• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

Het begin.

Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Rossella.

"Er is bespreking. rafael zei dat Summer veel te gezellig met iemand aan het praten was van de concurrenten en hij vertrouwd het gewoon niet, daarom, bespreking" Legt Liam uit, waarna hij zich op een random bed laat vallen. "Kan iemand me nou nog vertellen welk bed nog niet bezet is?" Vraagt een meisje geërgerd. "Dat kun je toch zien?" zeg ik verbaasd. Ik weet niet hoor, maar op ieder bezet bed staat een koffer of liggen er kleren. Nu alleen maar hopen dat ze niet boven mijn bed gaat liggen die jammergenoeg wel nog vrij is. "Dus omdat Summer het goed kan vinden met iemand van een andere crew hebben we een bespreking?" Vraagt Jason zuchtend. "Jep, waarschijnlijk wel" Antwoord ik. Oké, ik ben wel iemand die een vooroordeel klaar heeft staan over mensen. Ik weet niet of mijn mede crew leden dat ook weten, maar ik ben veranderd sinds ik mijn moeder en broer niet meer zie. Ik weet het niet, het is net alsof ik een stukje aandacht mis wat ik opvul met een vooroordeel van mensen.

Artemis Eliza
    Inderdaad dat kan ik zien maar omdat ik pas tien keer verkeerd ben gelopen en mijn hoofd vijf keer heb gestoten in een half uur vertrouw ik niet zo op mezelf als het gaat om slimme acties. Ik gooi mijn koffer op een random leeg bed. Het meisje dat mijn vraag beantwoorde kijkt opgelucht. 'Ik ben Eliza,' stel ik mezelf voor niet verwachtend antwoord te krijgen, ze lijken niet erg verwelkomend.

Jason
    Kom op zeg, Summer heeft gelijk, ze heef met iedereen lol. Ik mompel snel mijn naam als het meisje zich voorsteld. In het begin ging ik altijd het makkelijkste met Summer om. Ze is tegen iedereen vriendelijk en je hoeft niet je best te doen om contact met haar te zoeken.

Remember to be ridiculous.

Summer

Ik keek ze allemaal "Onthoud jullie blijven mijn crew en vrienden en jullie verraden nooit van mijn leven" zei ik serieus. "Summer" zei ik tegen die die voorstelde als Eliza. "Maar soms is het wel handig om wat meer van andere crews te weten" lachte ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Ok, nog een poging; iemand die me een samenvatting kan geven en waar ik kan inspringen?]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Artemis Eliza
    Ik voel me op dit moment niet erg welkom in de slaapzaal dus ik besluit maar even opzoek te gaan naar de andere. Wanneer ik naar de deur wil lopen houd ik echter geen rekening met de bedden. Ik blijf met mijn voet achter een bed hangen, val voorover vol bovenop een jongen die op het bed ernaast is gaan liggen. 'Sorry,' zeg ik terwijl ik op sta.

[wat er precies aan de hand is weet ik allemaal niet, shakers zijn in de meidenslaapzaal, shooters weet ik niet en Eliza van de Heartbeats is op dit moment ook in de meidenslaapzaal maar gaat opzoek naar andere uit haar crew, daar kan je inspringen]

[Shooters zijn, zoals ik al eerder zei, een grap aan het voorbereiden in de jongens slaapzaal. Nouja, ze zijn aan het nadenken over een grap.]

Rossella.

Summer, Jason en het meisje dat zich voorstelt als Eliza praten even, maar ik zit meer in mijn gedachte verzonken. Ik weet van mezelf dat ik niet zo'n gemene bitch ben en dat ik best wel kan opschieten met andere crews. Maar dat was vóórdat ik weg ging bij mijn moeder en broer en ja daar was ik ook lid van een crew. Goede tijden waren dat, niet dat dit slechte tijden zijn, maar ik ben gewoon zo veranderd. Het liefst zou ik mijn eigen ik weer terug willen krijgen, waar ik best mijn best voor zou willen doen. Ik vind het, als ik eerlijk mag zijn, ook niet zo'n heel groot probleem als iemand met een ander crewlid lol maakt, want dat doe ik zelf ook wel eens, maar toch blijven het concurrenten.

