• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Seyenna Mayfield.

    'Hallo!' zei ik in alle vrolijkheid tegen de pas verschenen jongen, terwijl ik naar Mallory knikte. 'Dat gaan we doen, goed?' Ik knipoogde veelbetekenend naar haar.
    Ik stak mijn hand uit. 'Seyenna. Seyenna Mayfield.'
    Hij had een drankje in zijn hand en mijn ogen gleden naar het bloesje dat hij droeg. 'Leuk.' Ik wees naar het hempje dat hij aan had.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 16:14 ]

    Peyton

    "Hallo!" zegt het meisje dat me niet bekend voorkomt, wat ik best jammer vind want ze is prettig om naar de kijken. Ze zegt iets tegen Mallory en ik heb geen idee waarover het gaat, maar gezien het mijn zaken niet zijn moei ik me er niet mee. Ik ben blij dat mijn blosjes niet te zien zijn in de donkere bar als het meisje dat zichzelf als Seyenna Mayfield voorstelt haar ogen over me laat glijden.
    "Leuk," zegt ze terwijl ze naar mijn hemdje wijst.
    "Dank je," zeg ik met een glimlach. Een complimentje krijgen is natuurlijk altijd fijn. Ik neem haar uitgestoken hand aan en schud die zachtjes. "Peyton Riviera," stel ik nu ook mezelf voor. Wanneer ik haar hand losgelaten heb glijden mijn ogen naar de bar waar net iemand gaan staan is. Ik merk de jongen op die eerder naar me zwaaide.
    "Wie is hij?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. Ik wil gewoon een antwoord, maakt niet uit van wie ik het krijg.
    Op momenten als deze schaam ik me er diep voor dat ik zo weinig buiten kom. Zoveel mensen leven hier niet en ik ken er waarschijnlijk nog niet eens de helft van bij naam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seyenna Mayfield.

    'Peyton Riviera,' stelde hij zichelf voor. Ik glimlachte vrolijk toen hij me bedankte na mijn compliment.
    'Graag gedaan!'
    Ik nam een grote slok van mijn drankje.
    'Wie is hij?' vroeg hij plotseling. Hij keek geen van ons beide - Mallory óf mij - aan, maar staarde naar de jongen aan de bar.
    Ik haalde mijn schouder op. 'Weet ik niet. Ik herken hem alleen van gezicht.' Ik keek Peyton even onderzoekend aan.
    'Kom je bij ons zitten? Wij waren ook eigenlijk van plan - eh - om er even op uit te trekken.'
    Ik kon het niet voorkomen: mijn lichtblauwe ogen begonnen opnieuw te twinkelen.


    [bedoelde je Seth?]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:08 ]

    Mallory Tracy

    "Hey Peyton." glimlach ik naar hem. Hij vraagt wie een jongen aan de bar is en Seyenna antwoord hem. "Geen idee, ik ken hem niet." zeg ik er tussen door. "Kom je bij ons zitten? Wij waren ook eigenlijk van plan - eh - om er even op uit te trekken." Ik knik heftig. "Ja!" zeg ik over enthousiast. "Wanneer wil je dan gaan?" vraag ik. "Ik heb eigenlijk wel zin om te zwemmen." merk ik op terwijl ik grijnzend naar Seyenna kijk.


    Your make-up is terrible

    [Ja Seth.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik bestel wat te drinken terwijl ik een beetje rond kijk. Het zag er mooi uit. Ik was hier nog nooit geweest omdat ik had gedacht dat het er saai was. Nu heb ik spijt dat ik daarbij ook nog zo weinig mensen ken.

    Seyenna Mayfield.

    Mallory begint enthousiast en fel te knikken en roept: 'Ja! Wanneer wil je dan gaan? Ik heb eigenlijk wel zin om te zwemmen!' Ze begint breed te grijnzen.
    Ik begin al net zo te lachen. 'Ja, dat lijkt me een briljant plan. Het is hartstikke warm.. lekker afkoelen in het water. Vállend water misschien wel.'
    Opnieuw werp ik Mallory een brede, veelbetekenende grijns toe.

