mischien jij ook?''


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik knik afwezig. "Fa.. fazant?" mompl ik

    {Nouw, korte post, moet meteen weer gaan]


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik klaarde al een beetje op. ik had nog steeds geen zin in eten maar toen ik een hap nam. kon ik niet meer stoppen. ''zeg, hoe heb je me eigenlijk hierboven gekregen?'' vroeg ik nieuschierig.


    welkome to my garden of fantasy