• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.

• Rollen •

•Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

- Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

- HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

- Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19

•Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

- Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

- Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24

-Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

•Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

- Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

- Maitresse --> Mason Daniels - 30

- HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22

Regels:

- 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.

Het rollentopic
    Speeltopic 1

Bedankt Griphook voor de prachtige cover

[ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Jarmo

"Daar zal je zus vast blij mee zijn," Ik kijk Peyton lachend aan.
    'Tuurlijk vind ze dat leuk ze heeft zo vaak gezegt dat ze je aardig vind.'
    Glimlach ik en klap in mijn handen.

[Ja want ik volg het op een gegeven moment ook niet meer..]
    Madeline Claire Prec
    Hij hapte naar me en ik ontweek het net van hem. Ik zag even niemand om me heen en Rino werd ook opeen gestapeld. Toen hij me echt beet slaakte ik een gilletje en probeerde ik me los te trekken. Op dat moment voelde ik de grond niet meer. Ik werd opgetild door zachte en warme armen. Rino probeerde achter me aan te rennen, maar toen hij zag dat ik veilig was rende hij ook weg. Een aantal Raptors achtervolgde ons en haalde ons bijna in tot ik Jade opeens uit de bomen sprong en ons extra tijd gaf door achter ons te schieten. Niet op ons, maar op de Raptors. Ze gaf ons extra tijd waardoor we veilig aan zouden komen. Toen we bij de bunker kwamen dacht ik even na. Hoe ging Jade het redden?

I'm finally back, Finally after a Year break

Marilynn 'Mary' Leah Roux

Mason had Madeline van me overgenomen, en ook ik ging opweg naar de bunker. Eenmaal binnen, plofte ik opgelucht op de grond, naast Dave en Aprilynne. Ik bekeek de wond van Dave, en het zag er niet al te best uit.. Ik trok zijn shirt uit. ''Het moet maar even, Dave'' mompelde ik toen hij protesteerde. Ik scheurde een stuk van zijn shirt, en drukte het op de wond, terwijl Aprilynne vroeg of er iemand verband had.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik ga van Q, en school vervloeken. Doeidoeiiiii]

Mason Daniels - Trainer

Ik zette Madeline voorzichtig op de grond eens we in de bunker waren.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik met de rug van mijn hand enkele zweetdruppeltjes af veegde.
    "Dat was nog eens nipt." Lachte ik enigszins vermoeid. "Niet voor herhaling vatbaar."
    Uitgeput sloot ik mijn ogen terwijl ik mijn hand op mijn hart liet rusten.
    "Is iedereen er nu?" Vroeg ik terwijl mijn ogen zich weer opende.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Aprilynnen Stone, verpleegster

Ik goot voorzichtig een beetje water in de wonde, ik merkte meteen dat hij in de arm kneep die ik ervoor klaargelegd had, het moest vreselijk veel pijn, dat deed het bij mij namelijk ook, met zijn shirt dop ik de redelijk schone wonde af.
    'Teddy, geef me de planten die je hebt!' schreeuw ik, ik zocht zelf ook in mijn voorraad, maar vond amper iets bruikbaars, met de juiste apperatuur zou dit echt geen probleem geweest zijn! Ik kruimelde blaadjes en gooide er water over, dat zou moeten verdoven, hopelijk, of ik had geen arm meer...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Peyton

"Tuurlijk vind ze dat leuk, ze heeft zo vaak gezegt dat ze je aardig vind."
    Ik kan nu niet anders dan luidop lachen en wrijf even over Jarmo's hoofd.
    Kinderen, een betere en meer onschuldige roddelpers bestaat er niet.
    Ik kijk even op mijn horloge en zucht.
    "Jarmo, ik moet nu echt verder gaan werken, anders doet mijn baas me wat," zeg ik zachtjes. "Maar als je wilt kunnen we morgenmiddag samen eens kijken voor een huis voor Meneer Tor."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jarmo

"Maar als je wilt kunnen we morgenmiddag samen eens kijken voor een huis voor Meneer Tor." Ik knik en word weer op de gezet. 'Oke mag ik dan morgen een huis komen tekenen? Want ik wil het superpotlood gebruiken.' Glimlach ik.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 22:26 ]

Aprilynne Stone, verpleegster

Ik snapte natuurlijk wel dat het pijn deed, maar moest hij mij daarom tot moes knijpen, elke keer dat ik hem hielp, de verdoving van de blaadjes was gewoonweg zwak.
    'Hoe snel kunnen jullie die dingen weg krijgen? Hij moet echte medicijnen hebben!'

Madeline Claire Prec ~ Kind
    "Is iedereen er nu?"Vroeg Mason. Ik schudde traag mijn hoofd. 'Amy-Lee mijn verzorgster in Terra Nova zit die dieren nu hierbuiten af te schieten kijk zelf maar.' Zeg ik als ik naar buiten wijs. Daar stond Smy inderdaad. Alleen die beesten hadden haar door waardoor ze de boon in moest. Een erg ding. Die beesten konden klimmen als ze dat wilde.

I'm finally back, Finally after a Year break

Ik drukte Teddy een pistool in haar handen, hopelijk kon ze een beetje schieten. Ondertussen werd mijn arm nog steeds fijngeknepen door de zwaargewonde man, hij was niet ouder dan ik, ik gooide nog een paar blaadjes in de wond voor ik ze weer schoonspoelde. Met zijn shirt probeer ik een soort verband te leggen, maar het lukt niet echt, ik moet het hout van een pijl gebruiken om het te knellen. Nu moest ik hopen dat wie een bunker had, ook wel wat verband, pillen, zalven of pijnstillers zou hebben...

[Sorreh, ik heb echt heel veel gemist sinds halverwege het vorige topic omdat mijn internet te slecht was om dingen bij te houden. Heeft iemand een kleine samenvatting?]

Your make-up is terrible

Marilynn 'Mary' Leah Roux

''Heb je de kogel er al uitgehaald?'' vroeg ik aan Aprilynne, terwijl ik de huid eromheen een beetje schoon maakte. Zuchtend stond ik op en liep naar het smalle raampje van de bunker, en stak een sigaret op. Ik had die dingen altijd bij me, voor momenten zoals deze. Ik zuchtte en nam een paar trekjes, terwijl ik zwijgend naar de schietende mensen buiten keek.

Seth Nino Parker

Met nog nat haar loop ik met een handdoek rond mijn middel naar mijn slaapkamer. Daar loop ik naar de kast voor een niet soldaat-outfitt. Ik pak een licht gekleurde jeans met een blauw geruit hemd. Uit mijn kast pak ik ook nog een stel gympen. Wat zou ik eens gaan doen? Ik kon naar buiten gaan...

Stond er soms idioot op mijn hoofd geschreven? Ik had de kogel meegespoeld met de allereerste lading water die ik erin goot.
    'Geef me die sigaret!' beval ik, als er geen deftige medicatie hadden kon ik proberen om de randen dicht te schroeien, dat ging pijn doen, maar hij zou mindr snel leegbloeden.
    'Jullie hebben een dinobestendige bunker, maar geen verband?' vroeg ik nog een keer.