• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30

    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22




    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic
    Speeltopic 1

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:35 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Peyton

    "We hoeven niet perse het water in maar ik wil gewoon niet datze verdrinken of iets in die richting," zegt Seth, alsof hij mijn gedachten kan lezen. Verbaasd kijk ik hem aan, maar dat kan hij niet zien omdat hij me al achter zich aan sleurt.
    "Kom we moeten ze inhalen!" roept hij.
    Ik kan niet anders dan achter hem aan hollen, gezien hij mijn arm vast heeft. Ik kan niet zeggen dat ik het onprettig vind, maar schud het gevoel van me af. De kans dat hij op jongens valt is miniem. En ik moet eerst maar eens wat meer buiten komen en vrienden maken voor ik aan andere dingen ga denken.
    "Ik heb alleen geen idee waarheen," protesteer ik zacht. Het is de waarheid, ik ben nog nooit buiten de poort geweest.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wacht op jullie aan de waterval...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    Wr klimmen door een klein gat in het geld en ik kijk naar de grond. Ik laat Peyton los. 'Ik zie voetstappen naar die kant dus ik denk dat we dan ook daar heen moeten. ' ik begin te lopen en hoor de verte water ruisen. Een waterval?

    [Ze staan nog bij het hek omdat ze jullie zagen aankomen haha.]


    Your make-up is terrible

    Peyton

    Nog steeds tegen mijn zin kruip ik achter Seth aan door een gat in de muur. Wanneer hij mijn arm los laat voel ik de huid die hij aangeraakt heeft branden.
    "Ik zie voetstappen naar die kant dus ik denk dat we dan ook daar heen moeten," zegt hij. Ik knik zachtjes en wrijf over mijn arm omdat ik me niet comfortabel voel buiten de poorten, noch in het gezelschap. Toch volg ik hem. Ik schrik me rot als ik vanuit mijn ooghoeken iets zie bewegen en beland erdoor op de grond. Als ik opkijk zie ik Mallory en Seyenna.
    "Wat doen jullie nou?" sis ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik grinnik als ik van de schrik bekomen ben en help Peyton rechtop.
    'Gaat het? ' vraag ik en laat hem los als hij staat. 'We gaan toch maar met jullie mee. ' glimlach ik. Van binnen hoop ik dat peyton ook ga zwemmen. Wacht waarom? Godver Set je valt op meisjes! Op meisjes!!

    Mallory Tracy

    Ik grijns als ze ons ontdekt hebben. "Wat doen jullie nou?" sist hij onze kant op. Ik kijk beledigd. "We wilden ons verstoppen zodat jullie ons niet konden vinden, maar we wisten niet dat jullie het waren, dan hadden we dat ook niet gedaan!" zeg ik. "Maar nu moeten we gaan." zeg ik dan serieus.


    Your make-up is terrible

    Peyton

    Nog steeds van slag door het schrikken laat ik me overeind helpen door Seth.
    "Gaat het?" vraagt hij.
    Ik knik maar hou mijn blik op Mallory gericht.
    "We wilden ons verstoppen zodat jullie ons niet konden vinden, maar we wisten niet dat jullie het waren, dan hadden we dat ook niet gedaan! Maar nu moeten we gaan."
    "We gaan toch maar met jullie mee," hoor ik Seth zeggen.
    Ik blijf Mallory aankijken. Ze ziet er beledigd uit.
    "Ik schrok me rot," mompel ik nog als verklaring voor mijn plotse gedrag. Ik ben nu eenmaal geen avonturier, doorgaans.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aprilynne Stone

    Mijn vingers trilden oncontroleerbaar, ik zag amper waarop ik schoot, ik had een andere pijl klaarliggen, want één zou vast niet genoeg zijn... Ik schoot op zijn oog en vuurde daarna meteen een andere pijl af. Pas toen merkte ik dat er mensen mijn richting uitkwamen die me gezien hadden. Als iemand dit wist, zouden ze me opsluiten! Fuck, i'm so freaking damn screwed!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mallory Tracy

    "Sorry." zeg, gemeend. "Ik wilde je niet laten schrikken en Seyenna ook niet, dat weet ik zeker." Ik glimlach en begin in de goede richting te lopen. "Als ik iets kan doen om het beter te maken moet je het maar zeggen."


    Your make-up is terrible

    Seth

    "Als ik iets kan doen om het beter te maken moet je het maar zeggen."
    Ik kijk haar lachend aan. Wauw dat klonk zo verkeerd. Dan kijk ik naar Peyton. Zou hij het ook zo opgevat hebben? 'Kom laten we maar gaan welke kant moeten we op?' Vraag ik dan.

    Peyton

    "Sorry. Ik wilde je niet laten schrikken en Seyenna ook niet, dat weet ik zeker. Als ik iets kan doen om het beter te maken moet je het maar zeggen."
    Er verschijnt een ondeugend glimlachje op mijn lippen. Ik schud de gedachte die net voor mijn ogen flitste weg. Mallory is niet meer dan een vriendin. Als ik haar al een vriendin kan noemen. Zoveel doen we niet samen, maar zij is vrijwel de enige hier met wie ik al regelmatig een babbeltje geslagen heb. Ik wil net mijn mond open doen om te zeggen dat ze kan beginnen met zich niet meer dronken te drinken, maar Seth is me voor.
    "Kom laten we maar gaan, welke kant moeten we op?" vraagt hij plots.
    Als ik mijn gezicht naar hem draai zie ik hem naar me kijken. Ik trek mijn wenkbrauw op. Als ik niet beter wist, zou ik haast denken dat hij jaloers was.
    "Ik heb geen idee," zeg ik gewoontjes terwijl ik mijn schouders ophaal. "Maar de meiden wel, volgens mij."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    CrumbCake schreef:
    Aprilynne Stone

    Mijn vingers trilden oncontroleerbaar, ik zag amper waarop ik schoot, ik had een andere pijl klaarliggen, want één zou vast niet genoeg zijn... Ik schoot op zijn oog en vuurde daarna meteen een andere pijl af. Pas toen merkte ik dat er mensen mijn richting uitkwamen die me gezien hadden. Als iemand dit wist, zouden ze me opsluiten! Fuck, i'm so freaking damn screwed!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    "Ik heb geen idee, Maar de meiden wel, volgens mij." Ik knik en we lopen achter de meisjes aan verder het bos in. Waarom deed ik zo achterlijk bij Peyton? Ik ben 100% hetro dat ben ik altijd geweest.. Toch?

    Seyenna Mayfield.

    'Wees gerust, jongens!' Ik keek vrolijk van de een naar de andere. 'Ik weet wel waar we heen moeten. Kom op.'
    Opnieuw wilde ik mijn arm in die van Mallory haken, maar bedacht me toen.
    'We moeten rennen,' beloot ik met een ondeugende schittering in mijn ogen. 'Nu!' riep ik en ik greep Mallory's pols.
    Ik trok een sprintje, keek lachend achterom terwilj ik Mallory meesleurde en toen ik me weer omdraaide knalde ik vol tegen een meisje met blondbruin haar die een boog in haar hand had.
    Ik herkende haar vaag als April. 'Oops,' grijnsde ik terwijl ik mezelf en haar overeind hielp.