• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Jarmo is feeling alone]

    Assassin schreef:
    Mallory Tracy

    "Wauw, dat is een mooie gedachte! En een mooi beroep. Ik hoop dat ze doorzet." zei ik eerlijk. "Nog een coctail?" vroeg ze toen ze haar glas neerzette. Ik knikte snel. "Graag, vraag maar of ze er wat extra alcohol indoen." glimlachte ik, ietwat zenuwachtig. "Hij was een beetje flauw."


    Seyenna Mayfield.

    'Dat hoop ik ook! Zo kan ze mensen redden - lévens redden. Het is eervol werk.'
    Ik grrinnikte toen ze toestemde. 'Komt eraan, Mallory!'
    Ik greep beide, inmiddels lege glazen en vroeg de barman om bij te vullen - mét wat extra alcohol.
    De barman lachtte, vulde onze glazen en gooide er een scheut extra alcohol bij.
    Toen ik weer terug bij Mallory kwam, zette ik het glas voor haar neus neer. 'Alsjeblieft,' zei ik vrolijk en ik ging met een plof tegenover haar zitten.

    Mallory Tracy

    Ik keek naar de barman en Seyenna die opnieuw cockails ging halen. Ze kwam terug en zette het glas voor mijn neus neer. "Alsjeblieft." zei ze vrolijk en ze ging tegenover me zitten. Ik moest glimlachen van haar en nam een slok. "Zo, dit smaakt veel beter." Ik proefde de alcohol nu duidelijk. "Je bent wel vrolijk zeg." merkte ik op. "Wat is er aan de hand?" zei ik grinnikend.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    'Je bent wel vrolijk zeg. Wat is er aan de hand?' grinnikte Mallory. Ik begon te lachen. 'Ik word vrolijk van de zon.' Ik gebaarde naar het raam naar buiten. Ik greep mijn glas en nam een paar verfrissende slokken.
    'Ben je ooit buiten de hekken geweest?' Mijn felbauwe ogen begonnen ondeugend te glinsteren.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 14:23 ]

    Mallory Tracy

    Ik glimlachte. "Ja, dat kan ik begrijpen, ik voel me ook veel beter door de zon. Hij schijnt echt elke dag." zei ik bewonderend, ik was het namelijk helemaal niet gewend.
    "Ben je ooit buiten de hekken gewest?" Ik zag de ondeugende blik in haar ogen en ik verslikte me bijna terwijl ik een slok nam. "Eh, nee." zei ik toen ik het doorgeslikt had. "Ik mag daar niet komen. Jij wel dan?"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 14:26 ]


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    'Eh, nee!' zei ze, terwijl ze zichzelf bijna verslikte. 'Ik mag daar niet komen. Jij wel dan?'
    Ik lachte. 'Nee, ik mag er ook niet komen, maar ik heb het niet zo nauw met de regeltjes.' Ik bedacht me plotseling wat voor scherp contrast dat vormde met het feit dat ik agente was.
    'Maar het is prachtig daar! Vooral bij de rivier en de waterval. Als je wilt...' ik keek voorzichtig om me heen, 'dan kunnen we er wel eens heengaan!'

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 14:36 ]

    [Mijn personage zit vast, waar is Amy-Lee?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Mag ik Peyton op Mallory en Seyenna afsturen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Yes, of course! ]

    Mallory Tracy

    Mijn ogen beginnen te fonkelen als ze praat over watervallen en of ik eens mee wil. "Oh, dat lijkt me zo gaaf!" zeg ik terwijl ik mijn drinken op drink. "Zullen we daar heen? Nu?" vraag ik ongeduldig. Als ik ergens zin in had, kon ik zo ongeduldig worden.


    Your make-up is terrible

    [Waar kan Jarmo of Seth bij voegen?]

    Peyton

    Wanneer ik terug thuis ben besluit ik eerst maar even een douche te nemen. De warme stralen doen me goed. Wanneer ik naar eigen mening schoon genoeg ben, stap ik uit de douche en sla een handdoek om mijn middel. Zo loop ik naar mijn bureau en werp nog een blik op mijn schetsen. Hier aan daar pas ik iets aan waardoor er uiteindelijk toch wel een aantal problemen uit de weg zijn. Dan loop ik naar mijn kleerkast en haal er een simpele jeans met een geruit hemdje uit. Deze trek ik aan nadat ik mezelf van ondergoed voorzien heb. Snel doe ik schoenen aan, strik mijn veters en wanneer ik gecheckt heb of ik alles dat ik nodig heb -wat niet zo bijster veel blijkt te zijn- mee heb, kan ik de deur uit. Ik besluit alvast naar de bar te gaan waar ik April gezelschap zou houden. Eens binnen kan ik na een snelle blik concluderen dat deze er nog niet is. Aan een tafeltje zie ik echter wel een bekend figuur zitten. Ik haal aan de bar snel een drankje en loop dan naar Mallory en het meisje bij haar.
    "Dames," begroet ik hen met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik probeerde de zwarte vlekken uit mijn zicht te dringen, maar dit lukte maar half, ik was nog steeds vreselijk duizelig door de klap op mijn hoofd...
    Ik greep Madeline vast en probeerde haar naar de uitgang van de bunker te krijgen. Ik schoot op een paar raptors, ze waren bijna allemaal weg...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Griphook > Rooba]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Seth

    Ik werk mijn haar wat bij. Pak een jeans uit de kast, combineer die met een wit v hals shirt en witte gympen. Het was lekker warm en ik loop naa4buiten richting de bar. Ik had geen idee wat er te doen was maar dat maakte niet echt uit. Ik loop naar binnen en kijk een beetje rond.