• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Seyenna Mayfield.

    Ik knikte. 'Ik woon een paar huizen verderop. Vreemd dat ik je nog nooit eerder ben tegengekomen.' Ik grijnsde. 'Fruit kan inderdaad geen kwaad. Appel?' Ik gooide een groen exemplaar haar kant uit, in de hoop dat ze hem zou vangen.
    'Hoe oud ben je?'

    Mallory Tracy
    Ik ving hem makkelijk op. "Hm, dat komt vast omdat ik het grootste gedeelte van de dag doorbreng aan de rand, bij de hekken. Daar staan de akkers waar ik op werk en zowat woon." lachte ik. "Die ziet er goed uit." Ik bekeek de groene appel en nam een hap eruit. Ik kauwde er even op. "Ik ben 20, en jij?" vroeg ik toen ik mijn mond weer leeg had.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    'Ah, dat verklaart een heleboek!' Ik grinnikte bij het aanzien van een blonde dame met een sigaret tussen haar vingers en een appel in haar mond.
    'We zijn rond dezelfde leeftijd! Ik ben iets ouder, ik ben 24. Je werkt dus in de kassen?'
    Ik leunde geïnteresseerd tegen een boom aan en streek door mijn blonde krullen heen.

    Mallory Tracy

    Ik drukte mijn sigaret uit. Ze vertelde me hoe oud z was."Dat is leuk." glimlachte ik. "Je werkt dus in de kassen?" vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. "Peyton is nog bezig met kassen en serre's te ontwerpen." vertelde ik. "Die zijn er nog niet, maar ik hoop dat ze snel tot stand komen zodat we in de winter ook eten kunnen verbouwen. Nu hebben we alleen nog akkers." Ik nam nog een hap van de appel. "En wat doe jij?"


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ik knikte. 'Dat zou inderdaad wel handig zijn!'
    'Wat doe jij?' vroeg Mallory toen ze nog een hap van de appel nam.
    Ik glimlachte. 'Ik ben breed inzetbaar: daarom werd ik ook gerekruteerd naar Terra Nova. In 2149 werkte ik als agente en in de tijd dat ik werkloos was, werkte ik schooljuf. Hier werk ik momenteel op school, maar ik zou wel weer eens wat actie in m'n leven willen.'
    Ik dacht aan mijn andere carriere. 'Hier word ik af en toe als Bewaker in gezet, maar ik schijn de laatste tijd niet nodig te zijn.'

    Mallory Tracy

    Ik knikte terwijl ik geinteresseerde luisterde naar Seyenna. "Hier word ik af en toe als Bewaker in gezet, maar ik schijn de laatste tijd niet nodig te zijn." vertelde ze me. Ik lachte zacht. "Dat is denk ik gelukkig voor Terra Nova. Maar minder voor jou natuurlijk." voegde ik eraan toe. "Hm, je mag mijn akkers wel bewaken, er word veel gestolen." merkte ik op.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ik grinnikte. 'Dat is inderdaad nadelig voor mij. Maar aan de andere kant is Terra Nova veilig en dát is weer een groot voordeel!'
    'Hm, je mag mijn akkers wel bewaken!' merkte Mallory op. 'Er wordt veel gestolen.'
    'Dat meen je!' Ik greep een nieuwe appel uit mijn tas en zette mijn tanden er opnieuw in. Hopelijk zou deze appel niet op de grond vallen. 'Wat wordt er allemaal gestolen dan?'

    Mallory Tracy

    "Wat word er allemaal gestolen dan?" vroeg ze. Ik keek eventjes naar haar appel. "Mijn planten. Ze zijn vast te lui om zelf hun eigen planten te verbouwen." Ik sloeg mijn armen resoluut over elkaar. "Daardoor ben ik ook extra veel daar aanwezig." verklaarde ik.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ik vloekte binnensmonds. 'Geweldig. Jij doet je uiterste best om eten op tafel te brengen hier voor iedereen en ze stelen het allemaal.' Ik zuchtte. 'Het leven is ook gewoon oneerlijk, maar in ieder geval beter dan in 2149.'
    Ik keek naar de stralende lucht en werd spontaan weer vrolijk. 'Zullen we een drankje doen bij de bar?'

    [Ik verveel me kan ik anders Jake op jullie afsturen? Hij is een zesser, maar niemand in Terra Nova weet dat hij spioneerd een soort van :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mallory Tracy

    Ik knikte. "Ja, nu hebben we tenminste vers eten." Ik glimlachte bij de gedachte eraan en at mijn appel op. "Veel beter dan het eten in 2149." "Zullen weanders een drankje doen bij de bar?" vroeg ze. Ik knikte meteen. "Graag! Ik ben er nog helemaal niet geweest, lijkt me wel eens leuk."


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    Ze stemde er onmiddelijk mee in: 'Graag! Ik ben er nog helemaal niet geweest. Lijkt me wel eens leuk!' Ik glimlachte vrolijk.
    'Oke, kom op dan!' Ik draaide me om en liep samen met Mallory richting de bar.
    Toen we daar aankwamen, ging ik haar voor en liep het trapje af. Het was er rustig.

    [Ja is goed HurtedHeart! Ik ga zo alleen wel skeeleren dus be ndan ff een paar uurtjes ofzo afwezig (a) kom zo snel mogelij kweer!]

    Mallory Tracy

    Ik ging achter Seyenna de bar in. Ik zag dat er maar weinig mensen waren, maar ja, het was ook nog vroeg. Ik keek een beetje in de rondte en nam alles goed in me op. Er hing een gezellig sfeer. Ik keek even afwachtend naar Seyenna, ik wist niet zo goed wat hier de bedoeling was. "Kom je hier wel vaker?" vroeg ik aan haar.


    Your make-up is terrible

    Jake Jason Diame
    Ik zucht en loop weer de huizen langs. Dit was zo saai. K was al genoeg buiten geweest en had genoeg eten en medicijnen gestolem voor morgen, morgen zou ik de volgende lading aan mijn groep geven., ik trap tegen een steentje die over het water heen ketst en ik ga zuchtend in een kleermakerszit zitten op de grond terwijl kleine wezens me besloten te bespringen. Ik zuchte en sta uiteindelijk weer op en zie plots een kleij jongetje (Jarmo) hij deed me denken aan mijn eigen kleine broertje. Ik zuchte even en maakte klaar om weg te lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break