    Peyton

    Geen van beide meisjes lijkt hem te kennen.
    "Kom je bij ons zitten? Wij waren ook eigenlijk van plan - eh - om er even op uit te trekken," zegt Seyenna met fonkelende ogen.
    Ik kijk van het ene meisje naar het andere als ze een enthousiast gesprek beginnen. Uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat ze gaan zwemmen. Ik glimlach schamper. Ik, met twee meiden gaan zwemmen? Daar komt onheil van. Ik schud mijn hoofd.
    "Nou, dan hou ik jullie niet op," zeg ik rustig. "Tot later."
    Ik wil me omdraaien en naar de bar lopen tot ik besef dat ik nog een vol glas heb. Ik drink het in één teug leeg en doe dan wat ik van plan was. Subtiel ga ik een metertje bij de jongen vandaan een nieuwe drankje bestellen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seyenna Mayfield

    Ik begin te grinniken als Peyton met zijn subtiliteit vlak naast de andere jongen een drankje gaat bestellen en ik krijg een ingeving. Dan spring ik op, grijp Mallory bij haar pols en sleur haar mee en gooi dan een arm over Peyton's schouder.
    'Jij gaat mee en meneer eh - die daar naast ons zit, vragen we ook gezellig mee!'
    Ik wijs - zónder subtiliteit - naar de jongen naast ons en werp Peyton een veelbetekenende blik, terwijl mijn wenkbrauw op en neer gaat.

    [Seth dus:p]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:26 ]

    Seth

    Een jongen komt naast me staan en wacht ook op bediening. Ik bekijk hem even. Hij zag er goed uit. Seth hou op je kijkt alleen naar meisjes op die manier. Ik neem nog een slok van mijn cola. Ik raap al mijn kies bij elkaar. 'Hey' glimlach ik naar hem.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik kreeg iedereen bij elkaar en wist ze de bunker uit te halen, maar Madeline ging zo traag door de verwarring en de schok van de raptors dat ik haar maar op mijn rug zette en verder rende, het was echt stom geluk geweest dat die raptor de sixers bezig had gehouden. Mijn hoofd leek te barsten terwijl ik achter Amy-Lee naar de watervallen liep, ze schoot op alle dingen die onze kant opkwamen, zodat we snel en veilig vooruit kwamen.

    [Ik ga me naar de waterval werken, het is daar dood...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seyenna Mayfield

    Ik wist een grijns niet te onderdrukken.
    'Hey,' zei ik prompt tegen de jongen, ook al had hij het niet tegen mij. 'Ik ben Seyenna. Dit is Mallory en dat is Peyton. Wij -' ik wees naar Mallory, Peyton en mezelf -' zijn van plan om naar de waterval te gaan, buiten de hekken. Heb je zin om mee te gaan?'
    Vrolijk keek ik van de een naar de ander.

    [okee]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 20:10 ]

    Peyton

    Terwijl ik een drankje bestel voel ik de ogen van de jongen op me branden. Er loopt een kleine rilling over mijn ruggengraat.
    "Hey," glimlacht hij als ik naar hem kijk.
    "Hallo," zeg ik met een gelijkaardige uitdrukking. "Ik ben-"
    Voor ik mijn zin kan afmaken schrik ik van een arm die plots voor mijn gezicht hangt te bengelen en stoot hierbij mijn glas om. Héél elegant.
    "Jij gaat mee en meneer eh - die daar naast ons zit, vragen we ook gezellig mee!" zegt Seyenna. Ze wiebelt met haar wenkbrauwen. Wat bedoelt ze daar nou mee? Ik wilde gewoon gezellig een praatje slaan met hem terwijl die meiden zouden gaan zwemmen.
    "Maar ik-"
    "Hey," zegt Seyenna die haar aandacht op de jongen richt. "Ik ben Seyenna. Dit is Mallory en dat is Peyton. Wij zijn van plan om naar de waterval te gaan, buiten de hekken. Heb je zin om mee te gaan?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op. Had ik nou net niet gezegd dat ik niet wilde. Een beetje van mijn melk af haal ik mijn zakdoek uit mijn broekzak en begin mijn gemorst drankje op te vegen. Mijn glas zet ik netjes weer recht. Ik durf al helemaal niet meer naar de jongen kijken, laat staan ermee te gaan zwemmen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth


    Ik kijk verbaast naar de mensen. De jongen Peyton had zijn drankje om gegooit en keek me niet aan. 'Ja prima. ' antwoord ik. Ik tijd de jongen aan. 'Ik geloof dat ik hierna wel een nieuw drankje voor je moet kopen. Ik ben Seth trouwens. '

    Mallory Tracy

    Ik grijns naar Seyenna. "Je bent echt onhandig!" giechel ik naar haar. "Sorry, ze heeft iets teveel op denk ik." glimlach ik naar Peyton. "Hij zei net toch dat hij daar geen behoefte aan heeft." zeg ik dan tegen Seyenna. "Misschien wilt hij wel gewoon hier blijven met die jongen." Ik werp een blik op Seth.


    Your make-up is terrible