• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik keek de bunker uit met mijn pijlen en boog in mijn hand, ik schiet op een van de Raptors, in de hoop ze weg te krijgen, zodat ik naar terra Nova terug kon...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Amy - Lee Jennis
    Ik had het hier nu aardig onder controle, maar dit leek wel een heel FREAKING nest te zijn. Ik schrok me dood toen de kogels op waren waardoor ik snel de boom in klom waar ik met mijn commando begon te schieten. In mijn commando zat meer druk en waren de kogels dus sneller. Toen de Raptors eindelijk door hadden dat ze het niet gingen redden namen ze de dode sixers mee en vertrokken waardoor ik veili uit de boom kon. Ik laade mijn Commando opnieuw en hield hem goed geschud. Ik herinnerde me plotseling wat. Iedereen die naar buiten ging had piepers. April kom weg hier sixers zijn niet veilig Raptors zijn eindelijk weg. Ik sta buiten neem Teddy en Madeline mee jullie moeten hier echt weg stuurde ik via de pieper naar April. Ikzelf zat nu weer in een boom zodat de veldvechters me niet zouden zien. Want dit was en bleef vijandig gebied.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Amy-Lees stem haalde me uit een vreemde soort verwarring, de raptors waren weg, blijkbaar maakten vele kleintjes toch groot werk. Ik wou wel luisteren, maar ging op zoek naar Madelina. Ik haastte me naar Amy, in de hoop dat ze daar wel was. Ik voelde een enorme buil op mijn voorhoofd opzetten en kromp ineen bij het aanraken van mijn onderste oogkas, daar begon zich vast een blauwe ring rond mijn linkeroog te vormen. Ik klom de boom in waar de schoten uitgekomen waren. 'Amy, we moeten hier nu weg, waar zijn Maddy en Teddy?' vroeg ik angstig, ik was een verpleegster, geen militaire, ik hield gewoon van showwapens waarmee ik kon mikken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Kan iemand me even zeggen wie waar is op dit moment? Ik weet niet eens waar mijn personage is(no_chears)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ehm, Mary is in de boomhut om verband te halen voor Dave, Amy zit geloof ik in de boom en April is daar nu ook naartoe gegaan.. Verder weet ik het ook allemaal niet meer :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Vanessa werkt nog in de winkel. Jarmo loopt buiten rond en Seth die zwaait vanaf zijn huis naar Peyton haha. ]

    Peyton

    Terwijl ik naar huis wandel trap ik tegen een keitje aan. Het praten met Jarmo heeft me aan het denken gezet. Ik heb er dan wel voor gezorgd dat mijn ouders een oude dag zonder geldzorgen kunnen hebben, maar in ruil daarvoor moeten ze nu wel hun enige zoon missen, het kind waar ze zo lang naar verlangd en op gewacht hebben. Misschien kan ik over een paar jaar even terug naar de toekomst keren om te kijken hoe het met hen gaat. Ik kijk een beetje rond om wat afleiding te zoeken en zie een jongeman naar me zwaaien. Ik wuif terug, hoewel ik er geen idee van heb wie hij is. Ik kom ook zo weinig buiten, ben constant aan het werk. Over werk gesproken, ik moet dringend verder doen als ik mijn belofte aan April wil nakomen en naar de bar wil gaan vanavond. Op een drafje loop ik naar huis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth Nino Parker

    Hij zwaai terug en ik loop terug naar binnen om mijn haar met de
    handdoek verder droog te wrijven. Als ik daar mee klaar ben werk ik
    het met wat gell bij en loop dan naar buiten toe.

    Assassin schreef:
    [Okaay. Moet ik nog iets weten voor Mallory? Ze was volgens mij gewoon ergens in Terra Nova aan het roken.]


    [Okee, ik was ook ergens rond aan het lopen, kan ik wel tegen Mallory oplopen ofzo :p zie de post hieronder dus(a)]



    Seyenna Mayfield.

    Met een tas gevuld met fruit liep ik door Terra Nova heen. Ik rammelde met mijn hand tussen de vruchten door en pakte er een appel tussenuit. Ik nam net een hap toen ik tegen iets massiefs opbotste.
    Van schrik liet ik bijna de tas uit mijn handen vallen, maar ik kon nog net staande blijven en de tas rond mijn vingers klemmen.
    'Aaah!'
    Een doordringende rookwalm drong mijn neusgaten door. Toen ik opkeek, zag ik een blond meisje met een rokende sigaret tussen haar lippen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 12:36 ]

    Mallory Tracy

    Ik was klaar voor vandaag en liep op mijn gemak naar huis, terwijl ik sigaretje opstak. Ik genoot van de zon die op mijn huid scheen en wachtte nog eventjes voordat ik naar binnen ging, gewoon om te genieten, aangezien ik er toch niet bruin van werd. De zon zou toch niet meer zo lang schijnen voor vandaag. Ik stond voor mijn huis en keek om me heen. Ik hoorde nog vogels zingen en glimlachend sloot ik mijn ogen. Ineens botste er iemand tegen mij op waardoor ik op keek.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 12:33 ]


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    'Oeps, sorry!' Hoe ik ook mijn best deed om alles vast te houden: mijn appel slaagde er toch in om op de grond te vallen.
    'He shit,' knorde ik. Ik bukte om hem op te pakken, maar er kleefde zoveel zand aan dat ik hem achteloos over mijn schouder heen gooide.

    Mallory Tracy

    Het meisje bood haar excuses aan en ik glimlachte. "Rustig, het geeft niet hoor." zei ik vriendelijk tegen haar. Ze gooide de appel die op de grond was gevallen over haar schouder heen. "Ook op weg naar huis?" vroeg ik aan haar toen ik naar haar tas keek.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ze schonk me een vriendelijke glimlach die me onmiddellijk een stuk vrolijker deed voelen.
    'Ook op weg naar huis?' vroeg ze en ze wierp een blik op mijn tas.
    Ik knikte. 'Ik ben gezond bezig geloof ik.' Ik opende mijn tas en liet de inhoud zien. 'Fruit en.. fruit.' Ik grijnsde.
    'Ik ben Seyenna.' Ik stak mijn hand naar haar uit.

    [Mason is bij Madeline.:)]
    Amy - Lee Jennis
    Je kom zien aan haar dat ze geen militaire was en alleen maar met wapens vocht als het moest. Wat had je aan een pijl en boog bij dinosaurussen?! 'Madeline is volgens mij bij hun baas die Mason ofzoiets en Teddy is ook in de bunker we moeten ze eruit zien te halen, maar ik heb nog maar 100 kogels.' Zeg ik peinzend. 'Ik heb nog rookbommen, maar dat is schadelijk voor Madeline en kan haar groei belemeren.' Ga ik verder. Ik zucht en begin te denken. Wat kon ik doen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mallory Tracy

    Ze liet me de inhoud van haar tas zien. "Fruit en... fruit." zei ze. Ik grinnikte. "Kan toch geen kwaad." Daarna stak ze haar hand uit en stelde ze zich voor. "Ik ben Seyenna." Ik nam haar hand aan. "Ik ben Mallory." glimlachte ik. "Ik woon trouwens hier." Ik wees met mijn duim naar het huis achter ons. "Woon jij hier ook in de buurt?"


    Your make-up is terrible