• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik haal mijn schouders op, "Getild," zeg ik. Ik was wel sterk en had uithoudingsvermogen, ookal zat ik zo lang opgesloten. Nu was ik vrij. De gedachte bracht euforie gemengd met angst met zzich mee. Er valt een stilte, en ik weet niks te zeggen, terwijl ik een stukje fazant op eet.


    Tijd voor koffie.

    zeeech mag ik tijd versnellen


    welkome to my garden of fantasy

    {Tot wanneer dan?}


    Tijd voor koffie.

    {tot ik niet meer ziek benXD}


    welkome to my garden of fantasy

    {Oke! maar daarna moet ik gaan, :S}

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Het is warm weer- ik schat zo'n 19 graden, en het bos ruikt heerlijk naar bladeren. Ik zet het raampje van mijn hut open, zodat het even lekker kan luchten. Gelukkig is Louize nu ook weer beter.

    Wat kan ik doen? Ik heb nog genoeg vlees. Uit mijn ooghoeken zie ik het meer.. Ik kleed me uit tot ik in mijn ondergoed sta, en duik erin. Het is heel koud. Ik open mijn ogen tot een kier, en zie het groene wier ver onder me op de bodem heen en weer wiegen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 16:59 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    ik zit op de veranda en kijk naar buiten. alles is weer kalm. de voedselvooraad is op pijl, de huizen zijn af, ik ben weer beter. ik vraag me af waarom ik zo ziek werd. mischien vermoeidheid. nee, ik heb me sins ik hier was nog nooit zo fit gevoeld. mischien de verandering van omgeving. nee, ik denk het niet. ik denk dat het de herrinderingen van mijn verleden zijn. ja dat zal het zijn. en de convrontatie daarvan werd me teveel. jep, dat moet het zijn. plons. ik schrik uit mijn gedachten op. sarah was in het meer gesprongen. ik ging anders zitten en keek mijn hut in. ik heb er veel aan veranderd. ik heb bijvoorbeeld een verhoging van klei gemaakt die als bed dient, hij heeft randen van tien centimeter en is bedekt met mos. als geest heb ik eens een keer een beer gedood. die heb ik samen met sarah naar het kamp gesleept. dat was een hele klus. maar ja, we hebben de buit verdeeld en we hebben allebij de helft. de beer was groot genoeg om van het vel twee dekens te maken. van de ingewanden heb ik waterdichte zakken en dunne reepjes gemaakt die reepjes gebruik ik om grove dingen te naaien. zoals de berenhuid. alhoewel het overdags heel warm is, is het snachts heel koud. die deken was hard nodig. ook heb ik achter mijn hut een opslagplaats voor brandhoud gemaakt. ik heb een tavel gemaakt van wat planken en ik heb ervoor gezorgt dat die tavel zo laag is dat ik geen stoel hoef maar gewoon op de grond kan zitten. ik heb de vuurplaats uitgebrijd zodat ik er nu wild tergrote van een varken op kan braden. ook heb ik toch besloten een raam uit te hakken. het is niet een heel groot raam maar omdat de deur toegang geeft tot het strand laat ik het raam naar het bos uitkijken. omdat ik geen glas heb maak ik luiken die vaak open staan. die luiken zijn alleen voor als er storm is. voor het raam heb ik een maag hangen die uitgesprijd is . zo komt er warm licht binnen maar als het regent of waaid komt er niks binnen. ik heb een touwladder gemaakt. geen losse maar een stevige die aan de grond vast zit, zodat hij niet zo wankel is. ook heb ik een kast gemaakt waar al mijn huiden, botten, ingewanden en eten zit. maar het beste van alles is dat ik een klein platvorm heb gemaakt die net boven de boom uitsteekt. als je daar gaat liggen dan ziet niemand je. ookniet als ze in een andere boom zitten. je kunt daar komen door te klimmen en op sommige stukjes heb ik een trappetje gemaakt. je moet achter de hut klimmen om naar boven te klimmen. daar heb ik een deken gelegt en je hebt daar een heel mooi uitzicht. maar het mooiste is als het nacht is. dan kun je de sterren zien en voel je je zo fijn daar bovenin. ik heb geen idee wat ik nog meer zou kunnen veranderen maar ik maak het in de loop der tijd wel. ik word weer uit mijn gedachten verschrokken, maar nu door een vogel. ik zucht, sta op en klim naar beneden. ik ga het bos in en kom terug met mijn handenvol klei. als ik bij het meer aangekomen ben begin ik kommen te kleien. ik heb al heel veel geprobeerd en geleerd, bijvoorbeeld dat je alleen een bepaalde klei kunt bakken, anders breekt het. en dat als je het stevig wilt moet je er gras doorheen flegten, en als laatste kun je het waterdicht maken door het met hars in te smeren. ik had al een paar kommen gemaakt. ik had er een kadeo gegeven aan sarah. nu ging ik weer een kom maken, maar nu ging ik hem versieren. ik pakte een tak en tekende golfjes, rondjes, streepjes en stipjes. in het midden van de rand van de kom maakte ik een groot rondje. daarin schreef ik met krullerige letters mijn initialen. toen bakte ik de kom, ik lied hem langzaam bakken en het duurde uuren voordat ik het goed vond. ondertussen begon ik van wat botten beeltjes te snijden. het was de eerste keer dat ik het deed dus ik faalde heel erg. toen ik hem uiteindelijk goed vond haalde ik wat gedroogde bessen bladeren en fruit, vermaalde dat tot verschillende poeders. van die poeders maakte ik met wat water een papje en smeerde dat op de kom. heel veel verschillende kleurtjes. daarna smeerde ik er hars overheen zodat het bleef zitten en water dicht was. het was mijn eerste versierde kom. ik vond hem best gelukt. trots als een klein kind lied ik hem aan sarah zien.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik laat me zweven onderwater. Mijn ogen op een keer, en verder zweef ik. De koelte bereikt een lichaam, en goochelt kleine bultjes op mijn armen en benen. Ik besteed geen aandacht aan hen. Mijn haar zweeft ook, ongehoorzaam aan zwaartekracht, boven mijn hoofd. Mijn armen zweven naast mijn lichaam, mijn benen achter me. Een streel langs mijn buik, en een korte rilling gaat door mijn lichaam. Normaal zou ik nu schrikken, maar de stilte geeft me een tijd om helder na te denken, en als ik het nog een keer voel, besef ik dat het gewoon zeewier is. Zeewier? Hoe diep is het meer eigenlijk wel niet? Ik had het geschat op 10 meter. Zal ik de rust verstoren en me bewegen? Ik besluit me mee te laten voeren door het water, als ik ineens meer en meer zeewier voel. Kom uit je droom, zegt een strenge stem in mijn hoofd. Met een schok kom ik in beweging, en kijk omhoog. Ik verbaas me. Het licht is niet duidelijk meer te zien, maar een mens kan toch niet 10 meter duiken?! Dat is onmogelijk! Toch voel ik nu met mijn knieen de bodem, en word ik me bewust van de lucht die uit mijn longen ontsnapt, en bellen vormt. Omhoog! Met krachtige slagen, tracht ik naar boven te zwemmen- wacht, dat mag niet, ook niet als je zonder zuurstoffen duikt, dan kunnen er luchtbellen in je bloed ontstaan. Langzaam zwem ik omhoog, steeds bewuster wordend van mijn longen, die nu hevig protesteren. Nog 1 meter, en ik zwem met krachtige slagen naar de oppervlakte, hevig ademend. Louize komt aangerend, en blijft bij de oever staan. Ze laat me iets zien wat een versierde schaal is. Ondanks mijn nog ontzette blik, lijkt ze heel blij met de kom. Hij is ook inderdaad mooi, maar ik voel me nog steeds ontdaan. "Mooi," zeg ik met een glimlach.


