• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga in verledentijd schrijven, sorry vind ik makkelijker.] (lol)

    [alex is mine(dance)](H)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik schrok op van Finn die naast me kwam zitten. ''Ik heb echt geen zin in deze les'' fluisterde hij. ''Ik ook niet'' zuchtte ik. Wiskunde is altijd al mijn slechtste vak geweest.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    [Xd.. I like Darryl.. He's Mine :Y)]


    [Haha, Felice gaat strijden :3.
    Meow :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    (...)

    [Haha, Felice gaat strijden :3.
    Meow :'D]


    Haha.. Dat word nog leuk..


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Yea, ze zit naast me!
    Ik glimlach naar Eliza.
    "Wat stond er nou op jou brief?" Vraag ik dan en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, weer een beetje drama toch haha ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Finn
    Ik had vooral geen zin in deze les omdat het allemaal zo verschrikkelijk simpel was.
    "Goed jongens, herinnerd iemand zich nog iets van de vorige les?" Vroeg meneer volgende met zijn herkenbare, eentonige stem. Zo'n stem die jongens in de pubertijd hebben.

    [Ik word waarschijnlijk de outsider

    [moet zo weg maak alvast nieuw topic]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Als Daniel Humphrey in Gossip Girl, voor hij in het eerste seizoen met Serena kreeg. Hahahaha.]

    Felice

    'Yea, ze zit naast me!' Hoorde ik Darryl opgetogen denken, en geschrokken keek hun kant op. Ik zag Eliza en Darryl samen praten, en onbewust balde ik mijn hand tot een vuist. Waarom had ik dit soort dingen toch altijd? Ik moest vanmiddag maar gaan oefenen met mijn gave, misschien kon ik wel meer dan dit..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    Ik glimlach naar Darryl als ik naast hem ga zitten terwijl hij vraagt wat er in mijn brief stond 'Behendigheid en Wapens' Andwoord ik terwijl ik de brief uit mijn tas grist en hem aan Darryl geef.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha aww :'D Felice wordt je maatje wel hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Finn
    "We hadden het over de ballansmethode meneer." Zei ik zonder mijn hand op te steken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt