• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Wanneer houden we de bespreking ?" vroeg ik dan aan Rafael. Ik was een beetje moe van het rijden, dus ik was niet zo vrolijk en hyper.

    [Griphook > Rooba]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "wat had je in gedachten dan?" Vroeg Mary nieuwsgierig, "en bij wie?". Ze grijnsde even, waarna ze me enthousiast aankeek en op een antwoord wacht.
    "Ik heb twee slachtoffers in mijn hoofd en het plan is nog een beetje onduidelijk" Antwoord ik en bedenk dan weer verder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Ik heb twee slachtoffers in mijn hoofd en het plan is nog een beetje onduidelijk'' zei Sven, en ik knikte terwijl ik nadacht wat we bij ze konden uithalen.

    [ik wiiiist niks :'D]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan wel eens gebeuren. Je kan ook herinneringen aan een grap ophalen of gedachte ;p]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [is er iets interessants aan de hand? ik heb geen zin om het helemaal terug te lezen]


    Remember to be ridiculous.

    [De teamgenoten van Jason zijn allemaal in de meiden zaal bij Rossella en Summer. Team Shooters is een grap aan het voorbereiden in de jongens slaapzaal]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik stuiter een beetje op Rossella's bed. Stilzittn is dus een van de dingen die ik absoluut niet kan. Net als uit de problemen blijven trouwens. Tot grote ergernis van mijn medecrewleden. 'Hebben jullie al vriendelijke mensen ontmoet?' Vraag ik in het algemeen.


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    jason stuiters op naast me op mijn bed. Ik grinnik even. Typisch Jason. "Wanneer houden we de bespreking?" vraagt Liam aan Rafael. "Heb ik iets gemist?" Vraag ik niet begrijpend aan ze. Bespreking? Wat voor bespreking? "Hebben jullie al vriendelijke mensen ontmoet?" Vraagt Jason in het algemeen. "Jase, hier zijn drie crews, waaronder wij. We zijn dus concurrenten. Dus, nee" Leg ik hem even uit, waarna ik mijn antwoord geef.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    Ik kijk haar beledigd aan. 'Dat het concurenten zijn hoeft toch nog niet te betekenen dat het meteen vervelende mensen zijn? Hopelijk zijn ze een beetje te verdragen anders moet je je slaapzaal een aantal weken lang delen met een stel rotmensen,' zeg ik. 'En over welke bespreking hebben jullie het?'

    Artemis Eliza
    Ik dwaal echt al ongeveer een half uur door het gebouw maar volgens mij heb ik nu toch echt de meidenslaapzaal gevonden. Ik duw de deur open en zie zowel jongens als meiden zitten. 'Welk bed is nog niet bezet?'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Dat het concurrenten zijn, hoeft toch nog niet te betekenen dat het meteen vervelende mensen zijn? Hopelijk zijn ze een beetje te verdragen, anders moet je je slaapzaal een aantal weken lang delen met een stel rotmensen" Zegt hij, terwijl hij me beledigd aankijkt. "En over welke bespreking hebben jullie het?". Oke, dat had ik dus niet van hem verwacht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Er is bespreking" zei ik dan maar. Alsof ze het nog niet wisten. "Rafael zei dat Summer veel te gezellig met iemand aan het praten was van de concurrenten en hij vertrouwd het gewoon niet, daarom, bespreking" zei ik terwijl ik me neer liet vallen op een random bed. Don't care wie erin ging slapen, ze had er toch nog niet in geslapen.

    Artemis Eliza
    Geen reactie? 'Kan iemand me nou nog vertellen welk bed nog niet bezet is?' Vraag ik geërgerd.
    Nog voor ik antwoord heb gaat mijn telefoon af, een sms van Bonnie.

    Hé Kid
    Ben je aangekomen? Hoe is het daar? Al nieuwe mensen ontmoet? Ik wil alles weten.
    Bonnie.


    Snel stuur ik een berictje terug.

    Hé Bonnie
    Ik ben er ongeveer een half uur, het is heel groot daarom heb ik nu mijn slaapzaal pas gevonden, er zit hier een aantal mensen, ik hou je op de hoogte.
    Kid


    Remember to be ridiculous.

    Jason
    'Dus omdat Summer het goed kan vinden met iemand van een andere crew hebben we een bespreking?' Vraag ik zuchtend. 'Ik haat besprekingen want daarbij is iedereen veel te sirieus en het enige dat ik sirieus neem is het dansen. Dat iemand het goed kan vinden met iemand met dezelfde passie vindt ik opzich niet zo vreemd. Op school zou ik nooit op iemand uit deze crew afgestapt zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek ze aan
    "Ik sta hier hoor en trouwens ik dacht dat jullie me beter kende" zei ik toch wel lachend. Een hele bespreking voor dit. Hoe lang kennen ze me nu, blijkbaar niet lang genoeg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer