• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mag ik een Quote van Levi en Lilly?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Ik zal het nooit doen. Ik zweer het."
    Grinnikend kus ik haar terug en leg mijn arm om haar heen.
    "Mijn lieve, lieve Donna."
    Ik wrijf zachtjes over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mijn lieve, lieve Donna"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Jaa?"
    Ik kijk hem lachend in zijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jaa?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Niets, helemaal niets."
    Ik druk zacht een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Niets, helemaal niets."
    Lachend ontvang ik zijn kusje en haal ik mijn handen door mijn haren. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd. Achter me hoor ik de kleine kindjes gillen en rondjes rennen. Ik probeer de te negeren maar het lukt niet echt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ga je mee?"
    Ik plaats mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Zijn we even rustig alleen."
    Glimlachend ga ik met mijn hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ga je mee? Zijn we even rustig alleen."
    Lachend kijk ik hem aan en knik zachtjes.
    "Ja."
    Lachend sta ik op en trek hem uit zijn stoel. Ik druk een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja."
    Ik leg mijn armen om haar middel en rek de kus een beetje. Ik verstrengel onze vingers en neem haar mee terug naar binnen.
    "Heb je nog iets nodig?" vraag ik, en kijk haar verliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heb je nog iets nodig?"
    "Jou," grinnik ik zachtjes.
    "En kleding."
    Lachend trek ik hem mee naar boven en open daar een tas. Snel gooi ik er wat kleding, schoenen en toiletspullen. Met een klein lachje kijk ik hem aan.
    "Klaar."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Jou. En kleding."
    Ik word mee naar boven gelopen en kijk geamuseerd toe hoe ze een tas inpakt.
    "Ik wilde alleen thuis even van kleren veranderen, maar we gaan blijkbaar op vakantie?"
    Ik sla mijn armen over elkaar heen en leun tegen de deurpost.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik wilde alleen thuis even van kleren veranderen, maar we gaan blijkbaar op vakantie?"
    Grinnikend kijk ik hoe hij nonchalant tegen de deurpost aan leunt.
    "Je weet nooit waar we belanden," grap ik en ik druk een kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je weet nooit waat we belanden."
    Ik grinnik en trek haar tegen me aan.
    "Heb je plannen om te verdwalen, dan?"
    Ik neem haar hand in de mijne en neem haar mee naar beneden, nadat ik haar tas heb overgenomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heb je plannen om te verdwalen, dan?"
    Ik grinnik zachtjes en laat hem mijn tas overnemen.
    "Je weet het nooit," lach ik en ik leid hem mijn huis uit. Onderweg zeg ik mijn moeder nog even gedag en sluit de deur achter me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je weet het nooit."
    Ik zeg haar moeder gedag en haak mijn arm in de hare.
    "De enige plek waar ik met jou zou kunnen verdwalen is tussen de lakens," zeg ik plagerig terwijl we naar het bushokje lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "De enige plek waar ik met jou zou kunnen verdwalen is tussen de lakens."
    Ik lach hardop.
    "Over-sekst, dat ben jij," grinnik ik zachtjes.
    Ik ga op en bankje bij de bus zitten en trek hem naast me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."