• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.

• Rollen •

•Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

- Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

- HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

- Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19

•Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

- Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

- Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24

-Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

•Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

- Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

- Maitresse --> Mason Daniels - 30

- HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22

Regels:

- 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.

Het rollentopic
    Speeltopic 1

Bedankt Griphook voor de prachtige cover

[ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Marilynn 'Mary' Leah Roux

''Fuck!'' riep ik, toen ik de pas van de Raptors hoorde. ''Dave! Je bent zwaar!'' mompelde ik. Een luide brul liet me schrikken. Ik strompelde vooruit, maar sneller dan dit kon ik echt niet.

[Eh.. Mary heeft April geslagen, JASON IS DOOD D:, Dave heeft een schotwond in zijn schouder, -door Amy-Lee allemaal trouwens-, en er zijn Raptors :'D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Teddy White - Botaniste
    Ik was als versteend. Er werd geschoten, geschreeuwd, ik snapte er niets meer van.
    'Raptors!' Werd er ineens geschreeuwd. Ik keek om me heen. Waar waren ze, wat gebeurde er? Er was heel wat verwarring veroorzaakt want ook een paar Sixes keken om zich heen.

Cookies!

Amy-Lee Jennis
    Ik keek hoe de Raptors het meisje en de gewonde jongen begonnen in te halen. Ik zou het graag zien hoe ze verscheurd werden, maar Maddy was erbij. Ik richte goed op de dichtbijzijnde Raptor en schoot hem door zijn snuit. Ik keek over het pad en zag dat steedsmeer Raptors kwamen. Zo te tellen waren het er minimaal 15. Ik schrok op toen er een paar onder mijn boom stomden en probeerde omhoog te klimmen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Een raptor haalde me bijna in, maar werd vertraagd door een schot in zijn neus. Ik schonk er geen verdere aandacht aan, en strompelde verder. ''Waar is Jason?'' vroeg ik aan Dave, die kreunde van de pijn. Hij schudde zijn hoofd, waardoor ik genoeg wist. Geweldig, nu hebben die losers één van onze beste leerlingen afgeslacht. Hier gingen ze voor boeten, dat stond vast.

Aprilynne Stone, verpleegster

De Raptors waren dan wel afgewend, maar Mary kon Dave nooit meer redden. Ik schreeuwde in mijn hoofd, maar ik schoot hem te hulp, ik was een verpleegster in hart en nieren... Had ik al vermeld dat ik ook gestoord was? Ik schoot mijn pijlen in de Raptor, hij keek verward om zich heen.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Een andere Raptor werd afgeleid door een paar pijlen, en ik wierp een vluchtige blik achterom. Het was het meisje wat ik zojuist een blauw oog had geslagen, ik vroeg af waarom ze me hielp.. Inmiddels had ik de boomhut bijna bereikt, maar ik moest Dave ook nog boven krijgen. Pijnzend dacht ik na. Hoe ging ik dit voor elkaar krijgen?

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:32 ]

Seth Nino Parker

De training was afgelopen en ik liep nu naar huis. Ik had het warm en wilde maar al te graag een warme douche. Terwijl ik naar huis loop zie ik een jongen en een klein jongetje met elkaar praten. Thuis aangekomen spring ik onder de douche.

Peyton

"Waar zijn jou papa en mama? Mijn mama maakt kleren met Vanessa maar ik weet niet waar mijn papa is," zegt Jarmo.
    Ik krab even in mijn haren en denk hoe ik hier moet op antwoorden.
    "Mijn mama en papa zijn nog in de toekomst, jeweetwel, waar wij vandaan komen," zeg ik dan. "En ik durf wedden dat je het heel fijn hebt met Vanessa en je moeder, dat ze je vertroetelen, niet?" voeg ik er zacht aan toe.
    Ik kan me eerlijk gezegd niet inbeelden hoe vreselijk het moet zijn om als kleine jongen zonder vader op te groeien.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mason Daniels - Trainer

Tussen het rennen door, besefte ik dat we vlak in de buurt van onze ondergrondse bunker waren die speciaal was gemaakt voor aanvallen.
    "Iedereen naar rechts!" Brulde ik en liep zelf ook naar rechts.
    Ik stak iedereen voorbij, zodat ik ze de weg kon wijzen en bereikte als eerste de bunker.
    "Iedereen naar binnen!" Brulde ik weer en trok de deur van de bunker open. "Snel, snel, snel!"

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Mag ik Dave kidnappen?]

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Teddy White - Botaniste
    Zonder erbij na te denken was ik achter de Sixes aangerend. De man hield de deur van een bunker open en weer rende ik er, zonder erbij na te denken, in. Ik voelde aan het tasje om mijn middel. Gelukkig zaten mijn onderzoeken er nog in. Deze dag liep heel anders dan geplant. Wat een dag had moeten worden waarin ik een enorme ontdekking maakte, werd de dag dat ik in contact kwam met de Sixes.

Cookies!

Net toen ik me bedacht dat het 'm niet ging worden zo, kwam Mason in actie. ''Iedereen naar binnen!'' brulde hij. ''Snel, snel, snel!'' Ik volgde het geluid. ''Damn, Dave, kan je zelf niet lopen?'' mopperde ik. ''Nee..'' kreunde hij. ''Zoveel pijn'' Ik rolde met mijn ogen. ''Aansteller'' mompelde ik, en rende richting de bunker.

[oooops, dubbelpost :"D]

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:40 ]

CrumbCake schreef:
    [Mag ik Dave kidnappen?]

[Van mij mag je, wat ga je met hem doen? -wbw. neegrapje. Let maar niet op mijjjj.]

Jarmo

"En ik durf wedden dat je het heel fijn hebt met Vanessa en je moeder, dat ze je vertroetelen, niet?" Ik knik hevig. 'Ja maar ik wil ook een papa nu heb ik alleen een mama en een zus en die willen meisjes dingen doen.' Zucht ik. 'Vind je het niet erg dat jou papa en mama daar nog zijn?'