• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

Het begin.

Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Zachary

"Hieronder, maar ik heb alleen maar eventje loner op dit bedje gezeten en toen werd ik uit mijn lijden verlost door Mary en Violet. De enige die nu nog mist is, zoals altijd, Ash."
    Ik laat mijn tassen nog even staan.
    "Typisch dat Ash weer te laat is."
    Ik rol lachend mijn ogen en ga naast hem op het bed zitten.
    "En, heb ik al iets gemist?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Violet
    Ik kijk even als Ash binnen komt lopen. 'Ik was weer eens inslaap gevallen,' zegt ze lichtelijk beschaamd. Ik grinnik even. 'Maakt toch niet uit. Nu zijn we écht kompleet,' zeg ik blij. 'En, heb ik al iets gemist?' vraagt Zach. 'Niet dat ik weet,' zeg ik simpel. Ik was net ook een beetje afwezig.

Marylinn Noah Carter

''En, heb ik al iets gemist?'' vroeg Zach. Ik dacht eventjes na, maar schudde toen mijn hoofd. ''Niet echt, de drama moet nog komen denk ik'' grinnikte ik, terwijl ik even goed ging zitten, waardoor ik Sven bijna van het bed af duwde. ''Sorry'' mompelde ik beschaamd, en op dat moment kwam Ash binnenlopen. ''Ik was weer in slaap gevallen'' biechtte ze op, en ik schoot in de lach.

[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:01 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sven.

"Typisch dat Ash weer te laat is". Lachend rolt hij met zijn ogen, waarna hij op het bed gaat zitten. Voordat ik mijn mond open kan trekken om iets te zeggen, word ik bijna van het bed afgeduwd door Mary. "Sorry," Mompelde ze. "Ik was weer eens in slaap gevallen" Zegt Ash lichtelijk beschaamd, wanneer ze binnen komt wandelen. "Maakt toch niet uit. Nu zijn we écht compleet" Zegt Violet blij. "En bedankt Mary" Zeg ik lachend, waarna ik rondkijk. Ik vond eigenlijk wel dat het tijd is voor een grap, maar om ze hun eerste avond te sparen vond ik ook wel een goed idee. Niet goed, maar gewoon. Meteen binnenvallen met geintjes en grappen zou niet leuk voor ze zijn toch?

Marylinn Noah Carter

"En bedankt Mary" lachte Sven, waarop ik een beschaamd lachje liet horen. Ik zag dat hij nadenkelijk rondkeek. ''Waar denk je aan?'' grijnsde ik, terwijl ik even geeuwde.

[ik wist even niks :'D]

[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:09 ]

[Ik moet off.]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Violet
    Ik kijk even naar Sven en merk dan dat hij wel heel diep in gedachten verzonken is. 'Waar denk je aan' vraagt Zach. 'Dat wilde ik nou net ook vragen,' zeg ik lachend. Als Sven ergens aan dacht was het meestal heel interessant om te horen. Meestal was hij dingen van plan, dingen die mij steeds weer deden verbazen. Die jongen had echt een hele grote fantasie.

[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:11 ]

Ashleigh Heather Mayes
    Mary schiet in de lach door wat ik zeg. 'Maakt toch niet uit. Nu zijn we écht compleet,' zegt Violet blij. Ik zie dat Sven rondkijkt en grinnik even. 'Sven, ben je echt van plan nu al iets met ze uit te halen?' vraag ik lachend. Typisch weer zo'n jongens ding.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Sven.

"Waar denk je aan?" Vraagt Mary grijnzend, waardoor ik even opkijk. "Huh, wat?" vraag ik verward en schud even met mijn hoofd. "Dat wilde ik nou net ook vragen" Lachte Violet. "Sven, ben je echt van plan nu al iets met ze uit te halen?" Vraagt Ashleigh lachend. "Ow, dat. Eh, nee ik wil ze sparen. Alleen voor vandaag dan" Antwoord ik grijnzend. "Zie je wel, gedachtenlezers bestaan echt" Mompel ik grappend erachteraan.

[Ik ga der ook vandoor.]

Marylinn Noah Carter

''Ow, dat. Eh, nee ik wil ze sparen. Alleen voor vandaag dan'' grijnsde Sven, en ik trok een wenkbrauw op. ''Waarom?'' vroeg ik. ''Nu is het onze kans, bijna niemand is er meer'' grijnsde ik. Ik begon met wat plannetjes te bedenken. Een leven zonder kattenkwaad was geen leven, toch?

[Ik ben er weer, wat is er gebeurd met Summer enzow ?]

Sven.

"Waarom?" Vroeg Mary, "Nu is het onze kans, bijna niemand is er meer" Grijnsde ze. "Ow, oke dan," gaf ik mezelf over en bedacht mijn plan verder uit. "We zouden kunnen beginnen met een eenvoudige grap" Zeg ik en bedenk of ik de spullen in mijn koffer heb zitten of niet.

Marylinn Noah Carter

''Wat had je in gedachten dan?'' vroeg ik nieuwsgierig, ''en bij wie?'' Ik had wel zin in wat lol, en de concurrentie mocht ik sowieso al niet. In grijnsde bij de gedachten. Enthousiast keek ik Sven aan, en wachtte op antwoord.

[Kan iemand me eenkleine samenvatting geven, en waar kan ik inspringen?]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'