• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    .

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:01 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Darryl

    "Stelletje melige." Zeg ik en grinnik als Alex valt.
    "Bill, snap jij dat nou?" Vraag ik en kijk Billian aan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Stelletje melige." zegt Darryl
    o nee the laat ik begin weer te lachen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Billian

    Ik hoor voetstappen achter ons en merk algouw dat het Annabeth is.
    'Heey guys' 'Ik weet wat die enveloppen betekenen. We hebben een gave. Allemaal.' Ze kijkt ons serieus aan.
    Alex proest en hij doet moeite om zijn lach in tehouden, dan begint hij te hoesten.
    'Sorry dat ik je lach moet onderbreken. Maar het is serieus.' Zegt Annabeth, k meen wat kleur in haar gezicht te zien.
    Alex probeert serieus te kijken en hij begint dan nog harder te lachen. probeer weer serieus te kijken maar dat lukt me niet en ik begin nog harder te lachen.

    "Niet lachen Alex!" Zegt Darryl en hij duwt Alex.
    "Een gave? Wat voor dan?" Vraagt hij en hij kijkt Annabeth aan. 'Joost mag t weten,' Dan begint ze te proesten. Alex valt op de grond en Darryl zegt Bill, snap jij dat nou?' tegen me. 'nope' antwoord ik en staar naar de twee lachende tieners.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (we gaan eten)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (Moet eten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Darryl

    Ik pak Alex zijn hand en trek hem omhoog.
    "Ik ga in de enveloppe kijken." Zeg ik en pak hem uit mijn tas.
    Ik open hem en lees de inhoud. Ik trek een wenkbrauw op.
    "Ik snap er niks van." Ik kijk Annabeth aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Eetze <3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna

    Ik grijns 'ik ook. Maar niet hier, kom mee . Wie weet een goeie plek?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:10 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Uh, buiten? Ons hoekje?" Ik kijk even naar Billian en Alex.
    "Ja ons hoekje is goed." Besluit ik dan en trek Billian en Alex mee en wenk Annabeth.
    Na eventjes lopen komen we bij ons hoekje aan.

    [Zullen we nu even wachten anders op Lyn en Ar?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (en op moi ik moet afwassen :-( dus tot zo niets doen!!! Ik wil erbij zijn :-))


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okee tot zo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jesus, jullie gaan snel. Misschien is het een idee om alle mede RPG-ers een Pb'tje te sturen met de melding dat het topic er is? Dat zal wel netjes zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hmm, dat moet Shewerewolf dan doen.
    Maareh, weetje wat je kan doen ook. Darryl pratte net tegen Mary-An maar werd weer afgeleid. Miss kan je met Mary-An achter hen aan gaan? Maar en ideetje. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Billian

    Darryl neemt ons mee naar ons hoekje, we stoppen daar.
    Ik leun tegen een muur en zet mijn tas neer, verderop zie ik een paar meiden me bespieden.
    Ik zucht en rol met mijn ogen, dan steek ik mijn arm op en roep ik 'YO!' naar ze.
    vrijwel meteen beginnen ze te gillen en hangen ze mekaar over de schouders, ik grinnik en richt me weer tot de rest.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »