• © Copyright Dracy

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hijgend laat ik me terug op het bed vallen. Ik draai me naar Kyle. Ik probeer even op adem te komen. Hij is goed.
    "Ben je zeker," zucht ik. "Dat je dit nog nooit gedaan had voor je mij kende?"
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    Mijn hele lijf gloeit er nog van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (sorry :$ )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    Ik staarde naar het plafon, Ik zou Dimitry morgen wel zeggen wat ik voor plan had ofzo. Ik keek naar mijn gitaar die in zijn tas zat. klaar om mee naar school te gaan. Als we dan morgen Glee hadden had ik tenminste iets te doen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Goed één week, niet langer." Zeg ik.
    "Maarrr, je doet je eigen boodschappen, ik ben al geld genoeg kwijt aan Maya en Levi." Zucht ik.
    "Er ligt een matras op zonder, rechts in de hoek." Zeg ik en kijk naar Dimitry en Maya.
    "Moet een van jullie nog douchen?" Vraag ik dan.

    Kyle [Dank je. (A)]

    "Ben je zeker. Dat je dit nog nooit gedaan had voor je mij kende?" Zucht Irial glimlachend naar me, als we naast elkaar op het bed liggen, nog helemaal uit te hijgen.
    "Heel zeker." Grinnik ik en druk een kusje op zijn neus.
    Ik wrijf over zijn bezwete arm en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 14:49 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    "Goed één week, niet langer." Zegt André, ik zucht opgelucht.
    "Maarrr, je doet je eigen boodschappen, ik ben al geld genoeg kwijt aan Maya en Levi." Zucht hij dan. 'no prob, ik heb een baantje.' hoor ik Dimi zeggen. trots kijk ik hem aan.
    "Er ligt een matras op zonder, rechts in de hoek." Zeg t André dan.
    "Moet een van jullie nog douchen?" Vraagt hij 'nou... ik denk het wel, moet jij dan niet eerst?' vraag ik André als ik Dimi 'nope' hoor antwoorden.

    Dimitry
    'no prob, ik heb een baantje'en ik zie maya blij naar me kijken.
    Als ik als in de gang sta hoor ik André's vraag en zeg ik 'nope' voor ik de trap oploop.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 14:58 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [dracy wil je me een seintje geven als de zaterdag start of als isa iets gaat doen ofzo richting lilly]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, is goed doe ik. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Heel zeker," grinnikt Kyle waarop hij een kusje op mijn neus drukt.
    Hij wrijft even over mijn arm en ik ril.
    "Mijn vriendje is een natuurtalent," zeg ik opschepperig.
    Ik kijk Kyle lachend aan en ga dan op mijn rug liggen om nog wat te bekomen.
    Hij heeft er geen idee van hoeveel ik van hem hou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [thanks]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Nee ga jij maar eerst, ik wacht wel." Zeg ik met een glimlachje naar Maya.
    "Jij hebt je slaap nodig meisje." Zeg ik en druk een kusje op haar voorhoofd.

    Kyle

    "Mijn vriendje is een natuurtalent," Zegt Irial opschepperig wat me doet lachen.
    Hij gaat op zijn rug liggen.
    "Of, jij bent gewoon een goede leraar." Grijns ik naar hem en ga ook op mijn rug liggen, ik kijk naar het plafond.
    "Echt, als mijn pa dit wist hé." Zeg ik en kijk even naar Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Of, jij bent gewoon een goede leraar," grijnst Kyle waarop hij ook op zijn rug gaat liggen. "Echt, als mijn pa dit wist hé," zegt hij dan. Hij kijkt me even aan.
    Er loopt een koude rilling over mijn rug, en niet het goede soort.
    "Dan zou hij vast willen dat hij me wel een mep gegeven had die keer op school toen hij de kans had," zeg ik stilletjes.
    Ik kan me best voorstellen dat dit er voor een heteroseksuele man, die overigens nog eens een zoon heeft best akelig uit moet zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [kijk ik wil wel rpgen maar ik denk niet dat iemand nu iets met lilly kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    André

    "Nee ga jij maar eerst, ik wacht wel." Zegt André met een glimlachje.
    "Jij hebt je slaap nodig meisje." Zegt hij en ik krijg een kus op mijn voorhoofd.
    'Hm ok.'antwoord ik.
    Ik leg de deken terug op de bank en loop naar boven.
    Ik stap dan onder de douce en sta in gedachten verzonken in het warme water.
    Misschien moet ik ook maar een baantje nemen....
    ik stap later uit de douce en droog me af.

    Dimitry


    Ik zeul de matras mee de trap af en leg hem daar neer, ik loop rchting André.
    'Yo, waar moet ik hem neerleggen?' vraag ik aan hem.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [-,-' heb gewoon een beetje geduld.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [jeetje man ik kan niet eens wat vragen ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan