• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    De grijns op mijn gezicht was nog niet verdwenen. ''Madeline is een slim meisje'' zei ik. ''En ik laat me niet zo snel commanderen'' siste ik er nog achteraan. Ik liep nog verder naar voren, waardoor er nog maar een tiental centimeters verwijderd waren. Hoe dichterbij ik kwam, hoe minder goed ze haar boog kon gebruiken, waardoor ze geen enkele kans meer had.. Ik was niet dom, verre van dat, mensen onderschatte me alleen altijd.
    ''Er gaat hier niet worden geschoten.'' werd er van achter geroepen, en ik gromde. ''Zelfverdediging Mason, daar is niks mis mee'' zei ik, half tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Oh, dus ze wou de pijn liever rechtstreek van mijn hand in haar lichaam? Ook goed, misschien had het zelfs een beter effect, want net stond ze ook al redelijk dicht...
    'Madeline? Kom je terug naar huis? Ik kwam je zoeken omdat Jayden naar je op zoek leek!' schreeuwde in naar het kind, mijn tegenstandster geen seconde uit het oog verliezend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jade Skyler Bright
    Ik had Madeline's ouders gezworen om voor haar te zorgen en ik schoot een kogel net boven haar tussen dee hand van die man en Madeline in. Hij zou haar niet aanraken. Nooit van mijn motherfocking life. Een beetje mijn nichtje (dat weet alleen Jade) Bijna aanraken!? Wie dacht hij. Dat hij was Sinterklaas?! Hij stond voor haar en ik schoot nog een kogel. Hij ging mooi achteruit.

    Madeline Claire Prec
    'Ik wil niets.' Zei ik standvastig. 'Ik wil dat niemand ruzie heeft.' Zeg ik uiteindelijk tot ik een kogel hoor afgaaan en zand vlak voor mij omhoog zag stuiven. Net voor Mason. Nog een schot klonk en door het gebrul ban dino's en de echo kon je niet horen waar het vandaan kwam. Ik deed een stapje achteruit dichter bij Rino. Ik keek toch nog eens goed naar de littekens. 'Dan heeft u wel Vleeseters geprobeerd te bestuderen. Planteneters doen dat niet.' Zeg ik standvastig.
    Op de vraag die April vroeg kon ik eigelijk geen nee zeggen. Ik wou dolgraag naar Jayden toe. Heeeeeel erg graag zelfs. Ik zuchte en dacht even na omdat ik bang was als ik weg zou gaan er misschien wel geschoten werd.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ik keek naar de bezorgde, maar woedende uitdrukking van het meisje, en net toen ik mijn mond opentrok om iets te zeggen klonk er een schot. Van de schrik sprong ik een klein stukje de lucht in, maar hervatte me snel. Ik was niet onder de indruk van het tweede schot, en keek sluw om me heen, waar kwam het vandaan? Ik bleef het meisje in de gaten houden in mijn ooghoeken. ''Jason! Dave!'' brulde ik, en de twee kwamen aangestormd. ''Onderzoek het bos'' commandeerde ik hen, en op een drafje liepen ze richting de bomen.

    [ahahhaa ik was die twee bijna vergeten :'DD]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mag ik bijvoorbeeld wel James en Dave vermoorden? <3]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Awwww :'D Is ernstig verwonden ook goed? Hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik laat Dave wel in leven >: )]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [En lieve Jason dan? D:]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Jeesh, kind, heeft iemand je ooit al eens verteld dat je irritant bent?' vroeg ik aan Mary, ik kende haar nog van toen ze wel nog bij Terra Nova hoorde.
    De knal had me de kans gegeven om mijn arm achter mijn rug te brengen, niets meer niets minder...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Verwonden en kidnappen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oké ik ga eventjes geweld gebruiken tegen Aprilynne, alleen niks ernstigs ofzo. Mag toch wel? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy-Lee Jennis
    Twee jongens doorzuchten de bomen en ik pakte mijn revolver. Ik liet me langzaam zakken tot de grond en kwam achter de jongens. Ze waren al te dip in het bos om ons te ien. Een jongen(james Keek achterom wat hij niet had moeten doen en ik schoot raak in zijn hoofd. Bloederig viel hij dood neer op de grond. De andere jongen liep op me af en stompte me hard op mijn schouder. Door de kracht die vrij kwam viel ik hard op de grond, maar tackelde ik hem waarna ik mijn revolver pak en hem in zijn schouder schiet. Een angstige kreet van pijn komt uit zijn momd. Ik til hem op en zo te voelen heeft hij een gebroken schouder en gooi hem op het pad waar ze hem kunnen zien. Ik loop een eind terug en klim in die verdomde boom om nog is op dat wijf die ze stuurde te schieten. Ik richte precies op haar voeten. Als ze die niet zou bewegen zou ze geraakt worden. Ik keek op naar de jongen die nu half opstond en wankelde terwijl hij zijn schouder vastpakte om de pijn te laten beheersen. Op dat moment zag ik een aantal Raptors uit de bossen komen. De jongen was nu ongeveer halve wegen, maar die raptors waren ongelovelijk snel. Ik zag Madeline omdraaien en ze keek over rino heen. Ze begon te trillen. 'Rap.. raptors!!' Riep ze bang uit.

    [Ik was te lui om maddie te besturen dus deed ik dat met Jade.]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    'Jeesh, kind, heeft iemand je ooit al eens verteld dat je irritant bent?' zei het meisje. Ik kon me goed inhouden, maar nu vráagt ze er gewoon om. ''Ik ben écht helemaal klaar met jou'' siste ik, en ik gaf haar een vuistslag in het gezicht. Net toen ik erop door wou gaan, klonk er een schot. En nog éen. Ik herkende de stem van Dave, die een pijnlijke kreet slaakte. ''Shit, die kunnen ook nooit iets zelf doen'' vloekte ik, en rende richting het bos. Ik keek even om me heen, en zag Dave wankelen. Ik wou er op af lopen, maar Dave hield me tegen. ''Nee.. Boom'' mompelde hij, en vluchtig keek ik in de bomen. De zon reflecteerde het metaal van een geweer, en ik hoorde geluid waardoor de persoon werd afgeleid.. Ik nam mijn kans en rende naar hem toe. ''Idioot'' mompelde ik, en gooide hem over mijn schouder. Ik kreunde even pijnlijk van het enorme gewicht, maar liep toen richting de boomhut. ''Raptors!'' hoorde ik iemand roepen, en zonder achterom te kijken versnelde ik mijn tempo.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Woesh jullie schrijven snel :') Kan iemand me even bijbenen want ik was gaan eten. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Blauw ook, buil, armwonde of klap op het hoofd alsjeblieft! Het moet er een beetje cool uitzien!]
    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Raptors?' Ik keek verward om me heen, nu was ik in het nadeel, anders waren we misschien allemaal morsdood.
    Ik kreeg een klap op mijn hoofd, het deed verschrikkelijk veel pijn, maar ik leefde nog, zag maar een paar zwarte vlekken en zag dat Mary weg was.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:18 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...