• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Denk je niet dat we hier problemen mee krijgen?" vroeg ik en keek of ik iemand van mijn eigen crew zag. "En ik ga gelijk even mij koffers zoeken" glimlachte ik toen ik zag dat de helft al weg was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Wist ik toch" Zegt hij grijnzend, waarna ik mezelf van zijn rug af laat glijden. Hij gaat achter me staan. "goed, nu is het mijn beurt, pas op" Zegt hij waarschuwend. "Kom maar op dan" Zeg ik met een lichte grijns. Ik ben niet een van de sterkste, maar zeker niet een van de slapste. Liam hou ik dan ook wel, tenminste dat denk ik.

    Sven.

    Wanneer ik mijn koffer op één van de twee stapelbedden bij het raam heb gelegd, ga ik zelf ook, via het trappetje, op het bovenste bedje zitten. Als ik voetstappen hoor, kijk ik op en zie ik een jongen in de deuropening staan. Hij knikt even kort, waarna hij naar een van de stapelbedden loopt en legt zijn koffer op het bovenste bed neer. Hoezo ongemakkelijk?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alison
    "We houden het dan toch geheim?" vroeg ik.
    Ik pakte toen mijn zwarte koffers, wat houd ik toch van zwart.
    Geheime vriendschap, wat spannend toch.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ashleigh Heather Mayes
    Ik kijk even op van het rekken en strekken en zie dat mijn crewleden al naar binnen zijn. Achja, ik haal mijn schouders op. Eerst twijfel ik nog of ik zal wachten op Zach maar je weet maar nooit of hij de weg wel heeft kunnen vinden en hij over 10 minuten al aankomt of dat het nog een uur duurt dus ik besluit ook maar naar binnen te gaan. Ik doe de oortjes van mijn iPod in waarna ik mijn koffers pak en richting het gebouw loop. Ik loop de trap op terwijl ik de koffers achter me aansleep. Als ik bij een soort splitsing kom loop ik een willekeurige kant op. Iets later zie ik een zaal. De meisjeszaal blijkbaar want Violet en Marylinn zijn er ookal. Ik ga de zaal binnen en leg mijn koffers op een van de bedden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    "Ben je gek ? Je kan me niet dragen" zei ik lachend. Ik nam haar bij haar middel en hief haar op. Het was een lift bij Modern, dacht ik dan. Ja waarschijnlijk wel.

    James

    Ik liep naar de bus en zocht naar mijn koffers, dit ik weer nergens zag staan. "Waarom heb ik dit altijd weer" mompelde ik. Opeens zag ik ze staan en keek even verbaasd. "Het zal wel" dacht ik en pakte ze. Ik liep weer naar Benjamin


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    "Ik vind het goed" lachte ik en pakte mijn koffers die iets verder op stonden. Mijn koffers waren felgroen dus die vielen we op. "Zullen we gaan?" vroeg ik toen ik weer naast haar stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rossella.

    "Ben je gek? Je kan me niet dragen" Zegt hij lachend. Hij pakt me vast bij mijn middel, waarna hij me in een lift tilt. "Dat weet je niet, als je het niet probeert" Probeer ik te zeggen, terwijl ik nog steeds in de lift zit. Ik weet niet hoelang we al deze crew hebben, maar ik vertrouw echt iedereen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Ashleigh kwam binnenlopen. ''Ashleigh!'' zei ik enthousiast, en ik liet me op mijn bed vallen. Het matras was lekker zacht, dus ik zal het wel overleven hier de komende tijd.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [DracoMalfoyx en xHaribo mogen de zinnen ietsje langer? Dankje. :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( tuurlijk zal ik doen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    "Ofcourse darling," zeg ik met een nep-Brits accent.
    Dit word vast gaaf! Ik bedoel, dansen, vrienden, het is gewoon geweldig! Het kan niet beter, nu voel ik me gelukkig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Summer

    Ik lachte even om haar reactie en liep in de richting van het gebouw. "Heb je eigenlijk een idee waar we naartoe moeten?" vroeg ik toen we bij de ingang stonden. Ik ben echt altijd overal de weg kwijt doordat ik met allerlei dingen te gelijk bezig ben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Weet ik gewoon" zei ik terwijl ik weer neer liet zakken. Ik maakte mijn nek los en zuchtte. "Ik denk dat ik maar eens een bed moet gaan zoeken" zei ik dan maar tegen haar. Ik voelde in mijn broekzakken waar ik mijn sleutels uithaalde en liep naar mijn auto. Ik haalde mijn koffers eruit en liep naar binnen, naar de jongenskamer. Alle crews sliepen dus samen. Ik zuchtte en zocht een bed bovenaan waar nog niemand bij was geweest. Ik koos dan toch voor het bed vanonder aangezien ik dan meer op de grond kon zetten.

    Alison
    "Natuurlijk," zei ik.
    Ik trok haar aan haar arm mee naar de meidenzaal en opende daar de deur.
    "Hier dus," zei ik lachend.
    Meiden in een ruimte word een drama.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.