• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [abo]

    Rossella.

    Een zucht verlaat mijn mond, als we dan eindelijk te horen krijgen dat we er bijna zijn. Ik heb dan wel afscheid moeten nemen van mijn zus en vader, maar dat heb ik wel vaker gedaan. En trouwens, het is maar voor een paar weken. Zolang kan ik ze wel missen. En natuurlijk word het hier super gezellig met al mijn mede crewleden. Dit word echt een tijd die ik niet snel zal vergeten.
    "Jason," Roep ik door de bus, want ik weet gewoon dat hij nu al staat te stuiteren, omdat hij weet dat we er bijna zijn. Zelf maakt mijn hart ook een sprongetje. Ik ben zo nieuwsgierig naar wat er de aankomende weken zal gaan gebeuren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    >Mijn topics (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Note||Shakers
    'Ja Rossel?' Vraag ik terwijl ik op mijn plek stuiter.
    Mijn telefoon gaat af en ik zie dt ik een van zeldzame sms'jes van mijn vader heb gekregen.

    Hi Jason, ben je al aangekomen? Wat je ook doet kijk uit met die dansmeiden, ik vertrouw ze niet. Timmothy.

    Ik zucht, mijn vader heeft altijd wel iets op mij en mijn vrienden aan te merken. Ik mag hem niet en gelukkig zie ik hem ook maar zelden en als hij er is wisselen we amper een woord, hooguit of de ander de jam aan wilt geven.


    Remember to be ridiculous.

    Violet
    Ik tikte zachtjes met mijn hand op en neer op mijn been. Als ik moet wachten, kan ik nooit stilzitten. Ik kijk even uit het raam wanneer ik hoor dat we er bijna zijn. 'Eindelijk,' zeg ik enthousiast. Ik begin nu nog meer met mijn hand te tikken. Ik heb hier zo erg zin in. Dansen is nu eenmaal wat ik het liefste doe, en met onze geweldige crew, weet ik zeker dat dit helemaal super gaat worden.

    Cybele schreef:
    [mijn topics ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Artemis Eliza Autumn Wood||Heartbeats
    Ik kan niet wachten tot we er zijn. De andere twee crews heten volgens mij Shooters en Shakers. Ik vraag me af waar die namen vandaan komen. Heartbeat is bij ons toepasselijk want zouden wij allemaal nog in leven zijn zonder het dansen? Zouden we dood zijn of geïsoleerd? Waar zou ik zijn zonder het dansen? Zonder Bonnie? Zou ik dan op straat zwerven, als een dief of hoer werken? Of was ik dan bij oma gebleven? Wie zou het weten? 'Hoe laat is het Lynn?' Vraag ik mijn vriendin.


    Remember to be ridiculous.

    Alison
    Ik keek uit het raam en deed mijn oortjes in. Ik was zenuwachtig, verward en toch blij tegelijk. Zachtjes zing ik mee met de lyrics, ik was bang dat iemand het zou horen. Dansen is heel belangrijk, maar zo belangrijk dat ik dít ga doen? Het is lastig voor me om vriendschappen te sluiten, maar ruzie met de andere crew is klote.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rossella.

    "Ja, Rossel?" Vraagt hij dan. "We zijn er bijna!" Roep ik lachend, maar van binnen vol zenuwen, naar hem toe. Ik sta op van mijn plek en loop een stukje door naar achter waar ik naast Jason ga zitten.
    "Een berichtje van je stille aanbidder?" Zeg ik geheimzinnig en wiebel even met mijn wenkbrauw, als ik hem met zijn mobiel in zijn hand zie zitten.

    Sven.

    "Eindelijk" Zegt Violet enthousiast. Ik kijk op van het beeldscherm van mijn Ipod en laat mijn ogen even rond glijden. We zijn er dus bijna hé?
    "Ben je ons nu al zat?" Vraag ik aan haar met een lichte grijns op mijn gezicht. Natuurlijk kennen we elkaar al langer dan vandaag en ze weten vast ook wel dat ik nou eenmaal van droge en sarcastische opmerkingen hou.
    Ik grinnik even en laat mijn ogen dan weer op het beeldscherm van mijn Ipod rusten.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Violet
    'Ben je ons nu al zat?' vraagt Sven met een lichte grijns. Ik grinnik even en knik dan. Ik ken Sven langer dan vandaag en ik ben er dus al achter dat meespelen het beste effect heeft. 'Ja en vooral jou,' zeg ik grinnikend. Maar natuurlijk maak ik een grapje, ik zou echt niet zonder hun kunnen. 'Joking,' zeg ik er daarna achteraan.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:47 ]

    Jason Note||Shakers
    'Nee een van de sms'jes die m'n pa af en toe stuurt,' zeg ik als Rossella naast me komt zitten, iedereen weet dat ik en m'n vader amper contact hebben, het is de reden dat ik dans. 'Ik ben benieuwd naar de andere crews, jij?'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Nee een van de sms'jes die m'n pa af en toe stuurt" Zegt hij. Ik knik even en kijk naar de grond. Hij heeft tenminste contact. Ik heb nooit contact met mijn moeder en nog amper met mijn broer. "Ik ben benieuwd naar de andere crews, jij?" Veranderd hij van onderwerp, waar ik hem best wel dankbaar voor ben, want ik denk niet dat ook hij er zin in had om over te praten.
    Ik kijk op. "Ja, zeker" Zeg ik nu vrolijk en knik hevig.

    Sven.

    Ze grinnikt even en knikt dan. "Ja, en vooral jou" Zegt ze grinnikend. Ik maak een 'puh' geluidje en wendt mijn blik af van mijn Ipod. "Joking" Zegt ze erachteraan. "Jaja," Zeg ik en knik even met mijn hoofd. Mijn ogen worden groot, als ik een grote poort in de verte zie staan. "O my god" Zeg ik nogal meisjes-achtig en wijs naar de poort. Daarna kijk ik al mijn mede crewleden even aan en glimlach dan. Ja, ik weet het ik ben gek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Note||Shakers
    Rossella antwoordt instemmend. Over onze families spreken we in de crew maar weinig. Bij de meeste is er amper tot geen contact, van Rafeals voorgeschiedenis weten we eigenlijk niets en dan is Liam de enige waarvan we weten dat hij het niet al te kut heeft gehad. 'Zouden daar ook ongeveer evenveel jongens als meiden zitten?' Vraag ik me hardop af. 'Hoe groot zouden ze eigenlijk zijn?'


    Remember to be ridiculous.

    Violet
    Ik zie dat Sven naar een grote poort wijst. Meteen richt iedereen zich erop. We waren er nu echt bijna. 'Zouden we de eerste zijn? Ik hoop het wel,' zeg ik dan. Er zouden ook nog 2 andere crews komen, dat was dan weer wat minder als je het mij vroeg. Ik had het leuker gevonden als we alleen met onze crew zouden zijn. Maarja zo erg was het nu ook weer niet.