• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Sorry. Er was niets anders."
    Ik grinnik even en kijk haar aan.
    "Maar nu ben ik er om je te entertainen. Ik zal Snooki zijn."
    Lachend druk ik een kus op haar wang.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Maar nu ben ik er om je te entertainen. Ik zal Snooki zijn."
    Walgend schud ik mijn hoofd en druk ik de televisie uit. Ik voel zijn lippen op mijn wang.
    "Wees jij nou maar lekker jezelf," grinnik ik zachtjes en ik druk een kus op zijn neus.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Wees jij nou maar lekker jezelf."
    Ik trek haar lachend tegen me aan.
    "Ik hoopte al dat je dat zou zeggen."
    Met fonkelende ogen kijk ik haar aan en druk mijn lippen op de hare.

Donna

"Ik hoopte al dat je dat zou zeggen."
    Lachend beantwoord ik zijn zoen. Mijn handen verstrengel ik in zijn haren. Met lachende ogen kijk ik hem aan. Ik ben werkelijk gek op je.

Jeremy

Ik kijk vrolijk in haar lachende ogen en druk een kus op haar voorhoofd.
    "Soms wil ik toch weten wat er zich in dat kopje van jou afspeelt."
    Ik grinnik en trek haar tegen me aan. Zacht druk ik mijn lippen op de hare.

Donna

"Soms wil ik toch weten wat er zich in dat kopje van jou afspeelt."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dat blijft in mijn hoofd."
    Ik voel zijn lippen weer zachtjes op de mijne. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn wang en beantwoord langzaam zijn zoen.

[Laatste keer voor Elise.]
    Michael

"Weet ik. Het spijt me."
    Ik knik zachtjes.
    "Weet ik," fluister ik zachtjes en druk een klein kusje op haar voorhoofd. Voorzichtig laat ik haar weer los. De woede en machteloosheid giert nog steeds door mijn lichaam. Met ingehouden adem loop ik naar de keuken en sla hard op het granieten aanrecht. Mijn hand klopt enorm maar het gevoel wat deze sla gaf is geweldig. Alsof alles voor even uit mijn lichaam was. Ik ga op het aanrecht zitten en houd mijn hand onder de koude kraan. Langzaam aan trek het kloppende gevoel weg.

Jeremy

"Dat blijft in mijn hoofd."
    Ik lach tegen haar lippen aan.
    "Awh, wat jammer."
    Ik kus haar plagerig.
    "Grapje, lieverd."

Donna

"Awh, wat jammer."
    Ik trek één wenkbrauw omhoog.
    "Grapje, lieverd."
    Met een klein lachje druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ik had het je toch nooit verteld," grinnik ik.

Jeremy

"Ik had het je toch nooit verteld."
    Ik glimlach en streel zacht over haar wang.
    "En dat waardeer ik."
    Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.

Donna

"En dat waardeer ik."
    Ik voel zijn lippen weer op de mijne. Zachtjes giechel ik en ik vlei mezelf tegen hem aan. Onze vingers verstrengel ik met elkaar en kijk hem gelukkig aan.

Charlotte

"Weet ik," fluistert hij zachtjes. Het contrast met wat hij daarna doet is erg groot. Ik schrik als ik zijn vuist op het aanrecht hoor neerkomen, hoewel ik het had zien aankomen. Ik hoor een kraan lopen en besluit hem even te laten. Als ik één ding geleerd heb over Michael dan is het dat ik hem nergens toe moet proberen overhalen, dat hij zelf wel zegt wat hem dwars zit als hij er aan toe is. Hoewel ik het wel kan raden wat er nu aan de hand is. Ik breng mijn hand naar mijn hals om met mijn moeder's kettinkje te spelen alleen om te beseffen dat ik het aan hem gegeven heb. Ik glimlach kleintjes en speel dan maar met het kruisje. Ondertussen beginnen er weer vragen door mijn hoofd te spoken over dingen die de priester me verteld heeft. Ik twijfel, aarzel en twijfel nog een keer. Voorzichtig sta ik op en ga naar Michael, ik hou ietwat afstand.
    "Zal ik je even alleen laten, een ommetje maken?" vraag ik zacht.

[Gosh, guys, ik weet het. Ik ben gewoon even de inspiratie kwijt voor dit topic. Het is een beetje hetzelfde steeds, Michael en Charlotte maken ruzie, Kyle en Irial kunnen elkaar niet missen en nou nee over Arion en Mary kan ik niet echt iets zeggen. Ik ga even op zoek naar de andere twee laatste posts.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Arion

"Meen je dat? Zou ze dat echt doen? Ik zal mijn best doen een zo lief mogelijke puppy te kiezen. Nu zien dat ik jou geen leiband aandoe."
    Ik grinnik wanneer ze me een kusje op de wang geeft.
    "Vergelijk je me nou met een hond?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. Als wraak laat ik haar vallen om haar op het laatste moment weer terug op te vangen. "Sorry, gladde poten," grijns ik.
    Het is vreemd hoe snel ik mijn woede van net vergeten ben, normaal lukt me dat niet zo snel.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Vergelijk je me nou met een hond?"
    Ik schud lachend mijn hoofd en gil wanneer hij me bijna laat vallen.
    "Sorry, gladde poten."
    Ik geef hem een speelse mep.
    "Doe dat nooit meer, dat was echt eng."
    Mijn hart gaat wild tekeer van het schrikken.
    "En ik bedoelde dat je bijna een even hoge aaibaarheidsfactor hebt, en van die mooie ogen, en je ziet er zo lief uit..."
    Giechelend kijk ik hem aan.

Irial

Wanneer ik Kyle naar me zie glimlachen doe ik automatisch hetzelfde.
    "Zullen we anders maar gaan douchen?" Ik ril even wanneer ik zijn warme hand op mijn wang voel. "En daarna eten, ik heb hongerrr."
    Ik trek hem mopperend dichter tegen me aan.
    "Hmmmm, nog vijf minuutjes," zucht ik. "Ik leid je wel af."
    Ik druk een paar kusjes op zijn lippen en kijk hem aan om te zien of het enig effect heeft. Ik kan het niet laten een beetje te grijnzen.