• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik begon te lachen en niet veel later rende ik rond. Zonder moeite sprong ik op een muurtje en liep verder. Met een draai kwam ik weer op de grond terecht. "Geef toe, ik ben het beste paardje ooit".

    Marylinn Noah Carter

    Ik keek even toe hoe Sven een paar zwarte koffers pakte, en ik vroeg me af hoe hij ze herkende. Er waren veel koffers die hetzelfde waren, dus ik hoopte voor hem dat het de goede waren. ''Kom je?'' glimlachte ik, terwijl ik aanstalten maakte om richting het hotel te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Violet
    Als ik zie dat Sven en Marylinn hun koffers pakken en naar binnen gaan, lijkt me dat ook wel een goed idee. 'Wacht even, ik ga mee,' roep ik naar ze en ook ik pak mijn koffers. Ik sleepte ze achter me aan. Het was echt heel warm buiten. Ik zette mijn koffers even neer en maakte snel een staart in mijn lange haren. Ik pakte mijn koffers weer op en liep weer door naar Sven en Marylinn.

    Sven.

    "Kom je?" Glimlachte Marylinn, terwijl ze aanstalten maakte om richting het hotel te lopen. "Jaja, rustig aan, we hebben geen haast hoor" Zeg ik met een glimlach, waarna ik met mijn koffers naar haar toe loop. "Wacht even, ik ga mee" Roept iemand, waarvan ik haar stem herken. Niemand minder dan Violet.

    Rossella.

    Liam begint te lachen, waarna hij rond begint te rennen. Ik moet me nog goed vasthouden om niet van zijn rug af te vallen. Hij springt zonder moeite op een muurtje en loopt verder. "Jij springt misschien zonder moeite, maar ik flikker bijna van je rug af" Lach ik, als hij met een draai weer op de grond terrecht komt. "Geef toe, ik ben het beste paardje ooit" Zegt hij. "Ja, Liam. Zeker" Antwoord ik en grinnik even.

    [Eten :'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [hoe zijn de kamers eigenlijk verdeeld? Slaap je met alle meiden of jongens op een slaapzaal of alleen die van je eigen crew?]


    Remember to be ridiculous.

    Violet
    Ik loop nog wat meer door en loop nu bij Sven en Marylinn. 'Dus, wat vinden jullie van de andere crews?' vraag ik aan hun. Voor wat ik gezien had, vond ik ze best wel goed. Maar toch had ik het niet zo op concurrentie. Maarja, dansen was voor iedereen. Dus ik zou wel gewoon normaal tegen ze doen als ze ooit iets zouden zeggen tegen me.

    Marylinn Noah Carter

    ''Dus, wat vinden jullie van de andere crews?'' vraagt Violet aan ons. ''Gaat wel'' gniffelde ik. ''Ze zijn niet slecht, maar wij zijn beter'' zei ik grijnzend, voor de tweede keer vandaag. We kwamen aan bij het hotel, en ik stapte naar binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Artemis Eliza
    Ik ren opgetogen de bus uit. Ik pak mijn koffer en richting het gebouw waar de slaapzalen waarschijnlijk zijn. Ik ben blijkbaar weer iets te vrolijk bezig want ik knal tegen een bord op en val om. Ik kijk even verbaasd op en lig dan helemaal in een deuk. Dit is zo'n actie voor Eliza.

    Jason
    Ik ren achter Rossella en Liam aan. Rossella zit op zijn rug en hij speelt het geweldige ongeëvenaarde paard. Fack hoe ken ik dat woord? Dat hoor ik niet te kennen. Ik spring achter Liam aan over het muurtje. 'Wacht ff op mij!'


    Remember to be ridiculous.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Violet
    'Gaat wel. Ze zijn niet slecht, maar wij zijn beter,' zei Marylinn grijnzend. Ik knikte even. 'Dat is helemaal waar,' zei ik grijnzend. Ik kon niet ontkennen dat iedereen hier op hoog niveau danste. Dit zouden nog wel eens hele interessante weken kunnen worden. Ik stapte het hotel binnen en keek even rond, hier kon ik wel aan wennen.

    [Ehm, wat jullie leuker vinden. Ik denk dat een meidenzaal met crewleden door elkaar heen en een jongenszaal met crewleden door elkaar heen wel voor drama zorgt. :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:

    Lemmiwinks schreef:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Dus, wat vinden jullie van de andere crews?" Vraagt Violet aan Marylinn en mij. "Gaat wel" gniffelde Mary. "Ze zijn niet slecht, maar wij zijn beter" Zegt ze voor de tweede keer vandaag. Ik grinnik even, want dat was precies hetzelfde antwoord als wat ze mij gaf. "Dat is helemaal waar" Zegt Violet grijnzend. "Morgen krijgen we alles te zien," Zeg ik glimlachend, terwijl ik het hotel in loop. "Oke, laat dat alles maar weg, dat klinkt nogal.. fout" Zeg ik er lachend achteraan, als ik door heb wat ik heb gezegd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'