• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Madeline Claire Prec
    Ik liep achter de man aan, maar ik voelde dat ik gegrepen werd door iets. Ik hoorde gegrom. Ik was nooit snel geweest het verre ervan zelfs. Ik hoorde Rino achter me brullen, maar zelfs dit waren teveel Raptors voor hem. Mijn Rugtas scheurde los zodat ik op de grond lande enik het weer op het lopen zette. Helaas was dat beest sneller en kwam hij voor mij tot stilstand. Hij gromde naar me en opende zijn bek al terwijl ik achteruit schuivelde.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:44 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waaaaar is Zaina nou :'D]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peyton

    "Ja maar ik wil ook een papa nu heb ik alleen een mama en een zus en die willen meisjes dingen doen. Vind je het niet erg dat jou papa en mama daar nog zijn?"
    Ik knik zachtjes, als antwoord op zijn laatste vraag.
    "Ik mis ze wel, maar ze zouden het hier maar niks vinden," zeg ik zacht. "En ik ben dan wel je vader niet, maar je kunt nu toch met mij jongensdingen doen?" voeg ik er met een glimlachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jarmo

    "En ik ben dan wel je vader niet, maar je kunt nu toch met mij jongensdingen doen?" Mijn ogen worden groot. 'Echt?!' Ik glimlach blij.
    'Dan ben je als mijn broer!' Ik glimlach en ren op hem af om hem te knuffelen.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik trok ook het pistool en schoot op de raptors terwijl ik me naar de bunker verplaatste, dit was gestoord, maar ik werd liever niet levend verscheurd. Ik keek niet om naar de mensen, maar liep meteen naar Dave. Hij was er erg slecht aan toe, ik probeerde hem te kalmeren.
    'Heeft iemand hier verstand van van genezen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mason Daniels - Trainer

    "Ik ben een man!" Riep ik over het gebrul van de raptors. "Wat denk je nu zelf?"
    Ik zag hoe de beesten steeds dichter kwamen wat me een adrenalinekick gaf.
    "Iedereen in de bunker!" Snauwde ik weer. "Ik heb geen zin om als dino hapje te spelen."
    Mijn ogen flitsten over de mensen die de bunker nog niet hadden bereikt en ik voelde hoe mijn hart tekeer ging van de spanning.
    "Neem hem mee de bunker in en verzorg hem daar." Adviseerde ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Madeline is een soort van ingesloten door Raptors. Niemand opgemerkt? O-O?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Peyton

    "Echt?! Dan ben je als mijn broer!" zegt Jarmo glimlachend waarop hij me enthousiast komt knuffelen. Ik til hem op en omhels hem terug.
    "Daar zal je zus vast blij mee zijn," grinnik ik.
    Ik ken Vanessa wel. Ze is knap en ik moest een half jaar terug een keer met rode kop een rits laten herstellen toen ik op een werf blijven haken was. Ze is knap, maar iets te jong voor me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Aprilynne kwam aangerend. ''Heeft iemand hier verstand van genezen?'' vroeg ze in het algemeen. ''Eh, een beetje'' mompelde ik.
    ''Neem hem mee de bunker in en verzorg hem daar'' zei Mason, en ik knikte. Ik nam Dave mee de bunker in, en legde hem voorzichtig op de grond.
    Ik besefte me dat Madeline nog buiten zat, tussen de gigantische wezens. Ik vloekte en rende zo snel ik kon naar haar toe. Vluchtig tilde ik haar op, en rende weg. Op het nippertje ontweek ik de gigantische poot van de Raptor, en ondertussen suste ik het meisje een beetje.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik stuur Mason wel naar Madeline]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [oh, mary is je voor :c sorrrry :'D Gosh, we gaan te snel x_x]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [never mind...Mensen kan het alsjeblief wat trager? Het is onmogelijk om te reageren op een goed tijdstip.]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik zuchtte diep en boog naast Dave, die kreunend op de grond lag, ik mocht het dus alleen doen. Zijn hartslag en ademhaling waren in orde, maar voor hoe lang nog? Ik drukte mijn handen op de wonden, waarom verzorgde ik een Sixer?
    'Ik heb water en verband nodig!' riep ik naar niemand in het algemeen. Waar was ik in terechtgekomen?!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mason Daniels - Trainer

    Mijn ogen gleden weer naar de raptors en tussen de rotbeesten merkte ik Madeline op.
    "Verdorie." Mompelde ik zacht.
    In een oogwenk liep ik naar voor, nam het geweer van iemand af en liep richting de raptors.
    Als trainer was ik blij dat ik geweldig goed was in het schieten van bewegende doelen en het ontwijken.
    Een raptor die groter was als de rest, vermoedelijk de leider probeerde me aan te vallen door telkens in mijn richting te happen.
    Ik draaide me al lopend om naar het beest, mikte op zijn kop en schoot zijn beide ogen uit zodat hij blind was.
    Het dier krijste het uit en dat was de perfecte afleiding om Madeline en Mary te bereiken.
    "Kom." Zei ik zwaar ademend terwijl ik Madeline over nam van Mary. "Mary, ga hulp bieden in de bunker, ik kan het wel aan."
    Ik zette het weer op een lopen en probeerde veilig de bunker te bereiken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:09 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.