• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    louize
    ik liep naar mijn boom toe. dit was best makkelijk. ik had mijn blijl touw en hout nodig. daanda voor de vloer mos. voor het dak een laag mos, klei, mos, en dan stenen. ik rende terug naar het kamp haalde mijn spullen uit mijn rugzak en rende terug naar de boom. ik bekeek de boom goed. hakte wat takken in het midden af en gebruikte die takken toen. ik liep verder in het bos en begon met het hakken van takken. {hey, dat klinkt leuk hakken van takken} na een middag hakken had ik genoeg dikke takken en sleepte ik ze stuk voor stuk de boom in. daarna had ik een vloer. toen begon ik aan het geraamte van het huis. ik lette niet wat sarah deed ik was te druk bezig met mijn boomhut. straks maakte ik er een fout in. ook probeerde ik zowijnig mogelijk touw te gebruiken. toen het begon te schemeren had ik de geraamte, de vloer, de veranda en een muur staande.
    {nu jij!!!XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik liep naar het meer en zocht een plat geslepen steen. Eindelijk zag ik er een liggen. Ik pakte hem uit het water, en streek er met mijn vinger langs. Redelijk scherp! Ik liep naar een kort boompje, en knakte hem om. Met mijn steen sleep ik er een soort bijl ding. Hij was scherp genoeg. Ik liep naar een wat dikkere boom, en bekeek hem. Ik klom erin, en pakte eerst veel bladeren. Die stopte ik in mijn zak. Toen ging ik op een dikke tak zitten, en begon hem door te zagen. Toen ik daarmee klaar was, maakte ik er vierkante staven van met mijn steen. Dat deed ik met nog 2 takken, en uiteindelijk had ik 8 van zulke vierkante houtstaven. Ik ging naar de dikste tak die ik vond, en die zaagde ik ook af. Ik liep naar mijn boom, en klom naar het hoogste veilige punt. Van de dikste tak maakte ik een vloer, en 1 van de houtstaven sneed ik door tweeen, en gebruikte ze als steun. Het platform was af. Toen sneed ik 4 gaatjes in de vloer, en zorgde dat daar de staven in paste. Het was een precisie werkje, maar het lukte. In mijn ooghoeken zag ik Louize wat onder me in een andere boom aan de slag, maar ik besloot me niet te laten afleiden. Ik zuchtte toen ik merkte dat ik een staaf te weinig had, en ging er nog een paar maken. Ik maakte de ondersteuning van het dak, en begon ook aan het dak zelf. Ik sneed meerdere takken af, en sneed ze tot platte planken. Ik sneed een boom open, en glimlachte van blijdschap. Hars! Ik maakte lijm van de hars, en begon ermee alles vast te maken. Het dak smeerde ik ermee in, en legde het erop, nog wat verstevigend makend. Daarna smeerde ik het ook óp het dak, en gooide de bladeren erboven op. Ik keek tevreden naar het resultaat vanaf een tak die ernaast zat. Je zou het dak vanaf hier bijna niet herkennen! Ik begon een noot te pellen en at hem op. Toen zag ik dat de lucht al donkerder was.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 13:33 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    een huis/boomhut bouwen was eenorm zwaar werk. de hele dag bomen hakken, takken zagen takken sjouwen, takken in juiste vormaat zagen/hakken, takken vastmaken. nogsteeds tevreden keek ik naar mijn bousel. mischien kon er een groot raam in. nee, wees realisties louize. ik besloot om een kleine pauze te nemen. ik maakte twee porsies met noten wortels en vazand de ene legte ik op de grond van de hut van sarah, blijkbaar was die even het bos in om iets te halen, en de andere at ik zelf op. na een tijdje staren besloot ik dat de pauze voorbij was. omdat ik nog steeds moe was ging ik een minder zwaar werkje doen. ik pakte een zijl bij de hoeken en ging het bos in ik verzaamelde zo veel mogelijk bladeren en mos, goede klei was ik nog niet tegen gekomen. toen het zijl vol was bont ik de punten aan elkaar en zetten de grote knapzak onder mijn boom. en ging verder met mijn huishut. gelukkig was het volle maan en kon ik doorwerken tot laat in de nacht. ik had alle muren klaar toen de maan hoog aan de hemel stond. uiteindelijk pakte ik het zijl en sorteerde ik de bladeren en het mos van de bladeren maakte ik een bed. al het mos stapelde ik op in een hoek. van het zijl maakte ik een tijdelijk dak, maar ik liet nog een stukje open om de hemel te zien en licht binnen te laten. uiteindelijk had ik mijn rugzak de hut ingesjouwt en ging ik op mijn bed liggen. het blader bed was hard en er zaten hier en daar wat takjes, dat moet ik ook nog op mijn lijstje zetten. nadenkend staarde ik naar de sterren. mischien moet ik hier een vuurplaats maken. en een tavel, zitten