• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    *begint post weer te veranderen* Moment, moment...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    There.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yentl

    Ik werp ze een vinnige blik toe en begin dan voor te lezen wat er staat.
    'Geachte tributen. Jullie hebben de wisselkamer gehaald, gefeliciteerd. Waarschijnlijk hebben jullie al uitgevonden hoe hij werkt? Zo niet, kijk goed tussen het gras. Mvg, nummer 14.'
    Dat deze kamer de hele tijd veranderde wisten we onderhand wel, maar de manier hoe dat kwam nog niet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga nog even tijdrekken, maar ik moet zo gaan (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    De stem van het meisje doet me verstijven. Plots voelt het alsof er ijs door mijn aderen stroomt in plaats van bloed. Tributen. 'Een nieuwe spelen,' fluister ik meer tegen mezelf dan tegen iemand anders. en ditmaal is iedereen waar ik om geef er bij. Mijn ogen flitsen metteen naar Fayan, die nog bij Prim staat. Een nieuw spelletje.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Tributen? Geweldig, echt geweldig,' zuchtte ik geërgerd. Ik liep een rondje over het gras en de kamer veranderde inderdaad. 'Leuk gedaan, erg mooi ontwerp, je architecten verdienen een koekje. Zit er ook een uitgang in?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    Toen ik het woord tributen hoorde, dacht ik weer logisch.
    "Verdikkeme," mompelde ik.
    Tributen? Dit is een nieuw spel, voor hun lol, zijn wij hier.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph Amero
    'Okay,' zeg ik iets luider ditmaal. 'Dan hebben we wenig keuze. We moeten een uitgang vinden en een kamp ergens opstellen. Water en voedsel vinden.' Mijn stem klinkt geforceerd en ik tril nogsteeds. Als dit een nieuwe Spelen is, zal ik het ook zo behandelen. ik loop door de kamer heen. Er is geen spel met alleen wat tributen in een kamertje. Snow is nu aan zet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*geeft koekje aan architecten*]
    Yentl

    'Ik hoop het,' mompel ik.
    Ik bestudeer de grassprietjes eens goed en trek er hier en daar één los, maar er gebeurt niets en ik kan niets ontdekken. Het enige wat er gebeurt is dat de kamer verandert als je een rondje loopt over het gras.
    Wie zou trouwens in godsnaam die nummer 14 zijn? Ik schud mijn hoofd weer, er was geen tijd om me daar druk om te maken. We zaten in een nieuwe Spelen, en het was nu een kwestie van overleven.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fayan

    Zodra het woord 'tributen' viel, leek iedereen meteen weer alert te zijn, inclusief Prim. In eerste instantie begreep ik het niet echt, tot ik besefte dat we nu in een nieuwe Spelen zaten. En voor de verandering zat ik er nu eens zélf in, in plaats van toe te kijken.
    Ik kreeg zin om een hele reeks scheldwoorden naar Snow te gillen, maar omdat ik wist dat hij kon aanrichten, beet ik op mijn tong en zei niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet echt gaan nu D:
    Cassie & siblings lopen gewoon mee, Cassie en Dario praten alleen tegen de rest als het echt nodig is, vooral Cassie praat zo min mogelijk met iemand anders dan Dario.
    Tot morgen <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    HÉ WACHT. Ik ben Snow. Oké, wacht, dan maak ik even een post voor hem zodat we weer verder kunnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tot morgen ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yay, een Snowpost*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merwin schreef:
    HÉ WACHT. Ik ben Snow. Oké, wacht, dan maak ik even een post voor hem zodat we weer verder kunnen.


    Wellyes you are dear. :'D /Subtiele post was subtiel. (cool)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.