• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Wachtend op antwoord van Mary start ik verveeld een spelletje op. Net als hij bijna geladen is gaan de deur met een harde knal open. "Svennnnn!" Roept Mary luid en als ik op kijk rent ze op me af. "Ook hoi," Zeg ik met een glimlach. "Zoals je ziet, geen Zach" Zeg ik en kijk de kamer even rond. Ik schuif met wat moeite op, op het boven bed waar ik al de hele tijd op zit en klop dan op de plek naast me, als teken dat ze moet gaan zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Mij niet opjagen Rafael !" zei ik lachend. Ik liep achter hem aan en liep naar de andere kant. "ROSSELLA, Ik ben er ! Heb je me gemist ?" riep ik door de zaal.

    Marylinn Noah Carter

    ''Zoals je ziet, geen Zach'' zei hij, en ik schudde mijn hoofd. Hij klopte even op het plekje naast hem, en enthousiast klauterde ik op het bed, om naast hem neer te ploffen. ''Al een stuk gezelliger'' grijns ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rossella.

    "ROSSELLA, Ik ben er! Heb je me gemist?" Hoor ik opeens iemand roepen, waardoor ik opschrik uit mijn gedachte en naar de deur kijk, waar Rafael en Liam staan. Ik grinnik even. "Ja, heel erg" Antwoord ik met een 'Jullie-hebben-me-gered' blik. Hoe ongemakkelijk kan het zijn als je tussen ongeveer 6 meiden zit die je niet kent?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik liep grijnsend naar haar toe en trok haar aan haar hand omhoog. "Je zit hier ongelooflijk gezellig te praten zie ik" zei ik sarcastisch. Ik begon te lachen en keek even rond.

    Sven.

    Enthousiast klimt ze het trappetje op, waarna ze naast me neer ploft. "Al een stuk gezelliger" Grijnst ze. "Klopt," Antwoord ik en glimlach even. "Zijn Ash en Violet ookal in de slaapzaal of niet?" Vraag ik aan Mary.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Zijn Ash en Violet ook al in de slaapzaal, of niet?'' vroeg hij, waarop ik knikte. ''Ja, maar ze zijn op dit moment niet erg spraakzaam.. Waarschijnlijk uitgeput van de lange reis ofzo'' zei ik schouderophalend, terwijl ik een hand door mijn donkerrode haar haalde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rafael
    'ROSSELLA, Ik ben er ! Heb je me gemist?' brult Liam door de meisjeszaal heen. 'Ja, heel erg,' Antwoord ze. Ik schiet in de lach door haar 'Jullie-hebben-me-gered' blik. 'Je zit hier ongelooflijk gezellig te praten zie ik,' zegt Liam sarcastisch. 'Waarom zou ze met de andere meisjes hier willen praten?' zeg ik op een arrogante toon. 'Die stellen toch niks voor,' grijns ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [wil iemand even korte samenvatting geven?]

    [Kan ik inspringen met mijn rol?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Volgens mij zit iedereen in de slaapzalen, en Marylinn zit bij Sven. Rafael en Liam zijn naar de meisjes slaapzalen gegaan, en dat was 't wel zo'n beetje :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okee dankje (:]

    Flounder schreef:
    [Kan ik inspringen met mijn rol?]


    [Je kan eventueel aankomen met de auto? Sven en Marylinn misten je al :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    'Waarom zou ze met de andere meisjes hier willen praten?' zei Rafael op een arrogante toon tegen Liam. 'Die stellen toch niks voor,' grijnsde hij erna.
    "Zo bedankt dan weet ik dat ook weer" lachte ik deed mijn muziek uit en sprong van mijn bed af

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kan echt nergens volgen ._. Waar zijn ze? Echt, sorry ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.