doe ik wel op de grond. en licht, mischien kan ik beienwas verzamelen en daar kaarsen van maken. plotseling schoot ik overeind. we waren hier wel erg kwetsbaar. ik bedoel, alle spullen liggen hier, er hoeft maar een ramp te gebeuren en we zijn alles kwijd. mischiem moet ik mijn rugzak opbergen ergens een eindje van deze boom af. ik raapte mijn rugzak op en klom naar beneden. dat moest ik ook nog doen, een trap maken. een touwladder is te onhandig. ik liep naar het meer en bekeek de mogelijkheden. uiteindelijk koos ik een rots die er uitzag als een oude bank. ik liep om de rots heen en begon achter de rots de oppervlakte er af te schrapen en proberen die zoveel mogelijk intakt te laten, daarna begon ik te graven. uiteindelijk was het gat diep genoeg en legde ik mijn rugzak neer daara legde ik er een paar planken op en de afgeschraafde bodem weer daarop. het zand gooide ik op het strand. zo, nu zou niemand uberhaupt merken dat hier iemand is geweest. ik liep weer naar mijn huishut en viel inslaap.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik besluit weer dieper het bos in te gaan, om te zoeken naar de boom die ik gebruikt had voor takken. Als ik hem vind, zie ik dat er overal lege plekken zie waar ik takken heb gesneden. Ik wil gewoon zo min mogelijk bomen beschadigen. Ik klim de boom weer in, wat uiteraard steeds moeilijker word, en begin nog meer takken af te snijden, en nog meer bladeren te plukken. Als ik de boom in klim, en het platform op klim, hoor ik gekraak. Ik kijk naar beneden, en zie dat ik op een nootje ben gaan staan. Er lagen nootjes en een stuk fazant. Ik glimlach, en zeg tegen mezelf dat ik ook wat van mijn bessen aan haar moet geven. Ik vouw wat bladeren tot beschermend zakje, en laat ze erin glijden. Ik zorg dat ze stevig zitten, zodat ze niet butsen, en maak een parachuutje van andere bladeren. Dan met een stevige gooi, smijt ik ze naar Louize's hut. Hij komt als een pakketje neer op haar veranda, en ik kan zien dat er niks gebroken of gebutst is. Een soort 'Bedank'-gebaar. Ik eet een kwart van de fazant op, wat noten, en de noten en bessen die ik zelf nog had. Ik lig een tijdje op mijn rug tussen de takken, maar dan ga ik weer verder. Ik begin houtstaven te snijden, maar nu maak ik ze breder en wat platter. Ik verzamel flink wat hars en smeer het op het geraamte. Ik plak de planken er tegen aan, en vlecht bladeren als touw om het te verstevigen. Dan bedenk ik me ineens de luxe van een raam. Ik bekijk de opties, en besluit het risico te nemen. Eerst maak ik het huisje zelf af, en maak een rechthoekig gat aan de zijkant. Dan maak ik een plankje, die ik vast maak aan bladertouw. Ik heb nu een planje die naar boven en beneden kan schuiven, door aan het andere eind van het touw te laten vieren of aan te trekken. Een klein plankje zet ik aan de onderkant zodat hij niet valt, en een plank hang ik ernaast, met speciale geultjes, zodat ik hem helemaal dicht kan doen. Het was een precisie werkje, maar het is me gelukt! Ik hoor Louize hene en weer lopen, en later hoor ik dat ze gaat slapen. Ik kijk naar de lucht en inderdaad; de maan staat al hoog en breed boven de hemel. Even denk ik eraan om te gaan slapen, maar eigenlijk wil mijn lichaam zich nog niet overgeven aan mijn... menselijke behoeftes. Straks, houd ik mezelf voor, als ik een bed heb. Ik klim naar beneden en pak veel mos en bladeren. Dan krijg ik een idee. Ik ren terug naar de hut en pak mijn steen. Als een dief sluit ik door nacht, als ik ineens geluid hoor. Bliksemsnel snijd ik het beest zijn keel door waarna ik zijn kop vredig begraaf met mos. Ik ren terug naar mijn hut met de fazant. Ik vlecht mte de bladeren een net. De fazant pluk ik, en dan stop ik alle veren in het net. Verblijd kijk ik op als het lukt. Ik leg er wat mos overheen, en zo heb ik het perfecte kussen! Hij is nog zacht ook! Ik bedenk me nog iets. Van de laatste planken maak ik een vierkant, en maar er afdrukken van in de muur. Die snijd ik uit en daar smeer ik hars in, en zet de plank erin. Een tafeltje! Dan zet ik het andere vierkant voor mijn (nog veel te kleine) deur. Het vierkant verdwijnt in de hut; Je kunt niet zien dat hij er überhaupt zit! Alsof het gewoon nog een geheel is. Misschien kan ik ook nog iets voor de deur hangen. Een dierenkop? Met hars en bladeren iets? Ik voel ineens een heel klein gevoel, van wat ik heel lang nooit gevoeld heb, en eigenlijk misplaatst is in deze, donkere hut. Is het... vrijheid? Ik sluit het raam, en val opgekruld in mijn mosbedje in slaap.


