• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Goed, dat is duidelijk hahha.]

    Mallory Tracy

    Vanaf een afstandje bekijk ik Seyenna, meteen ontnuchterd, misschien zelfs lichtelijk misselijk geworden, door het aanblik van Aprils wonden. Ik wend mijn blik meteen weer af en kijk naar Peyton en Seth. Ik heb het gesprek voor het grootste gedeelte gemist omdat ik mijn best moet doen om niet nog misselijker te worden, dus concentreer ik me gewoon op het geluid van water. Wat op zich eigenlijk ook niet echt een geweldig idee is want nu moet ik plassen. Ik bijt op mijn lip en negeer mijn blaas terwijl ik heen en weer wip op mijn voeten.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:34 ]


    Your make-up is terrible

    Seth

    Peyton lijkt een binnenpretje te hebben. "Ik ben met de vierde pelgrimstocht meegekomen, En jij?" Ik knik. 'Ik kom van de 5e.
    Heb je veel achter moeten laten daar?' Ik bekijk hem, ik weet niet of ik een pijnlijke vraag stel of iets ongepast. ik stop mijn handen in mijn
    zakken en kijk van hem naar de grond en weer terug.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 21:35 ]

    Peyton

    "Ik kom van de 5e. Heb je veel achter moeten laten daar?"
    Ik voel even een steek in mijn borstkas. Dat ik dit doe om mijn ouders van een zorgeloze oude dag te kunnen voorzien betekent niet dat ik hen niet mis. Ik knik zachtjes en hou mijn rechterarm omhoog. Aan een dun lederen armbandje bungelt een medaillon. Ik open het en onthul een foto van mijn moeder en vader.
    "Mijn ouders," zeg ik zacht.
    Ik heb geen idee waarom ik hem dit vertel. Mijn blik dwaalt even af naar Mallory en ik wil net terug naar Seth kijken wanneer het me opvalt dat Mallory er niet al te best uit ziet.
    "Ho. Mal, gaat het wel?" vraag ik met een bezorgde blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wie wilt iets gaan doen met Abby? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Seth

    Ik knik. 'Het spijt me. ' glimlach ik verondschuldigend tegen hem. Volgens zijn blik naar het meisje waarvan ik haar naam eventjes niet weet. Zr zag er bleekjes uit en niet erg gezond. 'Moeten we haar niet even helpen? ' fluister ik in zijn oor.

    Mallory Tracy

    Peyton trekt mijn aandacht. "Ho. Mal, gaat het wel?" vraagt hij. Ik richt mijn blik op naar hem en kijk in zijn bezorgde ogen. Snel knik ik. "Ja, ik hou niet zo van... wonden en die shit." zeg ik terwijl ik heen en weer blijf wippen op mijn voeten. "En ik moet plassen het geluid van al dat water." Ik grimas als ik weer aan het water denk en het geluid weer tot me doordringt.


    Your make-up is terrible

    Peyton

    "Ja, ik hou niet zo van... wonden en die shit. En ik moet plassen het geluid van al dat water."
    Ondanks dat ik het zielig vind voor Mallory moet ik toch even lachen. Ik wil er net nog iets aan toevoegen wanneer ik een warme adem in mijn oor voel. Onmiddellijk verdwijnt mijn glimlach van mijn gezicht. Er loopt een rilling over mijn rug die de haartjes in mijn nek overeind laat staan. Ik sluit mijn ogen en zucht.
    "Moeten we haar niet even helpen?" fluistert Seth.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik kan Mallory met veel dingen helpen, tenminste dat wil ik wel, maar plassen is daar niet één van. Ik probeer het gevoel weg te jagen en richt me weer op Mallory.
    "Kijk om je heen, struiken genoeg toch?" zeg ik met een schamper lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mallory Tracy

    "Kijk om je heen, struiken genoeg toch?" zegt hij. Ik trek een boos hoofd naar hem. "Ja, voor jou wel." bijt ik hem toe, terwijl ik het niet zo bedoeld heb, het komt gewoon omdat ik zo nodig moet plassen. "Sorry." mompel ik dan en ik kijk naar de bosjes. "Misschien heb je wel gelijk." Ik bijt op mijn lip, ik moet wel érg nodig. "Goed, voor deze ene keer. Maar vertel het tegen niemand!" sis ik en ik loop de bosjes in, net zover tot ik uit het geluids en gezichtveld ben van de jongens. Daar doe ik mijn ding, oppassend voor enge insecten en grotere dingen.


