• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga zo gewoon met Abby verder op een random punt, Everdeen is bijna niet meer te vinden in deze RPG :'D.. En dan heb ik ook wat te doen ^^.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Anders Amy naar de bunker...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Wie wilt Abby tegenkomen? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kom anders naar Seyenna (mij) en Mallory toe in de bar]

    Mallory Tracy

    "Het lijkt me echt vreselijk om zoveel achter te moeten laten." zei ik en ik legde troostend mijn hand op haar hand. "Maar ik snap ook wel dat je niet meer terug wilt, ik zou dat ook niet willen. Maar ik heb niets achter gelaten dus ik hoef ook niet te kiezen." glimlachte ik naar haar. "Heb je dan niemand meegenomen?"


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ik knikte. 'Dat is ook vreselijk, maar goed. Ik had hier de tijd om een nieuw leven te starten in een omgeving waar ook echt te léven valt. Ik haatte 2149 om alles wat het was. Ik heb mijn dochtertje meegenomen. Lily.' Ik glimlachte breed.
    Toen ze zei dat ze niks had achtergelaten, keek ik een beetje verwarrend op. 'Niemand? '

    Abigail 'Abby' Taylor Billington

    Ik bedacht me dat het lang geleden was dat ik naar de bar was gegaan, dus besloot ik dat te doen. Neuriënd liep ik naar binnen, en liep direct naar de bar, en bestelde een coctail. Ik bedankte de barman vriendelijk, en nam een paar grote slokken. Ik voelde de alcohol branden in mijn keel, en ik besefte me dat ik dit gevoel had gemist. Nieuwsgierig keek ik de bar rond, zoekend naar eventuele bekenden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mallory Tracy

    "Je dochtertje? Wat leuk!" glimlachte ik. "Hoe oud is ze?" Ik negeerde haar vraag een beetje, het uitleggen duurde toch veel te lang en mensen gingen er soms slecht over denken. Mijn verleden paste ook niet al te goed in dit plaatje. Ik nam een grote slok van mijn cocktail.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ik glimlachte breed maar het ontging me niet dat ze de vraag ontweek. Ik besloot om niet verder door te vragen.
    'Lily is zes, met van die mooie roodblonde lange krullen.' Ik dacht aan mijn kleine meid.
    'Ze is nu op scool. Ik mag haar zelf niet lesgeven helaas.'

    Mallory Tracy

    "Dat klinkt heel erg lief." glimlachte ik bij haar beschrijving. Ik nam nog een slok en voelde de alcohol nu pas. "Zes is nog wel erg jong, maar dat word onze nieuwe generatie hier." lachte ik. "Weet ze al wat ze later wilt gaan doen?"


    Your make-up is terrible

    [Kan iemadand Jarmo ontmoeten?]

    [kunnen we een beetje verder gaan bij de sixres? Er zijn een hele hoop personages daardoor buiten Terra Nova...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ik wil wel verder gaan met Mary, ik weet alleen niet of iemand iets aan haar heeft om door te gaan :'D, ze is bezig met dat verband halen enzo weetje]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    Mallory Tracy

    "Dat klinkt heel erg lief." glimlachte ik bij haar beschrijving. Ik nam nog een slok en voelde de alcohol nu pas. "Zes is nog wel erg jong, maar dat word onze nieuwe generatie hier." lachte ik. "Weet ze al wat ze later wilt gaan doen?"


    Seyenna Mayfield.

    Ik glimlachte breed. 'Ze is ook erg lief! Maar soms wel een eigenwijze en ondeugende donder!' Ik grinnikte.
    'Ze wil net als oma worden,' lachte ik. 'Mijn moeder. Ze wil dokter worden. Verpleegster.'
    Ik zette het glas op tafel. 'Nog een coctail?'

    Mallory Tracy

    "Wauw, dat is een mooie gedachte! En een mooi beroep. Ik hoop dat ze doorzet." zei ik eerlijk. "Nog een coctail?" vroeg ze toen ze haar glas neerzette. Ik knikte snel. "Graag, vraag maar of ze er wat extra alcohol indoen." glimlachte ik, ietwat zenuwachtig. "Hij was een beetje flauw."


    Your make-up is terrible