• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Amy gaat ook bemoeien]
    Amy-Lee Jennis
    Ik stopte het heerlijke fruit in mijn tas en sprong van boom naar boom, dat was de makkelijkste manier van reizen. Plots hoorde ik geschreeuw en gegrom van dino. Ik bleef onzichtbaar tussen de bladeren onzichtbaar voor anderen n zag Zessers. Madeline Pamdora en April. Mijn blik schoot terug naar Madeline. Madeline?! Wat deed zij hier. Ik greep ongehoord mijn ak weer vast en vulde hem tot de nok. Waarom moest ze weer zo nodig daar zijn. Oke Rino was er en ze had een glimlach, maar bijcdie gekken van een Zessers? Misschien hadden ze haar wel wat aan gedaan?! En nog belangrijker oe kwam ze hier eigelijk buiten.

    [die littekens van Mason zijn die echt door dino's gemaakt? Of verzint hij dat alleen maar?]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:18 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Madeline!' schreeuw ik, ik moet de aandacht van het meisje trekken, we moeten hier wegkomen. Ik richt mijn boog op het meisje, ik had hem dus blijkbaar niet voor niets bij me...
    'Laat ons gaan, ik Teddy en Madeline, je krijgt geen last van ons,' beloofde ik, 'geen invaties, geen pijl door je kop...'

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:23 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Geen invaties, geen pijl door je kop..'' Zei het meisje, en een lachje kon ik niet onderdrukken. Ik nam een paar stapjes dichterbij. ''Je weet dat je hier dan toch niet heelhuids vandaan komt'' gromde ik, en haalde als waarschuwing de trekker over. ''Gá weg'' zei ik nog een keer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Je denkt toch niet dat als ik er niet vanaf kom, dat je er wel levend uitgeraakt hè?' gromde ik.
    'Maar ik ga wel weg hoor, geef me Teddy en Madeline, en je ziet me nooit meer terug, iedereen gelukkig.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Amy-Lee Jennis ~ Militaire
    Ze hadden mijn hulp nodig en 1 geweer was te weinig. Ik grinnikte en open langzaam en zacht bijna onhoorbaar mijn rugzak open waar ik een metalen houder uithaal en om de boom heen doe en hem vastschroef. Ik zet mijn Ak op de houder en zat zorgvuldig, maar zacht mijn Commando in elkaar en zet die op d andere houder. Ik had een Grenade Launcher bij mijn ak, maar door die T- Rex had iknog maar 2 Grenades. Ik zucht en laad de geweren met kogels. Nu was misschien vrij belangrijk een rookbom en ik begon te zoeken. Ik was vrij ver van hun vandaan dus horen of zien zou niet echt lukken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wow dikke strijd tussen de Sixers en de Terra Nova mensen :p]

    [Zal ik er anders een sixer bij maken ze zijn geloof ik in de minderheid?]

    [Klopt ik was ook al bezig met een mannelijke Sixer te maken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    'Je denkt toch niet dat als ik er niet vanaf kom, dat je er wel levend uitgeraakt hè?' gromde het meisje, en ik liet een spottend lachje horen. ''Lieverd, wij zijn in de meerderheid. Dus ja, eigenlijk dacht ik dat wel'' zei ik. ''En ze kunnen zich prima redden zónder jou'' siste ik. ''Madeline is hier vrijwillig, ze heeft jouw hulp niet nodig'' zei ik, en grijnsde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Proprius schreef:
    [Zal ik er anders een sixer bij maken ze zijn geloof ik in de minderheid?]


    Eigenlijk is Terra Nova in minderheid, omdat er allemaal sixers zijn die niet worden gespeeld, maar er wel zijn ;D
    Maar met gespeelde mensen zijn ze in de minderheid ja.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:33 ]


    Cookies!

    [Ik maak zo nog wel een bewoner van Tera nova ;D voorkeur voor man of vrouw?]

    Man denk ik :p]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Het maakt me niet uit hoeveel slaafjes je hebt, als ik één schot hoor, is het hoe dan ook voorbij voor jou, bitch,' gromde ik. 'Madeline is een kind, ze weet zelf niet waarin ze terecht is gekomen. manipuleren we nu ook al kinderen? Is dat de volgende stap in jullie neerwaardste spiraal? Al zo diep gezonken? Geef me de gestoorde wetenschapper en het kind, onmens!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Man, die zijn in de minderheid!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mason Daniels - Trainer

    "Er gaat hier niet worden geschoten." Zei ik en maakte me breed.
    Ik knielde neer zodat ik op ooghoogte was met Madeline en keek haar aan met een vaderlijke blik.
    "Madelin liefje" Begon ik zacht en vriendelijk. "Wat wil jij eigenlijk? Niemand luistert ook maar naar wat jij wilt."

    [En de littekens zijn wel van een dino...]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.