• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alex

    'Dat zij ik niet' lach ik naar Billian 'Dat fluisterde ik en het een nog zachter dan het ander.'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Wat heb ik gemist? En waar kan Felice inspringen? ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Klink logisch' Zeg ik terwijl er ook een grijs op mijn gezicht verschijnt


    Don't be like the rest of them, darling

    [niet veel we zitten in een hoekje buiten en willen net de enveloppe openmaken, kom er dus snel heen!!"]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Billian

    'he? hoe kon k het dan horen?' zeg ik en mijn stem schiet wonderbaarlijk omhoog, Alex lijkt me te verstaan maar derest hoot het niet


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    'Je hebt niet opgelet of wel?' ik lach weer, we hebben allemaal een gave daarom voelde we ons zo raar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    shewerewolf schreef:
    [niet veel we zitten in een hoekje buiten en willen net de enveloppe openmaken, kom er dus snel heen!!"]


    [Thanks!]

    Felice

    Op mijn gemakje loop ik naar buiten, en zie een groepje zitten met een enveloppe. Nieuwsgierig loop ik erheen. ''Wie is de afzender?'' vroeg ik, en keek ze afwachtend aan. ''Wat staat erin?'' grijnsde ik. Ja, ik was een nieuwsgierig persoon..

    [Kennen ze elkaar al?]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Billian

    Ik rol met mijn ogen 'dat geloof je toch niet?' zeg ik maar ergens voel ik dat het zo is.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ja ze kennen elkaar.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooc: oke.. Mn vader staat op het punt me achter de computer weg te trekken.. Dus moet echt gaan.. Srry! Anders kunnen jullie verder zonder mij.. Ik vul het morgen wel weer aan.. :( Sorry :$


    Don't be like the rest of them, darling

    Derryl

    "Dat weten we niet." Zeg ik tegen Felice.
    "We moeten ze nog openen."


    [ Lol, Felice is mijn tweede naam.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    martin

    Ik begin een bekend deuntje te zingen en vraag of we de enveloppe nu gaan openmaken.


    Oveleving is als liefde. Beide zijn blind.

    Anna

    'Waarom doen we dat nu niet?' vraag ik hoopvol.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Okee jongens, ik hou het niet meer. We gaan hem openen hoor!" Roep ik en heb mijn vinger al onder de rand van de enveloppe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna

    Ik grijns en tel af
    '3...2...l


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel