• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik moet nu gaan eten kom vanavond alles lezen :D veel plezier]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Alex!" Ik loop naar hem toe.
    "Heb jij ook zo een ding?" Ik houd de enveloppe omhoog.
    Ik ga naast hem lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Alex!" zegt Darryl en hij loopt naar me toe 'oh hoi Darryl'
    'heb jij ook zo een ding?' vraagt hij en hou een enveloppe omhoog. 'Ja die heb ik ook. raar he?'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Mijn topics.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Billian

    Ik zie Darryl en Alex lopen, ik roep ze en ren een eind naar ze toe.
    'Yo jongens hijg ik, ik probeer mijn stem normaal te houden, ik denk dat ik een baard in mijn keel heb aangezien hij zo raar doet.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    "Hey." Zeg ik als Billian bij ons komt lopen.
    "Vreemde dingen." Zeg ik als ik hem omdraai.
    "Er staat ook geen naam op enzo." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    'Hoi' zeg ik tegen Billian.
    Ik bekijk mijn envelop nadat Darryl het er over had.
    'Nee dat valt me nu pas op' echt eng


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Weet je, vanochtend hé. Ik werd echt wakker met een vreemd gevoel. Maar het zal vast komen omdat we in school hebben overnacht." Zeg ik schouderophalend.
    Ik stop de brief terug in mijn tas.
    Ik lees hem straks wel denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Billian komt er laat achter dat hij een envelop heefd)\
    Billian
    'Waar hebben jullie het over?' vraag ik en zie dat en allebij een envelop hebben.
    Ik hoop stiekem dat ze niet werken dat mijn stem raar doet.
    'Een uitnodiging?' vraag ik nieuwschierig


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    'ja dat had ik ook, ik dacht er eigenlijk aan om thuis te blijven, maar dat deed ik toch maar niet.' ik stop ook mijn envelop in mijn tas. 'Een uitnodiging?' vraagt Billian nieuwsgierig. 'nee volgens mij niet' ik weet niet wat het is.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Billian

    'waarom jullie wel en ik niet? waar hebben jullie die brief dan gevonden?' vraag ik en vind het vreemd dat ook Darryl met een vreemd gevoel opstond.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    "Hm, in mijn tas. Baard in de keel?" Vraag ik lachend terwijl ik Billian een klap op zijn schouder geef en hem dan knokkel op zijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Billian

    Ik lach om Darryl zijn opmerking maar schaam me stiekem toch.
    Hij geefd me een klap op mijn schouder en knokkelt mijn hoofd.
    'Ik stond ook op met een vreemd gevoel...' zeg ik zacht om mijn stem te negeren.
    'in je tas... waar presies?' vraag ik als ik mijn tas neerzet en me erover buk om te kijken of ik er ook een heb.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Alex

    ik sta even stil, en kijk naar Billian en Darryl.
    Billian zoekt in zijn tas.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    "Gewoon in mijn tas." Ik zie Mary-An staan.
    "Geef jij een feestje waardoor er overal enveloppen inzitten?" Vraag ik grijnzend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.