    Tijd voor koffie.

    {Ik ga als hij helemaal af is een plattegrond maken van mijn hut :) }


    Tijd voor koffie.

    {jeej zal ik ook doen}
    louize
    ik word wakker van de wind die door de kieren van mijn huishut blaast. ik ril. langzaam sta ik op. ik kijk spijtig naar het lege blad neer dat naast mijn bed staat, had ik maar iets voor vanochtend overgelaten. ik rekte me uit en liep de hut uit. daar stapte ik bijna op een ander pakje. eten? ik maakte het pakje open en begon het eten naar binnen te schroken. ''bedankt sarah'' mompelde ik nog met volle mond. toen stond ik op. mishcien moet ik eerst gaan jagen om wat eten te hebben voor later. ik liep terug naar mijn hut en ging weer liggen, sloot mijn ogen, vloog weg, pakte mijn spullen achter de bankrots en ging op jagt. ik vloog door de bossen toen ik opeens een jong hertje in de gaten kreeg. het liep alleen en het was mank. ik vloog in een grotere kring om het hertje heen maar geen spoor van de moeder. dus ik greep mijn mes en sloop op het diertje af. opeens schrok het diertje op en sprong weg. ik ging het achterna en ik was veel sneller. na een tijdje merkte ik dat het diertje niet op de vlucht was voor mij maar voor een wasbeer. snel doode ik de wasbeer en ging weer achter het hertje aan. het hertje bewoog zich richting het meer, mooi zo. toen ik vond dat het hertje zich genoeg had verplaatst naar het meer maakte ik daar ook een eind aan. snel vloog ik terug naar mijn hut en legde de wasbeer daar neer. ik schoot in mijn lichaam en vloog naar het hertje. dat sleepte ik met grootse moeite naar het strand en begon het te villen. toen ik het vlees gebraden had, de ingewanden schoongemaakt en de kop begraven begon ik aan het vel. ik schraapte het schoon en liet het weken in het meer. het zelfde deed ik met de wasbeer. de ingewanden sneed ik aan kleine reepjes en ik maakte de bottenschoon en sloeg ze op in mijn hut bij de andere vazanten botten. het vlees hing ik te drogen in mijn hut. daarna bleef ik waken bij de huiden.


    welkome to my garden of fantasy

    {Had je alles gelezen?}

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik word wakker door een hard geruis. Ik wrijf mijn ogen uit en kijk op. Het is de wind. Ik rek me uit, en maak mijn raampje open. Iets waar ik nog steeds trots op ben. Wauw. Trots.