Jason
    Ik lach als het meisje bovenop Liam valt. Ik kijk naar Rossella. Ze kijkt sirieus, de blik die ze meestal heeft wanneer ze aan haar familie denkt. Ik bijt op mijn lip, ik durf nu niet zomaar vragen of we even weg moeten want misschien wilt Eliza dan wel dat we uitleggen wat er aan de hand is en we zijn hier puur voor het dansen.

Summer

"Hadden jullie nog wat te bespreken of kon ik weer weg?" vroeg ik en pakte mijn Iphone en oortjes weer van bed terwijl ik wachtte op antwoord. Ik had dus even geen zin in besprekingen als het buiten zo'n goed weer is. Dan heb ik besprekingen leiver als het regent of gewoon niet, maar dat laatste is onmogelijk

Marylinn Noah Carter

nadenkelijk beet ik op mijn lip. ''We kunnen de planken onder hun bed vandaan halen?'' stelde ik voor, en dacht verder. ''Of.. Insecten in hun bed neerleggen..'' ging ik verder, half tegen mezelf. Vragend keek ik Sven aan. ''Weet jij al iets?'' grijnsde ik.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Eliza
    Het meisje dat zich voorstelde liep voor me naar buiten. Ik steek mijn hand nog even op naar de andere en loop haar achterna. Buiten heb ik waarschijnlijk het meeste kans om iemand te vinden die ik ken. We zijn over het algemeen niet zo de tiepes van altijd maar binnen zitten als het prachtig weer is. 'Weet jij de weg naar buiten? Vraag ik aan Summer. 'Ik vertrouw mijn richtingsgevoel niet echt.'

Summer

Ik draaide me om en zag Eliza staan. "Uh volgens mij daar heen maar weet net niet zeker mijn richtingsgevoel is ook niet al te best" lachte ik. "Maar als je zin hebt kan je mee ik was toch ook opweg naar buiten" en keek even snel de kamer naar binnen "Wil echt niemand mee?" vroeg ik en zette mijn puppy-ogen op. Ik vond alleen dansen nooit leuk

Eliza
    'Dat zou geweldig zijn,' zeg ik. Misschien vindt ik buiten een van mijn vrienden en anders kan ik altijd een beetje gaan dansen. Ik hoop op het eerste want ik haat alleen zijn. Vroeger had ik er nooit problemen maar nu ben ik bijna altijd in gezeldschap. Ik ga ook altijd bij iedereen langs en iedereen is altijd bij mij welkom, het is gewoon gezelliger als door de telefoon met elkaar praten.

Sven.

"we kunnen de planken onder hun bed vandaan halen? Of.. Insecten in hun bed neerleggen.." Stelde Mary voor, waarna ze me even vragend aankijkt. "Weet jij al iets?" Grijnsde ze. "Ik dacht misschien iets met kleding omwissel of een paar spullen verstoppen, maar die planken onder hun bed vandaan halen is ook wel een goed idee" Zeg ik lachend, maar toch zacht. Ik wil niet dat ze het kunnen horen.

Rossella.

Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Jason naar me kijkt en op zijn lip bijt. Even sla ik mijn ogen neer, waarna ik, zonder iets te zeggen opsta, Eliza en Summer passeer en de slaapzaal uitloop.Ik heb even geen zin in om aan mijn familie te denken, maarja That's life. Het leven is oneerlijk, daar kun je nou eenmaal niets aan doen. Ik loop de trap af, waarna ik naar buiten loop en op het muurtje, waar Liam en ik net nog vanaf sprongen, ga zitten.

Jason
    'Als de bespreking over is graag,' zeg ik tegen Summer. 'En als de bespreking nog niet over is ontzettend graag.'
    Ik spring van het bed af en sluit me bij de twee meisjes aan. Ik haat niet kunnen bewegen en bij besprekingen stellen mensen het nog minder op prijs als normaal wanneer ik druk en hyperactief doe.