• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jarmo

    Ik zie een jongen die ik nog niet ken. Ik zwaai naar hem en ga
    verder met het gooien van steentjes. Dan begin ik ze op te stapelen
    om een huis er van te maken.

    Jake Jason Bright
    Het jochie zwaait naar me en lijkt zich te vervelen, want hij is steentjes aan het gooien en aan het opstapelen. Ik grinnik even, maar ga dan naar hem toe. 'En wie ben jij?' Vraag ik vriendelijk. 'Ik ben Jake.' Stel ik mezelf voor. Hij leek me echt een lief kereltje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jarmo

    'Ik ben Jake.' Ik sta op en bekijk de jongen. 'Ik ben Jarmo.'
    Stel ik mezelf voor en schop tegen een steentje.

    Jake Jason Diame
    'Ik ben Jarmo.' Zegt hij terug als hij opgestaan is. Ik bekijkt me even en ik weet niet echt meer hoe ik tegen kleine kindjes moest doen. De laatste keer dat ik een klein kindje zag en er oook echt mee praate was een aantal jaar geleden. 'Zullen we anders wat doen want zo te zien verveelde je je.' Vaag ik vriendelijk. Het leek me een aardige knul.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jarmo

    'Zullen we anders wat doen want zo te zien verveelde je je.' Ik haal mijn schoduers op. 'Ja hoor maar ik moet eerst een pot hebben voor meneer tor want anders ben ik hem weer kwijt.' Ik wijs naar beneden waar meneer tor rond kruipt.

    [JULLIE BOMBARDEREN BIJN INBOX :'D Ik ga zo even weer verder met Mary, Abby loopt een beetje vast aangezien Zaina een beetje dood is xd]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Eenmaal aangekomen in de boomhut, vluchtte ik naar mijn bureau en trok de la open. Ik vloekte, waar heb ik die zooi nou weer neergelegt? Ik ramde de la dicht en snelde naar mijn kast toe. Boeken, tabak, verdwaalde papieren,.. Hebbes! Wat was ik toch weer een georganiseerd mens.. Ik grinnikte even en liep toen naar het balkon, en zag dat er enkele Raptors onder me liepen. Zuchtend rende ik naar binnen, deed de EHBO spullen in een tas, en pakte een shotgun. Ik hoopte dat dit goed genoeg was.. Ik griste de tas mee en liep meer terug. Ik mikte, en schoot. Een oorverdovend geluid verliet mijn geweer, en één Raptor was geraakt op zijn neus, en hij rende weg. Twee anderen werden afgeleid en keken mijn richting op, en begonnen angstaanjagend te grommen. Ik schoot nog een paar keer, en zag toen een uitweg links van hen. Zo snel als ik kon sprong ik het balkon af, op een brede tak, en liet me toen op de grond zakken. Ik rende richting de bunker, met de tas om mijn schouder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké, laten we even doen alsof April Teddy dat geweer niet gegeven heeft, ze doet er toch niets mee...]

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Ik heb nog twee patronen en enkele ontloffende pijlen, met die scherpschtietmodus zou dat effectief moeten zijn, lang leve moderne technologie,' merkte ik op, maar het was niet al te vrolijk, terug naar de bunker dan maar...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Mallory Tracy

    Ik ging achter Seyenna de bar in. Ik zag dat er maar weinig mensen waren, maar ja, het was ook nog vroeg. Ik keek een beetje in de rondte en nam alles goed in me op. Er hing een gezellig sfeer. Ik keek even afwachtend naar Seyenna, ik wist niet zo goed wat hier de bedoeling was. "Kom je hier wel vaker?" vroeg ik aan haar.


    Seyenna Mayfield.

    'Kom je hier vaker?' vroeg Mallory. Ze leek niet zo goed te weten wat ze moest. Ik knikte.
    'Het is gezellig om hier een drankje te drinken. Je komt hier allemaal verschillende soorten mensen tegen.' Ik grijnsde. 'Er valt hire altijd wel wat te beleven!'
    Ik vroeg de barman om twee drankjes en zette het voor ons neer. 'Een frisse coctail! Dat lus je hopelijk toch wel?' voegde ik er bezorgd aan toe terwijl ik een slokje van de mijne nam.

    Mallory Tracy

    Ze zette een kleurig drankje voor mijn neus neer en nam een slok van de hare. "Natuurlijk!" zei ik met een brede grijns. "Als ik eerder wist dat ze hier alcohol schonken, had ik dit al ondekt." lachte ik en ik nam ook een grote slok. "Oh, dat smaakt echt heel goed!"


    Your make-up is terrible

    [Mensen kunnen jullie alsjeblief wat trager op elkaars posts reageren? :') Ik kom thuis van school en mag al meteen 3 pagina's lezen waardoor ik niets meer snap. Danku ^-^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Seyenna Mayfield.

    Ik begon te lachen. 'Ik weet niet wát dit is, maar ik bestel het altijd.' Ik nam nog een grote, verfrissende slok.
    'Met welke Pelgrimstocht ben je hier gekomen? Ik kwam hier met 4.'
    Ik dacht aan de dag dat we - ik en mijn dochtertje - hierheen waren gekomen. Wat voor verandering dat in ons leven was geweest. Een positieve verandering.

    Mallory Tracy

    Ik lachte zacht. Het smaakte inderdaad echt geweldig gewoon. Ze vroeg met welke pelgrimstocht ik hier was gekomen. "Met vijf, na jou dus." glimlachte ik. Ik haalde even een hand door mijn lange blonde haar en nam nog een slok. Mijn gedachtes gingen even terug naar mijn herinnering van 2149. Gelukkig was het hier zoveel beter, ik had echt geluk gehad.


    Your make-up is terrible

    Seyenna Mayfield.

    'Heb jij ook iets.. achtergelaten? Familie? Vrienden? Bezittingen?' Dat laatste klonk misschien vreemd, maar sommige mensen hechtten waarde aan hun bezittingen.
    'Ik moest mijn familie en vrienden achterlaten.' Ik zuchtte een beetje verdrietig terwijl ik aan hen terugdacht. 'Ik mis ze enorm. Ik zou ze graag hier bij me willen hebben. Maar teruggaan?' Ik stootte een lach uit. 'Teruggaan: dat nooit.'
    Ik keek uit het raam en glimlachte.
    'Deze omgeving is geweldig. Je kunt hier tenminste normáál ademhalen en doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.'

    [Idd we moeten even wat langzamer dus niet met een klein groepje de hele topic vol spammen zodat niemand mer weet waar we zijn. Kan je misschien met Mason reageren op Madeline? :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break