• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ze beviel me niet, ze beviel me helemáál niet. ''Geef me die sigaret!'' beval ze, wat mij een frons opleverde. ''Pardon? Dat kan je ook normaal vragen'' riep ik verontwaardigd. ''Arrogant mens'' mompelde ik erachteraan, en smeet de sigaret naar haar toe. ''Jullie hebben wel een dinobestendige bunker, maar geen verband?'' vroeg ze, ''Ligt in de boomhut'' antwoordde ik terwijl ik met mijn ogen rolde, en keerde haar de rug toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Als je een probleem met me hebt, ga ik ook wel in een hoekje zitten mokken, dan kan deze gewoon liggen doodbloeden!' riep ik naar haar, Jeesh, ik probeerde wel één van haar mensen te redden hoor! Ik schroeide de randen dicht, waarbij ik het bloed niet meer voelde stromen in mijn linkeronderarm, hou kneep echt hard voor iemand die aan het flauwvallen was...
    Ik spoelde de restjes tabac er weer uit, waarbij hij eindelijk flauwviel, ik controleerde zijn ademhaling en hartslag, die was nog in orde, momenteel. Ik scheurde het hemd en knelde het weer vast, langzaam begon mijn arm te tintelen, het bloed stroomde weer normaal...

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:09 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Als je een probleem met me hebt, ga ik ook wel in een hoekje zitten mokken, dan kan deze gewoon liggen doodbloeden!'' riep ze. ''Dan doe je dat toch? Als jij er niet bent raken er vaak genoeg mensen gewond, en wie geneest ze dan?.. Juist'' bromde ik terug, en aangezien mijn andere sigaret weg was, stak ik een nieuwe op. Wanneer gaan die verdomde dino's nou weg?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Waarom sta je dan asociaal toe te kijken op wat ik doe, je bent vast heel toegewijd, want ik kan hem net zo goed zitten vergiftigen en je let er niet eens op, gelukkig voor hem ben ik niet zo voor dat soort praktijken,' mopperde ik geërgerd, arrogant mens, dat kon best, maar dan zouden er niet veel mensen het gehaald hebben...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ik snoof. Wat dacht zij wel niet?! ''Zit jij soms 24/7 te kijken wat ik doe? Nee, precies! Ik doe meer dan je denkt, en dat jij nou zo nodig Dave moest redden, ik had het prima gekunt'' Snauwde ik. ''Je hebt me toch nooit mensen zien verplegen?'' Ik trok mijn vest uit en lag die over Dave zijn ontblote lijf, zodat hij niet te snel koud zou worden, aangezien hij daar op de koude vloer lag, badend in het zweet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Oke dan, we beginnen opnieuw, we vergeten even dat we elkaar niet kunnen uitstaan en de hele tijd zitten beledigen enzo, terwijl we op zoek naar een manier om die hardnekkige koorts naar beneden te krijgen zonder dat zijn hart er eerst mee ophoud,' stelde ik voor. 'Waarom moest Amy ook schieten?' vroeg ik me geërgerd af, als je sixers zag, nam je ze gevangen, je schoot ze niet zonder praten overhoop!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ik keek haar even verbaasd aan, maar knikte toen. Ik zou haar niet vergeten, zéker niet, maar voor Dave heel eventjes dan maar. ''Ik ga wel naar de boomhut toe, het kan even niet anders'' mompelde ik, en maakte me klaar om naar buiten te gaan. Ik pakte mijn M4A1, en stopte er nieuwe kogels bij, om vervolgens naar de uitgang te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Succes,' mompelde ik, ik knelde het verband harder aan en probeerde hem wakker te krijgen, maar het was een vaag soort van bewustzijn.
    Hij mompelde, ik deed hem drinken, wat the hell deed ik?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ik hield mijn geweer stevig vast en liep naar buiten. De Raptors kregen me in zicht, en ik begon te rennen, zo snel als ik kon. Ik hoorde een luide brul, en de adrenaline schoot door me lijf. Éindelijk eens wat actie, ik verveelde me dood hier.. Ik kreeg de boomhut in zicht, en de zware voetstappen van de Raptors klonken van achter. Ik draaide me zover het kon om, en schoot. Een raptor piepte, en vertraagde. Een andere werd geraakt aan zijn staart, maar het leek hem niet te deren en rende verder. Ik vloekte binnensmonds en rende ook door. Inmiddels was ik aangekomen bij de boom, en klom behendig op een paar takken. Ik keek even naar beneden, en de Raptors krabten aan de boom. Ik versnelde en klom verder, om uiteindelijk op het balkon te belanden. Ik slaakte een opgelucht zuchtje en liep naar binnen, op zoek naar de EHBO spullen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [is er nog een karakter niks aan het doen ofzo? xd zodat Seyenna ook ff met iemand kan praten/iets kan doen?]

    [Mallory doet niets, maar ik heb heel veel gemist dus ik heb geen idee waar we zijn]


    Your make-up is terrible

    [Ik ben nog maar net begonnen dus ik rol er ook zo in haha :p waar kan ik Mallory tegenkomen?
    Trouwens, de serie is echt heeeeeel chill. Ben nu bij episode 13]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:57 ]

    Peyton

    "Oke, mag ik dan morgen een huis komen tekenen? Want ik wil het superpotlood gebruiken," zegt Jarmo met een glimlach.
    Ik knik toestemmend met een gelijkaardige glimlach.
    "Dat mag je zeker," zeg ik rustig. "Vraag Vanessa of je moeder of je Meneer Tor tot morgen in een lege pot mag stoppen. Tot morgen, kleine vriend," ga ik met een brede lach verder. Ik zwaai nog even en besluit dan maar terug huiswaarts te keren. Ik wandel op mijn gemakje om even te bekomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okaay. Moet ik nog iets weten voor Mallory? Ze was volgens mij gewoon ergens in Terra Nova aan het roken.]


    Your make-up is terrible

    Seth Nino Parker

    Ik sta op de veranda van het huis en kijk naar de natuur. Er lopen mensen voorbij en ik glimlach naar alle. Mijn spieren deden pijn van het trainen en ik was behoorlijk toe aan een massage. Niet dat ik die hier zou krijgen maar het zou erg leuk geweest zijn. Ik steek mijn hand op naar een jongen of eigenlijk man die ik iets ouder schat dan ikzelf ben.