• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mason Daniels - trainer

    "We willen je thuis absoluut niet verwoesten." Legde ik Madeline uit. "We halen gewoon wat aan ons toebehoort, zoals eten en medicijnen."
    Ik keek de indringster even aan en vroeg me af hoe lang het zou duren voordat er hier een gevecht zou losbarsten.
    "Aangezien dat de mensen uit Terra Nova niet willen delen met ons, komen we het gewoon halen." Terwijl ik dat zij maakte ik wat simpele handgebaren. "Waarom zouden we jullie woonplaats trouwens verwoesten als we er zelf één hebben?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Zwijgend luisterde ik naar het gesprek dat zich voor me afspeelde, en ik merkte dat Dave en Jason hun belangstelling begonnen te verliezen. Jason schuifelde wat heen en weer en keek neuriënd om zich heen, terwijl Dave op het punt stond om een diepe zucht te slaken. Ik wierp hem een waarschuwende blik toe, en hij rolde met zijn ogen. ''Dave, ik zweer het, kappen nu'' siste ik, en hield me in om op hem in te rammen. ''Jason, ook jij, bek dicht'' fluisterde ik, met een dreigende ondertoon. Ik richtte me weer op het gesprek voor me, en wachtte geduldig af voor wat actie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Teddy White - Botaniste
    'Het behoort niet aan jullie toe, jullie keerden zich tegen ons! Jullie besloten om jullie af te scheiden van Terra Nova!' Zei ik fel. Mijn ogen spoten vuur en ik werd met de minuut zenuwachtiger. Als er zo een stijd zou losbarsten zou ik die niet in mijn eentje kunnen winnen. Ik zag iemand een paar anderen afsnauwen waarvan de gezichten meteen verstarden. Iedereen keek naar ons en ik zag dat Rino zich ook niet meer zo op zijn gemak voelde.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:39 ]


    Cookies!

    Mason Daniels - trainer

    "We keerden jullie niet de rug toe." Zei ik kalmpjes. "We waren niet gewenst bij Terra Nova."
    Ik kruiste mijn armen en bekeek de indringster met opgetrokken wenkbrauw aan terwijl een kleine grijns op mijn lippen hing.
    Mijn kalmte maakte haar nog zenuwachtiger en dat vond ik amusant.
    Ze wist waarschijnlijk net als mij dat als ze iets zou proberen, ze afgemaakt zou worden aangezien we in de meerderheid waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Geschreeuw buiten Terra Nova, ik hoorde het duidelijk. Ik kon eigenlijk weinig doen, maar ik kon ook niet niets doen. Ik rende naar het lab, het maakte me niet uit wie het zag, ik dropte de planten voor de neus van de dino, greep mijn hypermoderne boog met scherpschietfunctie en een pijlenkoker en wurmde mezelf door het gat. Ik hoopte vergeefs dat het niet Madeline was, maar wie zou het anders zijn, ik had geen tijd gehad om me om te kleden, dus droeg ik een bruine jurk, puur geluk qua camouflage... Ik nam een van de pijlen en zette hem in de boog, iedereen had coole geweren, maar hoewel ik er ook een meegegrepen had, was ik hier beter mee, ik hield van show en ik stond stand-by wanneer de echte militairen op missie waren, dan was het mijn taak om te helpen in Terra Nova...
    Ik hoopte maar dat er niets al te erg met haar was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Teddy White - Botaniste
    'Je liegt.' Kon ik alleen maar sissen. Ik had mijn wapen nog steeds goed vast en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik nu moest doen. Ik kon schieten en wegrennen, maar dat kon niet zonder dat Madeline ook meekwam en wie weet bleef ze wel daar. Ik kon haar natuurlijk gewoon meesleuren maar dat zou me te veel vertragen. Ik kon niet langer tijdrekken, ik moest met iets komen, maa mijn gedachten leken wel uitgeschakeld.


    Cookies!

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Je liegt'' siste het meisje, en ze had een bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht. Ik kneep automatisch mijn ogen samen, en ging in een positie zitten zodat ik zometeen gemakkelijk naar hen toe kon rennen. Gelukkig hadden Dave en James zich koest gehouden in de tussentijd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    [Aww dankje! ;D]


    [Youre welcome!]

    Seyenna Mayfield.

