• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Billian

    Ik zie dat Felice pijn heefd, ik concentreer me en zeg wat waarvan ik zelf niet weet wat het betekent.
    Ik voel haar pijn in mijn hoofd trekken, en ik concentreer me dan op mijn eigenstem.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    Oké, haal rustig adem. Denk na. Straks word je weer helemaal hyper en gek, en dan word iedereen weer gek.
    Wacht, als het straks wel te erg word neem ik wel een pilletje.
    Kalmeer eerst eventjes.

    Ik haalde even diep adem. En sloot mijn ogen.
    Nee niet drukker worden, juist rustiger.
    Darryl, rustig!

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik keek verbaasd op toen de hoofdpijn verdwenen was. Apart..
    Ik schoot in de lach door de gedachten van Darryl. ''Damn, Darryl, calm down'' lachte ik. ''Wat is er aan de hand, joh?'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (ik moet gaan, bye)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [nvm]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doeggg!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Ik kijk Felice aan.
    "Te veel ineen keer. ADHD speelt op. Vanalles." Ratel ik.
    Ik ga met mijn duimen over elkaar.
    GAST KALMEER!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Te veel in één keer. ADHD speelt op vanalles'' ratelde hij, en ik lachte weer. GAST, KALMEER! klonk er hard, en ik schrok even. ''Ga wat slapen ofzo, kom tot rust'' grijnsde ik. Nooit geweten dat jongens zo veel nadachten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    In mijn ooghoek zie ik Darryl gek worden, ik lach en loop naar hem toe.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Slapen...? Tuurlijk alsof dat nu gaat." lach ik even.
    Ik sta op als ik Alex naar me toe zie komen.
    "Gast, help me even kalmeren." Zeg ik.
    Hij weet wat hij moet doen als ik druk word, als hij me helpt heb ik niet eens een pilletje nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''slapen..? Tuurlijk, Alsof dat nu gaat'' lachte Darryl, en ik haalde licht mijn schouders op. ''Tsja, weet ik veel'' mompelde ik even, en zag dat Alex aan kwam lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex

    "Gast, help me even kalmeren." zegt Darryl, 'oke, oke. Adem diep in en daarna weer uit.' 'en vertel me.... Hoe gaat het met je moeder?' ik moest lachen om de vraag zelf maar deed het niet. meestal hielp het wel om wat nutteloze vraagjes te stellen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    Ik deed wat Alex zei.
    "En vertel me... Hoe gaat het met je moeder?" Ik keek hem aan.
    "Serieus? Waarom mijn moeder?" Zeg ik en kijk hem aan.
    Waarom mijn moeder... Hij weet toch dat- O nee dat weet hij niet...
    O fuck ja gedachtenlezer in de buurt...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    Ik schoot in de lach door de vraag die Alex stelde.
    'Waarom mijn moeder.. Hij weet toch dat- O nee dat weet hij niet.. O fuck ja gedachtenlezer in de buurt' klonk de gedachten van Darryl, en ik keek hem schijnheilig aan. Ik vroeg me af of ik ook mijn gedachten naar iemand kon 'sturen', en het leek me een geschikt moment om dat eens uit te proberen. 'Vertel, Darryl, wat is er met je moeder?' dacht ik, en ik concentreerde me op Darryl.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Vertel, Darryl, wat is er met je moeder?
    Ik schrok me rot, mijn hart sloeg een paar slagen over.
    Waar komt dit vandaan! Doe niet zo eng!
    Oké, ik begin gek te worden, heb ik naast ADHD nu ook al schizofrenie!?
    Stop!

    Ik kijk om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.