• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Violet
    'Morgen krijgen we alles te zien,' zegt Sven dan lachend. 'Oke, laat dat alles maar weg, dat klinkt nogal.. fout,' zegt Sven dan als hij door heeft wat hij gezegd heeft. Ik grinnik even. Ik loop de trap op richting de slaapzalen. De meisjes en jongens lagen gescheiden. Maar we lagen dus wel bij de andere crews. Ik was benieuwd hoe dat zou gaan.

    Summer

    Ik keek even rond en mijn blik bleef hangen bij Alison die iets verder op stond. Ik zette mijn muziek uit en liep naar haar toe. "Heey " zei ik vrolijk toen ik naast haar stond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    Ik lachtte even door de opmerking van Sven. ''Waarom mogen de jongens en meisjes gewoon niet bij elkaar'' mopperde ik. Dat beviel me dus niet helemaal. ''Goed, waar zijn de slaapzalen van de meisjes?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alison
    "Ben jij niet van de Shakers?" vroeg ik verbaasd en kreeg een diepe frons bij mijn voorhoofd.
    Ach ja, het kan vast geen kwaad. Waarom ook niet? Vriendschap sluiten is soms het beste.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sven.

    Violet grinnikt even, waarna we met zijn drieën de trap oplopen. "Waarom mogen de jongens en meisjes gewoon niet bij elkaar?" Mopperde Marylinn, nadat ze even lachtte om mijn opmerking. "Tja, ik heb geen idee. Ik kom wel een nachtkusje brengen" Zeg ik lachend. "Doeg, waar zijn de slaapzalen van de meisjes?" Vraagt Marylinn dan. "Ik heb geen idee, ik ga vast op zoek naar onze slaapzalen" Zeg ik en loop dan de hoek om. "Gevonden" Mompel ik, waarna ik een grote zaal in loop waar stapelbedden staan. Ownee, ook nog die rotdingen. Daar kan je toch niet op slapen? Ik zal mijn voordeel dan maar snel pakken en er eentje uitzoeken, voordat de andere jongens komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Ben jij niet van de Shakers?" vroeg ze verbaasd
    "Ja klopt " zei ik twijfelend en haalde een flesje water ujit mijn tas. Het was echt warm, maar beter de warmte dan dat het regent.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    Ik haalde een flesje Fiji-water uit mijn tas en na een slok.
    "Ik wil wel de rest van jouw crew ontmoeten," zei ik licht-vrolijk.
    Dat wilde ik echt, ondanks de wedstrijd, kunnen we toch wel vrienden zijn?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 18:53 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam

    "Wist ik toch" zei ik grijnsend. Ik liet haar van mijn rug afvallen en ging achter haar staan. "Goed, nu is het mijn beurt, pas op".

    Rafael William Pearce
    Ik kijk even naar mijn crewleden en zie dat Rossella en Liam druk bezig zijn met elkaar en dat Summer praat met iemand van Heartbeat, tenminste volgens mij. Ik trek even mijn wenkbrauwen op maar ik zeg er niks van. Dan loop ik maar naar het busje en trek mijn koffers uit de grote stapel. Met gemak til ik ze op waarna ik richting het hotel loop. Het gebouw ziet er wel redelijk uit. Alleen jammer dat we op een zaal moeten slapen met de andere jongens. Als ik de jongenszaal in loop zie ik dat er stapelbedden staan. Dan valt mijn blik op de jongen die er al staat. Ik knik kort naar hem waarna ik mijn koffer op één van de bovenste bedden gooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn Noah Carter

    ''Ik kom je wel een nachtkusje brengen'' zei Sven, maar voordat ik antwoord kon geven was hij al weg. ''Daar hou ik hem aan'' mompelde ik. Van mij mocht hij, zo slecht zag hij er niet uit. ''Misschien daar'' zei ik tegen Violet, terwijl ik naar twee grote deuren wees. Ik liep er naartoe, en liep naar binnen. Een grote zaal met vele bedden was te zien, en ik grijnsde. Ik snelde naar het grote bed bij het raam, en plofte erop. ''Het beste bed is voor mij'' gniffelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Ik wil wel de rest van jouw crew ontmoeten," zei ze licht-vrolijk
    "Echt?" vroeg ik licht verbaasd maar kreeg erna toch een glimlach op mijn gezicht. Ik kon niet tegen ruzies. "Ik ben trouwens Summer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@DracoMalfoyx en @Lemmiwinks no offence maar is het niet saai als ze elkaar gelijk al aardig vinden...?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alison
    "Echt," zei ik. "Ik ben trouwens Ali, nou ja zo noemen de meeste me, mijn echte naam is Alison."
    Ik kon niet tegen ruzies, ik was daarom meestal degene die de vrede probeerde laten terug te keren. Ik glimlachte, Summer lijkt me wel het type dat net zoals mij is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James

    Ik keek even rond en zag dat de helft al was vertrokken "Ik ga mijn koffers zoeken" zei ik tegen Benjamin. Nu zouden er nog niet heel veel mensen zijn. En zette mijn muziek weer uit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    "Goed idee, ik ga mee" zei ik waarna ik mijn iPod uitzette en wegstak. Ik liep met hem mee maar dan naar mijn auto. Ik deed de koffer open en haalde mijn koffers eruit. Zo liep ik weer naar James en wachtte tot hij zijn koffers had.