    Ik ging richting de markt, waar ik een grote zak met verschilldende fruitsoorten kocht. Ik greep er een uit de tas, bestudeerde die - hij was gelig van kleur - en zette mijn tanden erin.
    Het sap spijbelde uit de vrucht. Het proefde zoet. Het was heerlijk.


    [wie wil er met Seyenna praten?(a) of zijn jullie allemaal al met iemand bezig?:P]

    Mason Daniels - trainer

    "Waarom zou ik liegen, liefje?" Vroeg ik terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin hield. "Het feit dat ik nog steeds meer weet te zeggen als jij, wil zeggen dat ik wel degelijk de waarheid spreek."
    Ik klapte één keer in mijn hand en keek haar weer aan.
    "Ik kan je bijvoorbeeld ook vertellen dat jullie altijd de schuld op ons steken wanneer er iets misgaat." Ging ik rustig verder. "Jullie denken dan altijd dat wij jullie saboteren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Even wel, April gaat de held uithangen, als dat maar goedkomt...]

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik kreeg een vreemd tafereel in het oog. De zessers stonden aan een kant, en Pandora aan de andere, Madeline stond er een beetje verward tussenin, ze keek van de ene naar de andere kant. Mijn cursus psychologie zou me vast toeschreeuwen dat ze haar probeerden overhalen, de zessers waren vals, maar ik kon haar meelokken met Jayden, misschien...
    Veel dapperder dan ik me voelde stapte ik uit de bosjes, ik kwam kalm over, maar dat kwam waarschijnlijk omdat al de ongerustheid zich bezighield met het doen kloppen van mijn hart op een onmogelijk ritme.
    'Dag Maddy? Vind je het eten voor Jayden?' vroeg ik haar, mijn boog hing klaar langs mijn zijde...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Madeline Claire Prec ~ Kind
    Het leek wel een tenniswedstrijd. Argument na argument werd afgevuurd op elkaaren je zag dat Pandora zenuwachtig werd. Rino werd zenuwachtig en begon te snuiven en heen en weer te bewegen. Ik begon hem te kalmeren, maar hij bleef onrustig. Ik pakte een paar vruchten die eigelijk voor Jay waren voor Rino meer zodqt hij ze op kom eten waardoor hij rustiger werd. Maar opeens schoot er iets door me heen. In het begin zeiden ze iets over ons ontvoeren. Eerst de zwakkere. 'Maar waarom maakte jullie dan plannen om ons te vangen?' Vroeg ik er nieuwschierig tussendoor. Want waarom hadden ze mensen nodig toch alleen maar eten en medicijnen?
    'Dag Maddy? Vind je het eten voor Jayden?' Vroeg April plots die echt uit het niets was gekomen. 'Ja, ik hebcnog wat de rest eet Rino nu op omdat hij onrustig was.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teddy White - Botaniste
    'Wat jullie hebben gedaan is onvergeeflijk!' Zeg ik. 'Jullie hebben gedood, ik heb het met mijn eigen ogen gezien.' Mijn handen beginnen weer te trillen als ik terugdenk aan wat er was gebeurt. 'Jullie kunnen nu wel zeggen dat jullie niet zo slecht zijn, maar jullie hebben levens genomen! Onschuldige levens!' Ik zag dat de Sixes een actievere houding kregen en hun blik werd meer gefocust.


    Cookies!

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    Ik schrok op van een ander meisje wat de bosjes uit kwam lopen, met pijl en boog. ''Blijf hier'' snauwde ik naar Dave en Jason, en liep langzaam op het meisje af, met mijn geweer voor me. ''Laat ze'' zei ik, ''Het is beter als je gaat'' ging ik verder, en hief mijn geweer iets hoger.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mason Daniels - trainer

    "Ik had het over dino's Madeline." Stelde ik haar gerust. "We proberen ze te vangen en te onderzoeken en verzorgen met de middelen die we hebben. Maar het is beter dat we eerst met zwakkere beginnen zodat we ongeveer weten hoe ze reageren bij mensen."
    Ik stroopte mijn mouw op en liet haar de littekens zien.
    "Dat komt door een gezonde dino die ik probeerde te vangen nadat ik hem wilde onderzoeken." Legde ik uit. "En toen besefte ik dat het geen goed idee was."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.