• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Zou iemand mij daar ajb mee willen helpen? Ik zit nu op mn mobiel dus kan dat niet doen... Ik kan justsomebody een smsje sturen dus zij is geen probleem. )


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okee ik zal het wel proberen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik ga douchen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Waar beginnen we mee?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja verstuurd, nu hopen dat ze aankomen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    "Waarom kregen we in godsnaam een enveloppe waarin staat dat we een gave hebben?" Vraag ik dan en ga zitten op de grond en klop naast me voor Annabeth, Billian en Alex.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth

    Ik plof naast Darryl neer en haal mijn schouders op. 'Ik weet gewoon dat er gaves in staan, dat droomde ik gister.' zei ik en ik grijnsde. Met mijn vingers gleed ik over de achterkant. Ik wilde hem zo graag openmaken, maar nog niet iedereen was er...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lol mijne had hem al open gemaakt. w8 ik doe wel dat hij nog dicht zit xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké!]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Droomde nog wel. Dus je weet het niet zeker." Zeg ik dan verward.
    "Laat maar." Grinnik ik en pak mijn enveloppe ook.
    Ik bekijk hem net als Annabeth. "Ik wil hem zo graag openen." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth

    'Ik weet het, maar mijn dromen weet ik gewoon zeker dat ze waar zijn. Er is geen twijfel over mogelijk dat het niet waar is...' Het is moeilijk uit te leggen aan iemand die dat niet zelf heeft... Ik kijk naar Alex en hoop dat hij naast me komt zitten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Billian

    Ik zucht en zeg 'geen idee' en ik ga aan de andere kant naast Darryl zitten.
    Ik kijk naar de envelop en krijg steeds meer de drang hem open te maken.
    'Ik droomde vorige maand dat ik een gave had' grinnik ik en ik kijk Anna aan. (ik maak er ook ff een afkorting van)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:52 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    "Okee." Zeg ik dan met een klein beetje opgetrokken wenkbrauw.
    "Dan moet ik het maar geloven hé." Grinnik ik.
    "Stond jij eigenlijk ook met een raar gevoel op vanmorgen?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Annabeth

    'Ja..' zeg ik en ben blij dat ik niet de enige was. Met moeite haal ik mijn vingers van de envelop af en strijk door mijn haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Hmm, wanneer openen we de enveloppen?" Vraag ik dan terwijl ik Billian, Annabeth en Alex omstebeurt aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.