    Ik kijk naar het tafeltje, en zie dat ik nog driekwart halve-Fazant over heb. Dat komt goed uit! Dan kan ik nog even wat eten, en als ik dan nog honger heb, hoef ik in ieder geval niet met compleet lege maag te jagen. Wat waarschijnlijk wel nodig is, aangezien het in totaal maar een halve fazant was. Als ik klaar ben met eten, heb ik inderdaad nog honger. De bessen en noten zijn op, dus ik moet sowiezo nog het bos in. Ik ben blij dat mijn hut niet helemaal aan het meer staat, maar iets van 50 meter ervanaf. Dan krijg ik een idee, maar daarvoor heb ik wel nog een fazant nodig. Ik pak mijn steen. Ik moet echt betere wapens gaan maken, maar jagen was nog niet echt noodzakelijk geweest. Ik loop naar buiten en ril even. Het is koud voor de tijd van het jaar. Ik klim naar beneden, en ren het bos in. Ik zie een hert, maar als ik ernaartoe wil, rent hij weg. Louize heeft geluk, die kan in haar zielverschijning geruisloos lopen, maar ik moet het zelf leren. Als ik in een boom zit, kan ik zelf kijken. Als er een zwijn langskomt, ben ik stil. Hij blijft ook staan. Heeft hij me gehoord? Ik twijfel niet meer, en spring uit de boom, bovenop het zwijn, snel snij ik zijn keel door, en begraaf zijn kop meteen. Het is een vet zwijn. Ik glimlach, en loop naar een beekje in de buurt. Ik snij alle voedselwaardige dingen van het beest af, en leg ze op een bladernet die ik in de boom gevlochten had. Dan maak ik de botten schoon, en haal de huid eraf. Ik loop terug naar mijn hut, en leg het zwijn in de hutten, in het net. Dan ga ik opzoek naar een hele fazant.

    Als ik er een vind, vliegt de eerste weg, maar de tweede vang ik. Ik begraaf het deel, en in de hut pluk ik hem. Met hars vorm ik de woorden KEEP OUT, boven de ingang van mijn hut, en plak de veren erop. Ik loop naar het meer, en begin delen van het zwijn te braden.


    Tijd voor koffie.

    {ja hoezo?}
    louzie
    na een uur vond ik dat de huiden genoeg geweekt hadden en ik liet ze drogen in mijn hut. later kan ik er kleding van naaien of dekens van maken. of iets anders bruikbaars. ik loop weer naar buiten en begin weer aan het zware huttenbouw. als ik het dak van hout heb gemaakt ga ik opzoek naar klei. als ik goede klei heb gevonden pak ik het zijl en begin het naar mijn hut te slepen. daar leg ik alle spullen tijdelijk in een hoek en begin de grond te beleggen met klei die ik eerst heb vermengt met lang gras. het word een laag van 5 cm. daarna doe ik de muren. mijn spullen liggen nu op de veranda. ik wil met het plafon beginnen maar steeds als ik een stuk heb aangelegt valt het er af. ik zucht, en begin met een vuurplaats in de hut. die gaat in de hoek. ik maak de klei daar tien centimeter en maak een rand van 20 cm. in die klei zit geen gras. ook maak ik een soort schoorsteen door een gat in het dak te zagen. boven het gat maak ik nog een extra mini dakje zodat er wel rook naar buiten kan maar geen regen naar binnen. ik laat alles drogen en sleep dan alle spullen weer naar binnen. ook maak ik meteeen een vuurtje binnen en daarna leg ik er vogtig houd op zodat het gaat roken in de rook hang ik het vlees zodat het langer houdbaar blijft. daarna ga ik weer nieuwe klei halen en beleg het dak aan de bovenkand. nu nog iets vinden dat het waterdicht maakt. ik kijk rond en zie dan hars. het hars is al eens een keer van de boom afgeschraapt en ik zie dat sarah het ook gebruikt heeft. ik neem heel veel hars mee en smeer daar de hele buitenkand van mijn hut in. daarvoor had ik meer dan een boom nodig. met een tevreden gezigt sta ik op de veranda en kijk naar de hut af! ik doe nog een stap naar achteren en val dan uit de boom. ''aaaaah'' BOM. ''aaauw mijn kont!'' ik zie sarah verbaast opkijken. daarna begint ze te lachen ik lach mee. dat moet er ook nog komen een trap.


    welkome to my garden of fantasy

    {Leuk, maar wacht, een vuurplaats in een Houten hut?!?!
    Gewoon een vraag :P}

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:02 ]


    Tijd voor koffie.

    {er staat dat alles is bedekt met klei}


    welkome to my garden of fantasy

    {Uhm, tip: nat hout kan exploderen te dicht bij een vlam, en het brand niet :-P, gewoon een tip Klik}


    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik glimlach bij het zien van mijn hut. Het is een goede schuilplek. Het dak is waterdicht door de dikke laag hars en bladeren. Ik glijd met mijn vingers over nog wat natte hars. Het is echt geweldig spul. Ik zie Louize een vuurplaats aanleggen. In de houten hut. Juist. Ze maakt het vast heel veilig, maar het springt zo over, het vuur. Ik kan het misschien wel doen, maar dan moet ik speciale maatregelen nemen. Niet in mijn hut in ieder geval. Dat brengt me op nog een idee.

    Louize sleept een zeil mee naar de hut, blijkbaar was ze voorbereid. Ik niet, ik gebruik alleen de natuur. Ik heb geen zeil ofzo, maarja, Louize onsnapte uit haar huis, ik uit het gekkenhuis. Ik ril bij de gedachte, en mijn lichaam begint weer pijn te doen. Ik snijd meerdere houdplanken (een irritant werkje), en maak er een grote pijp van. Dan verzamel ik klei bij het meer, en smeer het op de onderkant van de pijp, en op de binnekant. Ik smeer er ook hars op, voor de zekerheid. Dit geheel maak ik vast aan de hut, en snijd een opening waar de pijp moet zitten. Die maak ik eraan vast, en smeer meer klei zodat het niet over kan springen. Ik verzamel zo veel mogelijk droog hout als ik kan, en leg het erin, samen met groene bladeren. Ik steek het niet aan, want misschien kan je het rookspoor dan te goed zien. Ik hoor een keiharde bom en gegil van Louize. Beneden verderop ligt ze op de grond. Ik grinnik, en lach daarna. Louize lacht mee. Gelukkig zit haar hut wat dichter bij de grond dan de mijne. Dan focus ik me weer op mijn werk. Ik twijfel hoe ik de haard ga afschermen. Louize maakte een kap. Ik verzamel meer klei, en begin een mini dakje te maken, die ik boven de pijp plak. Ik bedek hem met bladeren en hars. Ik kijk tevreden naar het resultaat vanaf een andere tak. Best onveilig, die vuurplaats, maar wel handig. Ik steek een grassprietje in mijn mond, en pel een noot. De hut is nu vierkant, met een klein vierkantje eraan geplakt. "Goed idee, die vuurplek," roep ik naar Louize.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:09 ]


    Tijd voor koffie.

    (...)
    Nat hout kun je drogen door het nabij het vuur te leggen zonder dat het te dicht bij het vuur ligt. Nat hout kan exploderen, leg nat hout dus niet direct in de vlammen en blijf alert op dit verschijnsel wanneer je alleen nat hout ter beschikking hebt.


    Tijd voor koffie.

    {nat hout ja vochtig hout nee, en ik weet dat heus wel (ik zat op scouting weet je nog) en dit is een rpg dus.}


    welkome to my garden of fantasy

    {Sure, React.}

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:15 ]


    Tijd voor koffie.


    Tijd voor koffie.