• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

next topic: klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Anna

'Mentalisme is het verPlaatsen van dingen. Op die van mij staat krijgskunst inzicht en techniek.' zeg ik verbaasd. 'En bij jou, al?'

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:57 ]

Billian

'Stemkracht?' vraag ik en k kijk Felice aan die meekijkt.
    'en nablijfen?! het moet niet gekker worden mijn stem doet al zo raar vandaag!' roep ik uit, mijn stem schiet dezekeer de hoogte in en hij snijd door de lucht zo hard en schel als hij was.
    Ik weet zeker dat iedereen hem had gehoord als ik ze inmekaar zie krimpen

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Elizabeth

'Behendigheid, wapens..' mompel ik en kijk Darryl vragend aan terwijl hij dezelfde vraag steld als ik net wouw stellen 'waarom nablijven?'

Don't be like the rest of them, darling

(gewoon je kan hem gewoon al in je hand hebben maakt niet uit qaar vandaan.'

Darryl

"Gast je stem!" Roep ik als ik even inkrimp.
    Ik kijk Billian aan.
    "Gewoon niet." Zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

[okee ;D]

Felice

Ook ik scheurde mijn envelop open, en ik trok mijn wenkbrauwen op. ''Gedachten'' mompelde ik. ''Oké dan'' zei ik nog, half tegen mezelf, en het volgende moment kromp ik ineen van de stem van Billian, en lachte toen even. Eigenlijk klonk het best grappig.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Alex

'Dieren' mompel ik 'Dieren?' zeg ik weer 'en ook nablijven, gezellie! Damm' ik sla mijn handen voor mijn oren door Billian's stem

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:03 ]

"Find peace in who and what you are." — Saphira

(sorry guys ik was de laatste dagen druk met school en ik moest gister naar mijn vader :$ hoe moet ik erin komen?)

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Ik keek vragend naar de rest. 'Waarom staat er zang hypnose? Is dit mijn gave? Kan ik mensen hypnotiseren door te zingen?' Beduusd staarde ik naar de enveloppe. Wat gebeurde er allemaal?

Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

Darryl

"Oké hier heb ik zo géén zin in." Zeg ik en laat mijn hoofd tegen de muur gaan.
    "Als ik niet eens precies weet wát Mentalisme is, okee verplaatsingen, hoe kan ik het dan in vredesnaam hebben?" Zeg ik dan.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Felice

En ook ik moest nablijven. ''Nablijven? Waarom? Ik heb niks gedaan'' mompelde ik. Alhoewel, op dat ene moment na dan dat ik iemand liet struikelen. Maar dat telt niet. Daar hoef je toch niet voor na te blijven? Niemand wist dat ik het had gedaan. In ieder geval niet de persoon zelf..
    Oké, Felice. Je draait door. Kalmeer.
    Ik keek rustig van persoon naar persoon, en vroeg me af wat we hiermee aanmoesten.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Taylor

loopt naar het groepje
    'Heei'
    'hebben jullie ook een envelop?'

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Darryl

"En al geopend, er staat iets en we moeten nablijven. Kijk er maar in." Zeg ik dan tegen Taylor.

Ich liebe dich 27.12.23

Anna

Opeens wordt alles zwart voor mijn ogen. Plosteling gaan allemaal kleuren voor mijn ogen draaien en galmt er van alles door mijn hoofd. Ik voel dat ik overgeef, maar merk er niet veel van. Waarom gebeurt dit? Teveel op 1 dag? Dat is het laatste wat ik vewust denk.

martin

Ik kijk Darryl aan. 'Misschien zat het altijd al in je, want ik heb altijd al van zingen gehouden enzo.'

Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.