    Your make-up is terrible

    Seth

    "Kijk om je heen, struiken genoeg toch?" Ik moet lachen om Peyton zijn opmerking. 'Precies kies een leuke struik en ga je gang.' Ik kijk naar het water waar April haar wonden nog steeds schoongemaakt werden. Ik rilde even. 'Dus wat doen we nu? Met April terug naar Tera Nova neem ik aan?' Ik kijk vragend rond. Dat leek mij de beste optie aangezien we hier geen verband of medicijnen hadden.

    Seyenna Mayfield.

    Ik greep de zakdoek uit een hand die ineens voor mijn neus bungelde, maar ik had werkelijk geen flauw idee van wie die kwam.
    Toen April's wonden schoon genoeg waren om verbonden te worden, deed ik dat met de zakdoek.
    Zuchtend stond ik op en kwam ik overeind. Ik was geen verpleegster (wat ik wel was, was een agente), maar tot voor zover zou ze het makkelijk redden. De wonden waren over het algemeen niet erg diep.
    Toen hoorde ik Seth's woorden. 'Dus, wat doen we nu? Met April terug naar Terra Nova neem ik aan?' Hij keek iedereen vragend aan.
    Ik knikte. 'Dat lijkt me de beste optie. Wie helpt me mee April te tillen? Ik kan het niet alleen.' Ik trok het meisje overeind en ondersteunde haar.
    Ik zuchte en keek verlangend naar de waterval. Ik had zóveel zin in een duik in het kristalheldere water...
    Dat deed me denken aan mijn nieuwe vriendin.
    'Waar is Mallory?' vroeg ik.

    Seth

    'Neem haar wel over zo zwaar is ze vast niet.' Ik neem April in mijn
    armen en kijk even naar Peyton. 'Waar is Mallory?' Ik draai me naar haar om. 'Die is even gaat plassen.' Glimlach ik en knik richting de struiken.

    Aprilynne Stone, verpleegster

    'Uhm, mijn hoofd doet pijn,' mompelde ik, automatisch ging mijn hand erheen, er lag een soort verband rond, maar het was de verkeerde stof om echt veel uit te halen...
    'Zie ik eruit als een paasei?' vroeg ik, het klonk zielig en onvast, dat ik me na al die Raptors druk maakte om hoe ik eruit zag... Dat kon ook aan het feit liggen dat de twee leukste jongens van heel Terra Nova erbij waren, maar toch...
    'Mag ik zelf lopen?' fluisterde ik. Ik vond het vreselijk om van iemand anders afhankelijk te moeten zijn, al helemaal van een jongen die af en toe afhankelijk van mij was geweest, een soldaat. Die kwamen we vaker verwond binnen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mallory Tracy

    "Die is even plassen." hoor ik als ik gillend uit de struiken spring. Ik heb mijn korte broekje nog net omhoog kunnen trekken als er allemaal mini dinosaurussen op me afspringen en achter me aan rennen. Geen idee wát ze van me willen, maar ik heb het niet op dingen die kleiner dan mijn onderarm zijn.


    Your make-up is terrible

    Seth

    Ik heb April nog maar net op de grond gezet als Mallory gillend uit de bosjes komt rennen. Ik kijk geschrokken om en zie hoe ze op ons afrend.
    Ik kijk haar geschrokken en licht verbaast aan. 'Wat is er aan de hand???'

    Aprilynne Stone

    'Ach,' ik uitte een hele reeks vloeken, sommigen creatiever dan anderen. 'Dino's! Rennen, vleeseters!' riep ik, ik zuchtte diep voor ik mezelf weer in beweging sleurde, mijn lichaam voelde vreselijk zwaar. Ik greep zowel de pols van Seyenna als van Peyton en sleurde ze mee, ik was hier aan gewend aan het geraken, maar het beviel me niet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...