    Tijd voor koffie.

    {zech dit verhaal begint nu nogal actieloos te worden zullen we het herfst laten worden of wil je nog wat anders doen?}


    welkome to my garden of fantasy

    {niet diervriendelijke muizenvallen. nooit doen, want dit is het rezultaat:

    }


    welkome to my garden of fantasy

    { xD, trouwens ik vind het goed :), maar ik ben wel een week op werkweek, dus dan kan ik niet reageren :S}


    Tijd voor koffie.

    {okeee, sorry ik moet reageren nie gezien}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ik kan ook wel reageren, ik begin nu :)}


    Tijd voor koffie.

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik trek mijn zwijnenvel iets dichter tegen me aan, terwijl ik over de knisperende blaadjes loop. De binnenkant is helemaal schoongemaakt en netjes gemaakt met hars en andere substanties zodat het schoner is, en ik niet de hele tijd een lap tegen me aanhou met opgedroogd bloed en hier en daar nog aderen. Of het vies is maakt me niet uit, maar het kan roofdieren nog aantrekken. Ik bibber. Waarom word het nou herfst? De lente was perfect, lekker weer, soms koud, maar nu gaan we alweer naar de winter toe. met mijn steen wil ik jagen, maar dan bedenk ik me dat ik me een keer voorgenomen had een boog te maken. Ik knoop het vel om me heen, zelfgemaakt, steentjes fungeren als knopen die er dicht tegenaan vastgemaakt zijn, en miniscule gaatjes aan de andere kant, en hou het zo, zodat het meer een cape is. De mouwen snaai ik er later wel aan, maar dan moet ik nog even een keer een stevig behaard dier vinden, of een schaap, maar in de bossen heb je niet veel kant om een schaap tegen te komen. Ik kom een boom tegen, met stevige takken. Aan de bovenkant begin ik de stam af te zagen, die heel dik is. Dit gaat nog wel even duren.


    Tijd voor koffie.

    O_O Ik zie dat ik hier ook aan mee deed.. Wat heb ik allemaal gemist? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {okee, ik maak nu de tijdsprong. als hij nie goed is gewoon seggen en dan veranderen we hemXD}
    louize
    de maanden daarna verliep alles heel rustig. onze overlevings tegnieken verbeterde zich en onze band met elkaar werd steeds sterker. we leken net zussen. soul sisters. langzamerhand werd het kouder en werden de bladeren bruin, geel en rood. het leek net alsof iemand lukraak elk blad een andere kleur had geverfd. ook maakten we onze winterkleding. we maakten laarzen en jassen van bond. we maakten ook mutsen. het waren grappige en mislukte dingen maar ze waren warm en ze zaten lekker. we hadden ook steeds minder spullen uit mijn rugzak nodig omdat we die zelf maakten. we sloegen een winter vooraad op en maakten ons langzaam klaar voor de winter. zo ging het een tijdje door.


    welkome to my garden of fantasy