• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rafael William Pearce
    'Moeder, zusje en, Oh de laatste is mijn ex die me stalkt, hoe leuk,' zegt Liam sarcastisch. Ik grinnik even. 'Ach, misschien richt ze nog wel een fanclub voor je op lach ik. Misschien wil Rossella ook wel lid worden,' zeg ik grinnikend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik liet mijn koffers op het onderste bed vallen en keek even rond. Met een zucht viste ik mijn BB uit mijn zak en scrolde door mijn contactenlijst. Wie moest ik ookal weer iets laten weten ? Uhm ... Achja, als ze me nodig hadden, moesten ze maar bellen.

    Marylinn Noah Carter

    Een meisje [Alison] klautert op het bed boven me, en ik zuchtte. Geweldig. Ik had op wat beter gezelschap gehoopt, maar helaas. Met mijn voet schoof ik mijn koffers onder mijn bed, te lui om op te staan. Zo was ik nou eenmaal, ik had altijd zijn om te dansen, maar opstaan voor iets anders, nee dankje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    Ik gaf hem een stomp tegen zijn arm en liet mijn iPhone op mijn bed vallen. "Wat moeten we nu eigenlijk doen ? We hebben niet eens kasten om iets in te steken" zei ik. Ik ging weer rechtzitten. "Hoe zou de meisjesslaapzaal zijn ?".

    James

    Ik gooide mijn koffers neer die kwamen straks wel weer. Ik pakte mijn Iphone en stuurde een bericht naar mijn zusje dat ik er was. Ik dacht terug aan vanochtend. Ze vond het niet leuk dat ik wegging en probeerde allerlei dingen zodat ik thuis zou blijven


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rafael William Pearce
    'inderdaad nog al kut dat er geen kasten zijn,' zeg ik instemmend. 'ik weet echt zeker dat ik wat kwijt ga raken,' grinnik ik. 'en anders gaan we even opzoek naar de meisjeszaal,' stel ik voor, 'Oja ik zag Summer trouwens buiten met een ander meisje praten. Het zag er nogal vriendschappelijk uit. Gaan we er iets van zeggen?'

    [ik zit op iPod dus reageer een beetje langzaam]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    Er kwamen steeds meer jongens binnen stromen, wat me een onprettig gevoel gaf. Het was voor mij nogal balen dat Zach er nog niet is, waardoor ik hier dus lekker in mijn eentje op een bed zit. Ik grijp met mijn hand naar mijn broekzak, als mijn mobiel even trilt. Ik vis mijn mobiel eruit en ontgrendel hem, waarna ik het berichtje van Marylinn open.
    Is het een beetje gezellig daar? c:
    x

    Lees ik. Ik zucht even en druk op beantwoorden,waarna ik mijn vingers over het beeldscherm heen laat glijden.
    Tis wat je gezellig noemt,
    Bij jou? Waar is Zach eigenlijk?
    XXOOOXOOXOXOOX.

    Ik grinnik even als ik hem verzend. Dat laatste was typisch een Sven dingetje en daar heb ik er wel meer van.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik knikte en kreeg toen een verbaasde blik op mijn gezicht. "Ze deed wat ?" vroeg ik, "Nee, we zeggen het als de hele groep er is, niet eerder" zei ik terwijl ik opstond, mijn iPhone nam en hem in mijn zak stak. "Hoe moeilijk kan de meisjesslaapzaal nu zijn ?" vroeg ik schouderophalend.

    Rafael William Pearce
    Ik knik. 'okee, anders doen we vanavond even een bespreking. Dan kunnen we het gelijk zeggen,' stel ik voor. 'En ik denk dat de meisjeszaal aan de andere kant van de trap is, tenminste dat lijkt mij logisch,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn Noah Carter

    Er kwam een deuntje van mijn iPhone af, en ik las het smsje.

    Tis wat je gezellig noemt,
    Bij jou? Waar is Zach eigenlijk?
    XXOOOXOOXOXOOX.


    Ik moest even lachen bij dat laatste, echt iets voor Sven.

    Ik verveel me dood hier!
    Ik heb geen idee waar Zach is, ik heb hem net ook niet gezien..
    x


    Ik drukte op verzenden, en legde mijn mobiel weer naast me neer. Ik geeuwde luid, en rekte me een beetje uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liam

    "Is goed, dan zeggen we het ook meteen tegen de rest" zei ik tegen hem. Ik haalde mijn schouders op. "Ik denk nooit logisch, maar daar zal het vast wel zijn".

    Sven.

    Terwijl de twee jongens over een of andere 'bespreking' praten, kijk ik weer op het scherm van mijn mobiel, waar weer een berichtje is binnen gekomen.
    Ik verveel me dood hier!
    Ik heb geen idee waar Zach is, ik heb hem net ook niet gezien..
    x

    'Ik ook' denk ik en denk even na waar Zach zou kunnen zijn, maar haal dan mijn schouders op, ik heb echt geen idee.
    Me too.
    Zal ik daar dan maar heen komen?
    Of kom je hierheen? :'D.
    x.

    Stuur ik met een lichte grijns terug. Als ik opkijk zie ik dat er al een aantal bedden gekozen zijn en de jongens met elkaar praten. Lekker gezellig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    Als ik in de slaapzaal van de meiden aankom, zie ik dat er al heel wat bedden bezet zijn. Ik zucht even en loop dan naar een stapelbed waar ik mijn koffers onder schuif. Ik heb nu echt geen zin om mijn koffers uit te pakken en de eerste dagen zal het wel wennen zijn zonder de jongens en met alleen Summer hier te zijn. Natuurlijk niet allen Summer, maar dat is wel de enige die ik ken van al deze meiden. Wedden dat de jongens het toch niet kunnen laten om hier heen te komen? Achja, we zullen wel zien. Ik ga op het onderste bed zitten en haal een hand door mijn haren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Ik hoefde niet twee keer na te denken over zijn aanbod, en zonder antwoord te geven liep ik de slaapzaal uit. Ik keek even om me heen, en zag aan de overkant twee andere deuren, wat waarschijnlijk de andere slaapzaal was. Grijnzend liep ik er heen, en sloeg de deuren open. Ik zag Sven al zitten, en ik gniffelde. ''Svennnnn!'' riep ik luid, en rende lachend op hem af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rafael
    'ja ik weet dat je nooit logisch denkt,' grinnik ik, 'ik denk dat iedereen dat wel weet,' doe ik er nog een schepje bovenop. 'Maar goed, laten we eerst maar eens kijken of mijn logica wel klopt,' lach ik waarna ik mijn mobiel in mijn broekzak doe, van het bed afspring en alvast de zaal uit loop. 'kom je?' vraag ik aan Liam.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered