• Ik zit nog in de basis daarom klinkt het maybe kinderachtig
    Dus ik stond gewoon voor mijn school aan de poort te wachten nog 10 minutjes tot als de pooort open ging.
    Zie ik De Directrice afkomen -ze had ons al een waarschuwing gegeven als we daar nog 1 keer gingen staan- zeg ik dat tegen mijn vrienden en die van heet 3de leerjaar gauw weglopen begint ze luid te roepen dat we bij haar moeten komen en zegt ze dat we naar de opvang moeten.
    Wij met een groep van een stuk of 6 a 7 naar de opvang voor nog 5 stomme minutjes en daar moeten we voor betalen.
    Ik bedoel kom op we zitten in het zesde hé we zijn oud genoeg en wat gaat ze volgend jaar doen ? ons ook in de opvang steken?


    Iemand ook al zoiets mee gemaakt dat je dan zo denkt van ik ben oud genoeg hoor?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Is toch best normaal? Je hoeft niet voor de school te hangen als je er nog niet hoeft te zijn, dan ga je maar in de opvang zitten. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eerlijk gezegd vat ik die verhaal niet helemaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen ik twee jaar geleden in het zesde zat is me dat ook gebeurd. Op de eerste schooldag. Ik ging dus vroeg mocht het niet meer dus moesten we naar de opvang.

    Ik kwam altijd telaat in het 6de leerjaar, ik zweer het je, en ik was echt stout in het 6de leerjaar enzo, nu nog wel een beetje maar niet meer zo erg haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had dat vroeger ook altijd. mijn mama was soms 5 minuutjes te laat en dan moet je betalen omdat je perse in die stomme studie van hen moet voor 5 fuuu- minuten;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik had dat vroeger ook altijd. mijn mama was soms 5 minuutjes te laat en dan moet je betalen omdat je perse in die stomme studie van hen moet voor 5 fuuu- minuten;

    Ik stap nu altijd de school uit en als mijn papa er nog niet is ga ik ergens staan waar ze mij niet zien.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Wat is het 6e leerjaar ;___;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat is het 6e leerjaar ;___;


    Groep 6 0o


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    En je punt is..?


    ars moriendi

    Eerlijk gezegd snap ik niet wat er zo leuk aan is om een half uur te vroeg voor school te staan. Maar je hebt opzich gelijk, het is nogal overdreven om voor 5 minuten naar de opvang te gaan.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Sensei schreef:
    (...)

    Groep 6 0o



    Nope, groep 8.

    Supposed schreef:
    (...)


    Nope, groep 8.


    Okee, tweede vraag.
    Wat is opvang en waarom moet je dat betalen..? D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kuyt schreef:
    En je punt is..?


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Boh, dat vind ik onzin (';
    Jullie zijn idd oud genoeg, misschien had ze jullie gweoon in jullie lokaal kunnen laten ofzo?
    of op het schoolplein?

    wel overdreven vind ik.


    Me so good.