• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Had ik niet gezegd dat de geesten de mensen niet kunnen zien tot ze beseffen dat ze dood zijn? O_o]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Maar Annelore is ook een geest... En Nathan en Felicia beseffen diep van binnen dat ze dood zijn, maar ze willen het niet bekennen.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Nathan en Felicia zijn ook geesten. :')]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ohja, sure. Sigh. Fijn dat ik moeite doe.]

    Damon

    Wanneer ik opkijk zie ik plots drie wazige figuren. Ik wrijf in mijn ogen maar ze gaan niet weg. Ik kan een jongen twee meisjes onderscheiden. Ik sluit mijn ogen en open ze nog keer. Wanneer ik besef wat het zijn verslik ik me in een hap eten. Ik klop mezelf hard op de borstkas en hou mijn andere hand voor mijn mond omdat ik moet hoesten.
    Elegant, Darling.
    Door mijn ondertussen tranende ogen kan ik de figuren nog steeds zien staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Ik schrik op als ik Damon hoor hoesten. Bezorgt kijk ik hem aan. Zijn ogen beginnen te tranen.
    "Stik voorzichtig," zeg ik stilletjes. "Gaat het weer?"
    Ik schuif hem een glas water toe terwijl ik zelf een slok neem van mijn rode wijn.
    "Hier, spoel alles maar wel," knipoog ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annelore.

    Als ik merk dat ze meer stappen richting mij doen, ga ik recht staan zodat ik niet meer tegen het raam aanleun. "W-wat d-do-doen ju-l-l-lie h-ier?" Vraag ik stotterend, terwijl ik stap opzij doe en ze een beetje bang aankijk. Waarom zeggen lopen ze naar me toe? En wat doen ze hier?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Lekker rustig :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MisPattinson schreef:
    Luna
    Ik knik. "MOgen we ook voor het ontbijt iets voor ons zelf doen?" ik kijk even naar Josephine. Zeg ja zeg ja! dacht ik bijmezelf.
    Andders zou ik een ander goed plekje meoten vinden om te dansen.

    [alvst voor later zodat ik niet hoef te zoeken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Thomas "Tom".

    Ik kijk omhoog en zie dat Matthew de trap af komt gelopen. "Hé, nu pas ingecheckt?" Lacht hij, en ik schud mijn hoofd. "Nee, ik kon geen genoeg krijgen van de buitenkant van het huis," Mompel ik sarcastisch met een brede grijns. "Ik hoorde net iets over gaan eten, maar ik ben niet zeker," Het is even stil en ik kan zijn maag horen rommelen. "Lekker, ik lust ook wel wat," Mompel ik met een blik op mijn koffer. "Al is de kans vrij groot dat ik het bij het juiste eind heb," Voegt hij er aan toe. "Dat hoop ik dan maar," Antwoord ik. "In welke kamer zit jij? Trouwens, misschien is het een idee dat ik mijn koffer even op mijn kamer neer zet, straks wordt hij gestolen.." Mompel ik lachend.


    [@Narissa]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:03 ]

    [Jip heeft behoefte aan ene gesprekspartner x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Moet ik Thomas op je af sturen?]

    [Ze zit aan tafel. :'d.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Thomas is coming.]

    Thomas "Tom".

    Matthew antwoord niet en ik haal mijn schouders op. Ik sprint de trap op en laat mijn ogen door de hal glijden. Aan de rechterkant is kamer 101. Met de sleutel open ik de deur en loop naar binnen. "Wow!" Roep ik luid en laat me met een grote sprong op het bed vallen. Dan laat mijn buik van zich horen. Eerst maar even iets eten. Ik loop terug naar de gang, pak mijn koffer, zet hem binnen, sluit de deur achter me en loop de gang door. Met een brede grijns glijd ik van de trapleuning af en loop door naar de eetzaal. Zeg maar gerust vijf sterren restaurant! Mijn blik gaat door de kamer en in de hoek zit Jip. Ik loop naar haar toe en laat mijn hand op de leuning van een lege stoel rusten. "Mag ik aanschuiven?" Zeg ik kakkerig, maar met een brede grijns.

    Jip.

    "Mag ik aanschuiven?" Zegt iemand kakkerig, waardoor ik uit mijn gedachte word getrokken. Ik kijk op en zie Thomas met een brede grijns staan, terwijl zijn hand op de leuning van een lege stoel rust. "Neemt u plaats," Zeg ik kakkerig terug en grinnik dan even. Thomas is niet iemand uit de klas waar ik meteen mee zou gaan praten. Ik praat bijna nooit in de klas. Ik weet niet waarom, ik voel me denk ik gewoon niet thuis. Tja, kan toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'