• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    {waaacht da heb je al gedaan XD}


    welkome to my garden of fantasy

    { Heb ik al gedaan? ;P}


    Tijd voor koffie.

    {XD ja}


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''hey, waaaaacht'' maar ze was al weg. arme zij, ik hoop het niet maar ik denk dat ze niet gewend is om lol te maken. ik het gekkentehuis kom je er denk ik niet aan toe. ik denk niet dat het zin heeft om haar te gaan zoeken. voor het zelfte geld zou ze elk dier in het hele bos kunnen zijn. idee! ik ga een meestermaaltijd maken. dat vrolijkt haar wel op. ik ga in het bos bessen, wortels en noten zoeken. ik pak ook mijn gerookte herten vlees en ga naar het strand. ik gebruik voor de zekerheid mijn eigen keuken nog niet. zoizo die is gemaakt voor een eenpersoonsmaal. ik doe water in een pan en laat het koken. als alle bactierien er uit zijn doe ik de bessen erbij en zorg dat het een soort prut word. zo omschreven lijkt het niet lekker maar het is eigenlijk verrukkelijk. ik doe er ook nog wat wortels bij om een zoetere smaak te veroorzaken. zo toetje klaar nu maak ik het vlees klaar en leg het in een bedje van noten en appelmoes. (ja ik heb een appelboom gevonden) ik blijf er nog een tijdje bij. wachtend tot het gaar is.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Opgekruld zit ik op een tak van de boom. Ik zit eigenlijk veel te hoog, en de boom hier wiebelt mee met de wind. Ik zou kunnen transformeren. Een rat misschien, of een eekhoorn. Dan zou ik gewoon weg rennen, ik weet niet waarheen. Maar transformeren zit er niet in. Ik wil het niet. Hij heeft het me afgeleerd. Hij. En het gekkenhuis. Ik verberg mijn gezicht in mijn knieen. Gedachte lezen is niet iets wat je kan verleren, net zoals je voelen niet zomaar kan uitschakelen. Ik denk weer aan het kat en muis voorval met mijn vader.


    Tijd voor koffie.

    louize
    als het eten klaar is en de tavel gedekt, zucht ik. sarah is er nogsteeds niet. idee, alweer. ik ga liggen en vlieg uit mijn lichaam. zo, en nu sarah vinden. ik scheerde over de boomtoppen. wacht, stukje terug. daar zat ze, wow dat is hoog! ik vloog naar de grond pakte een blad en wat aarde. ik spreide de aarde over het blad uit en vloog naar boven in de aarde schreef ik. 'eten is klaar!XD'


    welkome to my garden of fantasy

    {btw. ik bet tresh. die boomcupcake waz echt swegga!}


    welkome to my garden of fantasy

    {xD, Boomcupcake Powaah!}

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik kijk op door een vliegend blad. Louize dus. Ik verberg mijn hoofd weer in mijn knieen. Ik voel zachte tikjes tegen mijn hoofd, die niet stoppen. Louize met een takje. Ik schud mijn hoofd, maar het gaat gewoon door. Ik sta op, en hoor een kraak. Het is de tak! Hij verdwijnt diep onder me.

    Ik val, maar grijp een tak vast. Dan laat ik me langzaam zakken. Ik loop terug naar de hut. Wat moet ik in hemelsnaam zeggen?!


    Tijd voor koffie.

    {ssry moe gaan}


    welkome to my garden of fantasy

    {bye!}


    Tijd voor koffie.

    louize
    als ik weer in mijn lichaam ben geglipt zie ik sarah tussen de bomen vandaan komen. vrolijk ren ik naar haar toe en geef ik haar een knuffel. sarah bleef stomverbaast staan. ''kom je? ik heb eten klaargemaakt'' ze knikte en liep achter mij aan naar het strand. ''oh, en sorry voor die boom. ik hoop dat je je niet bezeerd hebt?'' ze schudde van nee. toen we bij het strand aangekomen waren schoof ik haar een bord voor. ze keek verbaast naar het eten ''het is jouw eten. ik eet mijn eigen eten wel'' ''nee, joh. eet op ik heb genoeg. '' aarzelend pakte ze het bord aan. ik glimlachte. we aten en we begonnen te praten (ik altans) en te lachen (ik altans). en uiteindelijk denk ik dat ze het naar haar zin had. ze praatte wat mee (een beetje) en glimlachte (tewijl ik schaterde van het lachen). maar toch zag ik dat ze met iets zat. het toetje was heerlijk. het had alleen wat zoeter gemogen. maar ja, ik was tevreden met mijn meestermaal.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik prikte lusteloos in mijn eten, ik had niet zoveel honger, maar het smaakte wel, en Louize had er tenslotte haar best op gedaan. Ze ratelde en lachte, maar ik voelde me verschrikkelijk. En nu kwam er nog schuldgevoel bij. Ik at alles op, aangezien het tijden geleden was dat ik een fatsoenlijke maaltijd had gehad. En dan bedoel ik echt tíjden, in het gekkenhuis niet, bij mijn vader niet- nooit eigenlijk. Toen ik klaar was met eten, toverde ik moeizaam een glimlach op mijn gezicht. "Het was erg lekker, dankjewel." zei ik, en ik hoopte dat ze niet door mijn glimlach heen kon kijken.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''het was erg lekker, dankjewel.'' sarah glimlachte. het was een gevorseerde glimlag hij leek net echt, als je niet naar de ogen keek. die stonden alles behalve vrolijk. ''is er iets vroeg ik'' met de gedachte dat ik niet zou ophouden tot ze het verteld.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Blijkbaar merkte ze het, want ze vroeg of er wat was. Zwijgzaam schudde ik mijn hoofd, en begon met mijn vingers cirkeltjes te tekenen in het zand.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''ik geloof je niet. er is wel wat. je kunt het me vertellen. ik eet je niet op ofzo hoor.'' ik glimlachte naar haar.


    welkome to my garden of fantasy